Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Agmatine:

Ben sinds de Agmatine ruim een kg zwaarder geworden. Voeding is hetzelfde gebleven al die weken. Shape is ook hetzelfde gebleven. Begin toch te geloven dat de "nutrient pushing effect" werkt

Ik neem het alleen voor de training. Wellicht bij het volgende potje ga ik 4 x daags proberen voor de maaltijden. Kijken of het effect veranderd.

Net even gezocht in dit topic, en de Magic EAA is blijkbaar al uitverkocht sinds 1 juni (of vroeger). Al enig idee wanneer die terug op voorraad zou zijn? Dank.

Agmatine:

Ben sinds de Agmatine ruim een kg zwaarder geworden. Voeding is hetzelfde gebleven al die weken. Shape is ook hetzelfde gebleven. Begin toch te geloven dat de "nutrient pushing effect" werkt

Ik neem het alleen voor de training. Wellicht bij het volgende potje ga ik 4 x daags proberen voor de maaltijden. Kijken of het effect veranderd.
Bedankt Reus, dat klinkt erg mooi om waar te zijn. Eerst een enorme pomp en nu nog groeien ook. Volgens mij wordt je eerste plek zo nog meer zeker :D
wat is de reden daarvoor? verkoopt het niet?
We kunnen het momenteel nu helaas niet inkopen.

Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 11:57 ----------

Net even gezocht in dit topic, en de Magic EAA is blijkbaar al uitverkocht sinds 1 juni (of vroeger). Al enig idee wanneer die terug op voorraad zou zijn? Dank.
Het was een tijdje niet voorradig en hadden besloten om het niet meer terug op te nemen in ons assortiment. Bij deze kan ik je vertellen, we hebben het weer besteld. Binnenkort dus leverbaar;)

Ralf

Super! Je mag van mij alvast een bestelling verwachten.

bestelling is weer binnen zit er weer fantastisch uit

Tot wanneer zijn de Fortifx repen goed? Ik heb nog van vorig keer. Maar misschien dat ik bij bestel ;)

Ik neem aan dat de eiwitrepen echt wel wat langer houdbaar zijn anders stonden ze wel bij op is op dus no problem.

zijn er mensen hier die enzymen nemen? Aangezien ik amper groente/fruit eet is het misschien handig om zulk soort dingen te nemen, neem wel veel vit pillen

Ik krijg een melding dat ideal transacties niet mogelijk zijn. Weten jullie hier iets meer over?

***Nieuwe cadeau vanaf 99 euro!***

20usdok.jpg

1000 gram Havermout ter waarde van 4,95 euro

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 15:27 ----------

Ik krijg een melding dat ideal transacties niet mogelijk zijn. Weten jullie hier iets meer over?
Kun je het nog eens proberen? Het hoort gewoon goed te werken. Check wel even of het geld al niet is afgeschreven.

Ralf

Dat is een mooi cadeau zeg, heb ik nog vorige week een bestelling geplaatst..

ik kreeg de melding al voordat ik naar ideal zelf werd doorgeleid. (vanaf het menu dat je je bank kiest kreeg ik de melding.)
Ik heb het uiteindelijk "opgelost" door paypal te gebruiken.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de wristwraps van bodyenfitshop goed aanbreng en aankrijg.

Nogmaals een bestelling geplaatst, 449702!
Benieuwd wat de dexa met me doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven