AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie nog een goedkoop simpel product dat je voor de training in moet nemen en waarvan je een huge pompt krijgt? Vind ik altijd wel fijn.

Ik heb het even voor je uitgezocht en TNT heeft hem naar ons retourgezonden. Ik ga hem gewoon opnieuw voor je versturen, dan wordt hij morgen aangeboden.:) Ik zorg wel voor wat extra samples voor het ongemak.

- Eldert

De bestelling is dus binnen gekomen, wel met 2x het zelfde pakketje. Dus heb er 1tje maar retour gezonden. Gelukkig had ik de goeie uitgekozen met de extra samples. Bedankt voor de hulp en goede service :thumb:!

Tot de volgende bestelling :D,

Marco

Van: info@bodyenfitshop.nl
Verzonden: donderdag 7 juni 2012 16:27:38

Verwachtte een pakketje binnen gekregen te hebben toen ik thuis kwam...

Nu staat er bezorgdatum: zaterdag 9 juni 2012

:rolleyes: Spijtig wel...

Kan een keer gebeuren toch?

De bestelling is dus binnen gekomen, wel met 2x het zelfde pakketje. Dus heb er 1tje maar retour gezonden. Gelukkig had ik de goeie uitgekozen met de extra samples. Bedankt voor de hulp en goede service :thumb:!

Tot de volgende bestelling :D,

Marco

Dank voor je eerlijkheid, waardeer ik:D

Van: info@bodyenfitshop.nl
Verzonden: donderdag 7 juni 2012 16:27:38

Verwachtte een pakketje binnen gekregen te hebben toen ik thuis kwam...

Nu staat er bezorgdatum: zaterdag 9 juni 2012

:rolleyes: Spijtig wel...

Dagje langer wachten op je bestelling dus:(

- Eldert

Ik zie nu ook dat jullie een prijsverlaging hebben gedaan voor de miscellar.

Leuk dat jullie altijd het goedkoopst mogelijk proberen worden! Niet elke shop denkt zoveel aan zijn consumenten als jullie :D

Hoeveel calcium zit er eigenlijk in Dextrose Professional?

Meteen even een potje casein bestellen. Dat is ontzettend mooi aangezien jullie altijd de goedkoopste zijn. Echt super!

Welke assault is je favoriete smaak Eldert? Ik heb zojuist de Mango opgemaakt en twijfel nu aan de volgende pot.

Meteen even een potje casein bestellen. Dat is ontzettend mooi aangezien jullie altijd de goedkoopste zijn. Echt super!

Welke assault is je favoriete smaak Eldert? Ik heb zojuist de Mango opgemaakt en twijfel nu aan de volgende pot.

Ben zelf ook net begonnen aan de smaak Mango, erg goed te doen :D Eerlijk is eerlijk, heb de andere smaken nog niet gehad. Fruit punch schijnt erg lekker te zijn:)

- Eldert

Fruit punch vind ik niet te nassen (assault).

net een bestelling geplaatst, 448002
zeer benieuwd hoe de orange ice smaakt van de jack!

bestelling geplaatst : 448014
toch maar 2e potje intimidate, werkt goed bij mij :)
oja de agmatine ook goed te combineren met noxipro? of beter 1 van de 2?
Zouden jullie ook bitterkoekjes amaretto sample dr bij willen stoppen ipv shakebeker. inmiddels genoeg van die krengen ;) :D

bestelling geplaatst : 448014
toch maar 2e potje intimidate, werkt goed bij mij :)
oja de agmatine ook goed te combineren met noxipro? of beter 1 van de 2?
Zouden jullie ook bitterkoekjes amaretto sample dr bij willen stoppen ipv shakebeker. inmiddels genoeg van die krengen ;) :D
agmatine en noxipro kan prima gecombineerd worden

Zondag bestellen is maandag in huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven