Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie nog een goedkoop simpel product dat je voor de training in moet nemen en waarvan je een huge pompt krijgt? Vind ik altijd wel fijn.

Ik heb het even voor je uitgezocht en TNT heeft hem naar ons retourgezonden. Ik ga hem gewoon opnieuw voor je versturen, dan wordt hij morgen aangeboden.Ik zorg wel voor wat extra samples voor het ongemak.
- Eldert
,
Spijtig wel...De bestelling is dus binnen gekomen, wel met 2x het zelfde pakketje. Dus heb er 1tje maar retour gezonden. Gelukkig had ik de goeie uitgekozen met de extra samples. Bedankt voor de hulp en goede service!
Tot de volgende bestelling,
Marco

Van: info@bodyenfitshop.nl
Verzonden: donderdag 7 juni 2012 16:27:38
Verwachtte een pakketje binnen gekregen te hebben toen ik thuis kwam...
Nu staat er bezorgdatum: zaterdag 9 juni 2012
Spijtig wel...

Ik zie nu ook dat jullie een prijsverlaging hebben gedaan voor de miscellar.
Leuk dat jullie altijd het goedkoopst mogelijk proberen worden! Niet elke shop denkt zoveel aan zijn consumenten als jullie![]()
Dank voor je eerlijkheid, waardeer ik
Dagje langer wachten op je bestelling dus
- Eldert
Nice job b&f 
Ik zie nu ook dat jullie een prijsverlaging hebben gedaan voor de miscellar.
Leuk dat jullie altijd het goedkoopst mogelijk proberen worden! Niet elke shop denkt zoveel aan zijn consumenten als jullie![]()

Ja gelukkig wel daarom zijn ze zo groot in wat ze doen.

Mijn excuses de man is juist binnengereden!Nice job b&f
![]()

Hoeveel calcium zit er eigenlijk in Dextrose Professional?

Meteen even een potje casein bestellen. Dat is ontzettend mooi aangezien jullie altijd de goedkoopste zijn. Echt super!
Welke assault is je favoriete smaak Eldert? Ik heb zojuist de Mango opgemaakt en twijfel nu aan de volgende pot.
Eerlijk is eerlijk, heb de andere smaken nog niet gehad. Fruit punch schijnt erg lekker te zijn
agmatine en noxipro kan prima gecombineerd wordenbestelling geplaatst : 448014
toch maar 2e potje intimidate, werkt goed bij mij
oja de agmatine ook goed te combineren met noxipro? of beter 1 van de 2?
Zouden jullie ook bitterkoekjes amaretto sample dr bij willen stoppen ipv shakebeker. inmiddels genoeg van die krengen![]()
![]()

net een bestelling geplaatst, 448002
zeer benieuwd hoe de orange ice smaakt van de jack!