XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie lege capsules gaan verkopen?
Handig om poedertjes in te doen als ze te vies zijn/moeilijk oplossen

Ik las een tijdje terug iets over whey crisps en heb daarna gegoogled op ''whey crisps'', ziet er wel leuk uit, gaan jullie dit verkopen?

Ik las een tijdje terug iets over whey crisps en heb daarna gegoogled op ''whey crisps'', ziet er wel leuk uit, gaan jullie dit verkopen?

10 dagen geleden nog gevraagd of de levering al meewerkte maar ze zijn/waren niet leverbaar :(

advies?

pas geleden heb ik bij jullie besteld.hierbij over de 100 euro dus 3 goodies. mijn bestelling is afslank eiwit smaak: chocolade coconut bounty en 3 dexaprine potjes.

gekozen goodies is:

tank top
mooi verbeterde bidon (mooi rubberen ring in de dop en zachte mondstuk/drinkstuk) :thumb:
afslank eiwit sachet

alle goodies binnen gekregen dus eigenlijk niet op te zeggen. behalve dat de stomme post bezorgen bij de 2e keer gewoon in de ochtend komt, terwijl laat in de middag zal komen.Daar kunnen jullie niets aan doen omdat het die bezorger is om zijn ronde/werk sneller af te willen hebben doet hij wat die wilt.

Maar klein puntje over de afslank eiwit sachet. Ik krijg gewoon de chocolade coconut bounty smaak. Is het niet beter voor jullie om een andere smaak er in te stoppen zodat men ook de andere smaken kunnen testen. Misschien beter voor verkoop van een andere smaak en klant heeft weer een andere smaak kunnen testen. Maar misschien hebben jullie niet meer en was dit berichtje dan wel voor niets. Of misschien dat je je eigen smaak kunt kiezen. Wel weer werk voor jullie om de website om te laten zetten en ook nog de sample stock bijhouden. Begrijp me niet verkeerd de smaak is lekker en service is perfect en de prijs is gewoon goed!

pas geleden heb ik bij jullie besteld.hierbij over de 100 euro dus 3 goodies. mijn bestelling is afslank eiwit smaak: chocolade coconut bounty en 3 dexaprine potjes.

gekozen goodies is:

tank top
mooi verbeterde bidon (mooi rubberen ring in de dop en zachte mondstuk/drinkstuk) :thumb:
afslank eiwit sachet

alle goodies binnen gekregen dus eigenlijk niet op te zeggen. behalve dat de stomme post bezorgen bij de 2e keer gewoon in de ochtend komt, terwijl laat in de middag zal komen.Daar kunnen jullie niets aan doen omdat het die bezorger is om zijn ronde/werk sneller af te willen hebben doet hij wat die wilt.

Maar klein puntje over de afslank eiwit sachet. Ik krijg gewoon de chocolade coconut bounty smaak. Is het niet beter voor jullie om een andere smaak er in te stoppen zodat men ook de andere smaken kunnen testen. Misschien beter voor verkoop van een andere smaak en klant heeft weer een andere smaak kunnen testen. Maar misschien hebben jullie niet meer en was dit berichtje dan wel voor niets. Of misschien dat je je eigen smaak kunt kiezen. Wel weer werk voor jullie om de website om te laten zetten en ook nog de sample stock bijhouden. Begrijp me niet verkeerd de smaak is lekker en service is perfect en de prijs is gewoon goed!

Wat jij voorstelt is inderdaad een leuk idee ben benieuwt of het haalbaar is wat betreft inzet mensen en aantal bestellingen per dag.Wel fijn dat ze echt open staan voor nieuwe en leuke ideeën van de klanten.

Hoelang vóór de training moet caffeine? ( poedervorm, geen caps )
Want beta alanine moet niet te lang van tevoren en dan kan ik ze mixen. Maar weetniet of dat handig is?

Hallo B&F

Ik heb op 18-05 een bestelling gedaan van het product boswellia extract (now)
Ik had toen niet binnen gekregen en jullie vertelde me dat jullie het pas over 2 weken weer op voorraad hadden.

Nou zijn die 2 weken voorbij en ben benieuwd of ik de boswellia nog krijg... :)

Volgens onze magazijn beheerder komt deze week het voorradig. Dus dan heb je het eind deze week.

Ralf

Is het al binnen/opgestuurd?

Is de isolaat nutella uitverkocht of wordt deze niet meer geproduceerd oid.?

Wanneer komt animal flex weer zit bijna door mij pot
We hopen deze dagen, echter is Animal een tijdje lastig leverbaar. We gaan er vanuit dat het bij onze bestellig zit deze week.:cool:
b&fshop kan ik animal cuts, tt-33 en ideal body! veilig gebruiken 3 weken lang in combinatie met HGHup? volgensmij wel maar dacht voor zekerheid toch maar even vragen
Ja hoor ,geen probleem.
Mooi. Wanneer verwachten jullie die? Hij staat namelijk nog niet bij de verwachte producten.
Ilco komt zo, ga ik het direct navragen. Dan zet ik het hier wel even neer.;)
kunnen jullie lege capsules gaan verkopen?
Handig om poedertjes in te doen als ze te vies zijn/moeilijk oplossen
Nee, die gaan we niet verkopen.
Voorlopig helaas nog niet.

gekozen goodies is:

tank top
afslank eiwit sachet

Bedankt voor je complimenten en tip! Gaan we zeker wat mee doen. Echter, we hebben zoveel bestellingen om met alles rekening te houden. Waardoor dat niet altijd mogelijk is. De gedachte daarachter om mensen kennis te laten maken met andere smaken is heel logisch, alleen nu nog niet haalbaar. :rolleyes:
Hoelang vóór de training moet caffeine? ( poedervorm, geen caps )
Want beta alanine moet niet te lang van tevoren en dan kan ik ze mixen. Maar weetniet of dat handig is?
Beide 20-30 minuutjes voor je training is voldoende.
Is het al binnen/opgestuurd?
Nee, helaas nog niet.
Is de isolaat nutella uitverkocht of wordt deze niet meer geproduceerd oid.?
Momenteel niet leverbaar bij onze leverancier, we doen er alles aan om het deze week weer binnen te krijgen.

Ralf

Die repen van de aan bieding, aanradeR?

Ja dit zijn zeker lekker repen

Nog even een update: De phosfatidylserine komt voorlopig niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven