AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juist, deze pakketten worden maandag door ons verstuurd. :D

- Eldert

Heb mijn 2 bestellingen binnen , maar van de ene bestelling is er een foutje gebeurt , ik had zuigtabletten vitamine c besteld en heb gewone c-500 gekregen , zijn de zuigtabletten op mss ?

Referentie nummer: 440311

Wat is eigenlijk jullie advies over Dextrose Professional en Whey, tegelijk nemen of eerst dextrose en 15 min. later de whey? Zo doe ik het momenteel namelijk.
Met de gedachte erachter dat de spieren na de dextrose weer vol zitten zodat de whey niet voor energie word gebruik maar voor spierherstel.

Heb mijn 2 bestellingen binnen , maar van de ene bestelling is er een foutje gebeurt , ik had zuigtabletten vitamine c besteld en heb gewone c-500 gekregen , zijn de zuigtabletten op mss ?

Referentie nummer: 440311

Ik PM je even;)

Wat is eigenlijk jullie advies over Dextrose Professional en Whey, tegelijk nemen of eerst dextrose en 15 min. later de whey? Zo doe ik het momenteel namelijk.
Met de gedachte erachter dat de spieren na de dextrose weer vol zitten zodat de whey niet voor energie word gebruik maar voor spierherstel.

Meteen na de training dextrose, halfuurtje daarna neem je je whey:D

- Eldert

Wat is de maximale dosering van agmatine voor de training.

Neem nu 6 capsules,kan ik dit eventueel verhogen naar 8?

Ik zou het voor de zekerheid opbouwen door te verdelen over de dag

levert de post in belgie ook op zaterdag jullie pakketjes ofnie?

Heb nog steeds geen mail terug gehad of iets van een track&trace. Kan je ff nog een keer checken hoe het ervoor staat? referentie nummer is 442937
Thanks!

je hebt mij overgeslagen :o

zit straks een week zonder whey als het morgen niet wordt geleverd :(

Hadden jullie gisteravond niets te doen?
Had rond 21.00u besteld en werd binnen 12 uur geleverd! Echt top! Had verwacht het dinsdag te ontvangen, maar nu dus ruim op tijd binnen.

Die ultimate creatine hea van de aanbieding.
Bij gebruik staat dat je 2 maal daags 1,5 scoop moet nemen, dat staat gelijk aan 20 gr creatine per dag, is dat niet te veel???

Die ultimate creatine hea van de aanbieding.
Bij gebruik staat dat je 2 maal daags 1,5 scoop moet nemen, dat staat gelijk aan 20 gr creatine per dag, is dat niet te veel???

Het staat aangeven in milligrammen dus 3,5gram per dosering x2 wat jij zegt is dus 7 gram creatine en het zijn verschillende soorten creatine dit kan dus geen kwaad.
Per dosering
Di creatine malate 500 mg
Tri creatine malate 500 mg
Tri creatine citrate 500 mg
Creatine AKG 2:1 500 mg
Creatine pyruvate 500 mg
Creatine phosphate 500 mg
Creatine ethyl ester 500 mg
Totaal is grammen=3,5gram

Wat is de maximale dosering van agmatine voor de training.

Neem nu 6 capsules,kan ik dit eventueel verhogen naar 8?

6 is 1500mg, dat is echt voldoende als dagdosering. :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 09:40 ----------

levert de post in belgie ook op zaterdag jullie pakketjes ofnie?

Ja, normaliter wel:)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 09:46 ----------

je hebt mij overgeslagen :o

zit straks een week zonder whey als het morgen niet wordt geleverd :(

Deze order is direct verzonden (mail naar @live) Het pakje had je dus ook al lang moeten hebben. Ik zit nu niet op kantoor maar ik ga ze nu direct mailen met de vraag of ze jou de status willen doorgeven. (ik denk dat ze al meermalen aan de deur zijn geweest en het pakje nu op een postkantoor ligt) Of dat er iets anders aan de hand is.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 09:47 ----------

Hadden jullie gisteravond niets te doen?
Had rond 21.00u besteld en werd binnen 12 uur geleverd! Echt top! Had verwacht het dinsdag te ontvangen, maar nu dus ruim op tijd binnen.

We werken altijd zo snel:D Tot 22.00 uur is de volgende dag in huis!:)
Dank je, voor de bestelling:)

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.

Bestelling: 448275

Heb iets in opmerkingen gezet, moesten jullie nog dexaprine samples op overschot hebben mogen deze er altijd bij :P!

thanks!

Bedankt voor je bestelling. Creature duurt helaas nog even. Zodra die er weer is, geef ik het hier direct aan!:) Morgen in huis :)

Met alle respect, maar weet jij hoeveel berichten hier gepost worden? Het is jouw onderneming dus logisch dat jij dat allemaal leest, ik doe dat echter niet.

Kan je niet, desnoods in PM, aangeven waarom dit product (tijdelijk) niet geleverd wordt?

Bedankt voor de zeer snelle service trouwens, vandaag mn pakketje al binnen :) Ga die sample zo tijdens het trainen gebruiken, ben benieuwd.

Heb net een mooi bestelling geplaatst.
Enkele extra samples vn pwo's of energy/testoboosters zouden altijd welkom zijn voor een goede klant? :D

Referentie nummer: 448304

Wanneer komt Groene Thee extract van het eigen merk weer terug in het assortiment?

Deze order is direct verzonden (mail naar @live) Het pakje had je dus ook al lang moeten hebben. Ik zit nu niet op kantoor maar ik ga ze nu direct mailen met de vraag of ze jou de status willen doorgeven. (ik denk dat ze al meermalen aan de deur zijn geweest en het pakje nu op een postkantoor ligt) Of dat er iets anders aan de hand is.

Bleek nog niet verstuurd te zijn:rolleyes:

zal dus maandag pas verstuurd worden als het dit keer wel wordt verstuurd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven