suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
nee want TNT werkt zondag niet dus heb je dinsdag in huis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Juist, deze pakketten worden maandag door ons verstuurd.
- Eldert
Heb mijn 2 bestellingen binnen , maar van de ene bestelling is er een foutje gebeurt , ik had zuigtabletten vitamine c besteld en heb gewone c-500 gekregen , zijn de zuigtabletten op mss ?
Referentie nummer: 440311

Wat is eigenlijk jullie advies over Dextrose Professional en Whey, tegelijk nemen of eerst dextrose en 15 min. later de whey? Zo doe ik het momenteel namelijk.
Met de gedachte erachter dat de spieren na de dextrose weer vol zitten zodat de whey niet voor energie word gebruik maar voor spierherstel.
levert de post in belgie ook op zaterdag jullie pakketjes ofnie?
Heb nog steeds geen mail terug gehad of iets van een track&trace. Kan je ff nog een keer checken hoe het ervoor staat? referentie nummer is 442937
Thanks!

Die ultimate creatine hea van de aanbieding.
Bij gebruik staat dat je 2 maal daags 1,5 scoop moet nemen, dat staat gelijk aan 20 gr creatine per dag, is dat niet te veel![]()
Wat is de maximale dosering van agmatine voor de training.
Neem nu 6 capsules,kan ik dit eventueel verhogen naar 8?

levert de post in belgie ook op zaterdag jullie pakketjes ofnie?

je hebt mij overgeslagen
zit straks een week zonder whey als het morgen niet wordt geleverd![]()
Hadden jullie gisteravond niets te doen?
Had rond 21.00u besteld en werd binnen 12 uur geleverd! Echt top! Had verwacht het dinsdag te ontvangen, maar nu dus ruim op tijd binnen.
Tot 22.00 uur is de volgende dag in huis!

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 09:40 ----------
Ja, normaliter wel![]()

!Bedankt voor je bestelling. Creature duurt helaas nog even. Zodra die er weer is, geef ik het hier direct aan!Morgen in huis
![]()
Ga die sample zo tijdens het trainen gebruiken, ben benieuwd.Deze order is direct verzonden (mail naar @live) Het pakje had je dus ook al lang moeten hebben. Ik zit nu niet op kantoor maar ik ga ze nu direct mailen met de vraag of ze jou de status willen doorgeven. (ik denk dat ze al meermalen aan de deur zijn geweest en het pakje nu op een postkantoor ligt) Of dat er iets anders aan de hand is.