Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst: Referentie nummer: 450038

Kijk even naar opmerkingen aub Ralf/Ilco.
(en laat even weten als het gelukt is)

alvast bedankt

Bestelling geplaatst: Referentie nummer: 450038

Kijk even naar opmerkingen aub Ralf/Ilco.
(en laat even weten als het gelukt is)

alvast bedankt

We zijn beide nu niet op kantoor maar als het bij opmerkingen staat dan komt het goed. Dank je:)

Welke smaak raden de stevia gebruikers aan hier?

Als ik sport & vitaliteit vergelijk met andere multivitamines ziet het er veel beter uit dan andere multi's.. is dit ook echt zo?

wat is trouwens de beste tijd om gaba in te nemen voor een goede nachtrust?

Als ik sport & vitaliteit vergelijk met andere multivitamines ziet het er veel beter uit dan andere multi's.. is dit ook echt zo?

wat is trouwens de beste tijd om gaba in te nemen voor een goede nachtrust?

We willen in elke categorie de beste koop hebben, ook in de Sport Multi's is dat met Sport & Vitaliteit inderdaad aardig gelukt. Dank je:)

Gaba;
Zo'n 30 minuten voor het slapen.

Alright! Ultra fine oats in 1kg verpakking! Uiteindelijk! Dank jullie wel B&F!
Me love u long time!!! :p
Had er echt een tijdje op gewacht,en voor die prijs nog ook....netjes hoor!
Als jullie nou nog mijn Amino 2700 van Universal binnenkrijgen dan ga ik helemaal :bow2::bow2::bow2:

Holy shit die oats kosten ook geen drol, misschien leuke vervanger voor de brinta in de ochtend

Gaat de prijs nog omhoog of blijft het deze prijs? En wat is de uiterste houdbaarheidsdatum?

In ieder geval bedankt voor deze actie!

Ik neem nu elke ochtend brinta, aangezien dit best een gedoe is om klaar te maken en nogal dik wordt wil ik de ultra fine oats proberen. Nu zie ik dat er in brinta 2.1gram vetten zit en in de ultra fin oats 7.1 gram, hoeveel van deze vetten zijn verzadigd? anders is 5 gram vetten toch aardig wat.

Zwellen niet zo snel op, dus grote hoeveelheden zoals 140gr is makkelijk weg te drinken. Qua voedingswaarde nauwelijks verschil.

Maar b&f welke stevia raden jullie aan?
En wat is het verschil met de havermout uit de winkel?
Als het alleen wat fijner is zou ik het toch uit de winkel halen dat is namelijk goedkoper ;)

Heej BF ik kon het niet op jullie site vinden, dus vraag het hier maar. Ik ben op zoek naar R-Alpha Lipoic Acid

thanks

Hallo B&F shop,

Ik vind jullie producten goed, maar heb toch een kleine opmerking. Ik heb een tijdje geleden de probeer sachets besteld om te kijken welke smaak ik lekker vond. Hierna mijn smaak besteld als afslank dieet (banaan).

Echter de sachets hadden waren veel fijnkorreligger en losten dus ook goed op in melk (water vind ik het niet lekker in). Maar dat doet de afslank dieet dus niet! Er blijft altijd residue achter in de onderkant van de beker en de substantie zelf word ook te snel te dik om te drinken.

Is dit normaal bij het afslank dieet poeder of ligt dit gewoon eraan dat ik melk gebruik ipv water?

Hallo B&F shop,

Ik vind jullie producten goed, maar heb toch een kleine opmerking. Ik heb een tijdje geleden de probeer sachets besteld om te kijken welke smaak ik lekker vond. Hierna mijn smaak besteld als afslank dieet (banaan).

Echter de sachets hadden waren veel fijnkorreligger en losten dus ook goed op in melk (water vind ik het niet lekker in). Maar dat doet de afslank dieet dus niet! Er blijft altijd residue achter in de onderkant van de beker en de substantie zelf word ook te snel te dik om te drinken.

Is dit normaal bij het afslank dieet poeder of ligt dit gewoon eraan dat ik melk gebruik ipv water?

Er zitten in afslankeiwit caseine eiwitten, dat zijn langzame eiwitten. Zijn inderdaad dik.

Ik kan de 5kg verpakking nu niet meer vinden, gaat die eruit of?

Ohja, en nu ga ik het toch nog maals vragen. Hoelang gaat het ongeveer duren voordat het jullie lukt met die Whey Crisps?
Wil ze namelijk erg graag hebben en ik haal liever alles bij 1 winkel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven