- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling geplaatst: Referentie nummer: 450038
Kijk even naar opmerkingen aub Ralf/Ilco.
(en laat even weten als het gelukt is)
alvast bedankt

Als ik sport & vitaliteit vergelijk met andere multivitamines ziet het er veel beter uit dan andere multi's.. is dit ook echt zo?
wat is trouwens de beste tijd om gaba in te nemen voor een goede nachtrust?

Holy shit die oats kosten ook geen drol, misschien leuke vervanger voor de brinta in de ochtend
wat is eigenlijk het voordeel van die oats tov brinta?
Drinkt makkelijker wegwat is eigenlijk het voordeel van die oats tov brinta?
En wat is het verschil met de havermout uit de winkel?Zwellen niet zo snel op, dus grote hoeveelheden zoals 140gr is makkelijk weg te drinken. Qua voedingswaarde nauwelijks verschil.
Maar b&f welke stevia raden jullie aan?

En wat is het verschil met de havermout uit de winkel?
Als het alleen wat fijner is zou ik het toch uit de winkel halen dat is namelijk goedkoper![]()
Hallo B&F shop,
Ik vind jullie producten goed, maar heb toch een kleine opmerking. Ik heb een tijdje geleden de probeer sachets besteld om te kijken welke smaak ik lekker vond. Hierna mijn smaak besteld als afslank dieet (banaan).
Echter de sachets hadden waren veel fijnkorreligger en losten dus ook goed op in melk (water vind ik het niet lekker in). Maar dat doet de afslank dieet dus niet! Er blijft altijd residue achter in de onderkant van de beker en de substantie zelf word ook te snel te dik om te drinken.
Is dit normaal bij het afslank dieet poeder of ligt dit gewoon eraan dat ik melk gebruik ipv water?
Ik ben even snel aan het werk gegaan! De mooi prijzen staan al bij de Oats
**Ultra Fine Oats aanbieding**
Er zitten in afslankeiwit caseine eiwitten, dat zijn langzame eiwitten. Zijn inderdaad dik.