AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis de groene thee capsules van het eigen merk ?

EDIT: ook die potten BCAA poeder niet meer ?

Laatst bewerkt:
`lukt niet kan niet aanstrekken want blijft niet plakken

B&F,

Zijn de ultra fine oats nu ook als 1kg verpakking los te bestellen of blijft dit een cadeau bij een besteding van €99,-?

Bestelling geplaatst : Referentie nummer: 449800
Als het kan extra eiwitsamples in plaats van een bidon :)
staat bij de opmerkingen

Thanks alvast weer

body en fit shop, kunnen jullie aub PB2 POWDERED PEANUT BUTTER importeren uit vs en in de webwinkel verkopen dit is een super product voor mensen in de cut bijv of algemeen die pindakaas smaak in hun voedsel willen hebben zonder al dat calorieen van normale pindakaas, is een suggestie

body en fit shop, kunnen jullie aub PB2 POWDERED PEANUT BUTTER importeren uit vs en in de webwinkel verkopen dit is een super product voor mensen in de cut bijv of algemeen die pindakaas smaak in hun voedsel willen hebben zonder al dat calorieen van normale pindakaas, is een suggestie
Ik zit hier ook al een hele tijd voor te kijken. + Het is poeder, dus kan je goed mengen in je havermout of kwark. Met gewone pindakaas lukt dit voor geen meter.

Is het mogelijk om die oats 1kg te kopen voor 5euro?

Vind een grote zak namelijk teveel, en dit is ideaal.

Ik hoop het, zou fijn zijn..groetjes.

Nogmaals een bestelling geplaatst, 449702!
Benieuwd wat de dexa met me doet.

Dank je, voor de order:) Vanaf morgen kun je al starten met de Dexaprine:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:40 ----------

Ik mis de groene thee capsules van het eigen merk ?

EDIT: ook die potten BCAA poeder niet meer ?

De Groene Thee Caps komen heel snel weer binnen:), ik hoop nog eind deze week.

We hebben de Ultra micro BCAA is verschillende smaken. De smaakloze variant is inderdaad uitverkocht, gaat ook nog wel 4-6 weken duren helaas.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:41 ----------

`lukt niet kan niet aanstrekken want blijft niet plakken

Normaliter gewoon strak trekken en vastzetten met klittenband.:) Dat kan eigenlijk niet missen.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:43 ----------

B&F,

Zijn de ultra fine oats nu ook als 1kg verpakking los te bestellen of blijft dit een cadeau bij een besteding van €99,-?

Deze optie zal er ook nog wel komen. (we krijgen vanaf morgen in ieder geval een HELE leuke actie met de oats:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:44 ----------

Bestelling geplaatst : Referentie nummer: 449800
Als het kan extra eiwitsamples in plaats van een bidon :)
staat bij de opmerkingen

Thanks alvast weer

Dank je, voor de order:) Als het bij opmerkingen staat en het verzoek is mogelijk dan willen ze dat zeker voor je regelen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:45 ----------

Ik vind het in verhouding nogal duur maar ik ga eind deze week weer bestellen en zal dan kijken of het voorradig is.:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:46 ----------

Is het mogelijk om die oats 1kg te kopen voor 5euro?

Vind een grote zak namelijk teveel, en dit is ideaal.

Ik hoop het, zou fijn zijn..groetjes.

We gaan morgen in overleg met ons team om ook andere opties aan te bieden:)

Laatst bewerkt:
Die stevia he, zijn daar veel druppels van nodig voor bijv 500g kwark? Er staat wel een aantal doseringen maar ik weet niet waar dat op gebaseerd is

Stevia wordt gewonnen uit een plant, dat schijnt echt ontzettend zoet te zijn bij lage concentratie. Volgens mij zijn 2/3 druppels per keer meer dan voldoende.

Wat betreft die Oats, ben benieuwd!

(we krijgen vanaf morgen in ieder geval een HELE leuke actie met de oats:)

We gaan morgen in overleg met ons team om ook andere opties aan te bieden:)

Oke top bro, ik ben benieuwd morgen / rest van de week over de eventuele mogelijkheden.

Alvast bedankt, fijne avond.

Stevia wordt gewonnen uit een plant, dat schijnt echt ontzettend zoet te zijn bij lage concentratie. Volgens mij zijn 2/3 druppels per keer meer dan voldoende.

Wat betreft die Oats, ben benieuwd!

Klopt, enkele druppels is al voldoende. Ook een beetje afhankelijk van je eigen smaak/voorkeur.

We hebben de ultra Fine Oats nu in handige kilo verpakkingen.... en voor een heeeeele mooie intro prijs!:)

Geen 5kg verpakking meer?

Wow goeie prijzen

We pakken deze week even de 1kg verpakkingen erg scherp. (dat is dan nu even in verhouding goedkoper) Volgende week komen de vaste (ook lagere) prijzen met de 5kg er weer bij:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:13 ----------

We doen ons best:)

De nieuwe Amino Super tabs staan overigens ook heel scherp in de intro aanbieding!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven