jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan de 5kg verpakking nu niet meer vinden, gaat die eruit of?
Ohja, en nu ga ik het toch nog maals vragen. Hoelang gaat het ongeveer duren voordat het jullie lukt met die Whey Crisps?
Wil ze namelijk erg graag hebben en ik haal liever alles bij 1 winkel..

Hij zei net paar posts geleden dat die 5kg oats terugkomt met een aangepaste prijs![]()

Haha, graag gedaan. Wat betreft de Amino 2700 ik zal er voor je achteraanAlright! Ultra fine oats in 1kg verpakking! Uiteindelijk! Dank jullie wel B&F!
Me love u long time!!!
Had er echt een tijdje op gewacht,en voor die prijs nog ook....netjes hoor!
Als jullie nou nog mijn Amino 2700 van Universal binnenkrijgen dan ga ik helemaal![]()

Absoluut een aanrader, nu zelfs als cadeau beschikbaar.Holy shit die oats kosten ook geen drol, misschien leuke vervanger voor de brinta in de ochtend
De houdbaarsheiddatum: 06-2013.Gaat de prijs nog omhoog of blijft het deze prijs? En wat is de uiterste houdbaarheidsdatum?
In ieder geval bedankt voor deze actie!
De gegevens zijn nog van onze vorige verpakking. De 'nieuwe' Oats zijn van hogere, betere en fijnere kwaliteit. Absoluut een aanrader. Het aantal gram vet is 6 per 100gr.Ik neem nu elke ochtend brinta, aangezien dit best een gedoe is om klaar te maken en nogal dik wordt wil ik de ultra fine oats proberen. Nu zie ik dat er in brinta 2.1gram vetten zit en in de ultra fin oats 7.1 gram, hoeveel van deze vetten zijn verzadigd? anders is 5 gram vetten toch aardig wat.
Zo uit mijn hoofd is DIT het enige product wat in de buurt komt. Ik zal het zo nog even navragen aan de directieHeej BF ik kon het niet op jullie site vinden, dus vraag het hier maar. Ik ben op zoek naar R-Alpha Lipoic Acid
thanks

Het beste kun je als eerst het water in je beker doen en dan de poeder erbij. Dan weet je zeker dat het altijd goed oplost. Daarnaast zoals al gezegd werd zit er Micellar Casein in de Afslank. Casein staat bekend om zijn dikke structuur.Hallo B&F shop,
Ik vind jullie producten goed, maar heb toch een kleine opmerking. Ik heb een tijdje geleden de probeer sachets besteld om te kijken welke smaak ik lekker vond. Hierna mijn smaak besteld als afslank dieet (banaan).
Echter de sachets hadden waren veel fijnkorreligger en losten dus ook goed op in melk (water vind ik het niet lekker in). Maar dat doet de afslank dieet dus niet! Er blijft altijd residue achter in de onderkant van de beker en de substantie zelf word ook te snel te dik om te drinken.
Is dit normaal bij het afslank dieet poeder of ligt dit gewoon eraan dat ik melk gebruik ipv water?
06-2013.

Ik ga het zo direct voor je navragen zodra hoofd inkoop binnen is.Ik kan de 5kg verpakking nu niet meer vinden, gaat die eruit of?
Ohja, en nu ga ik het toch nog maals vragen. Hoelang gaat het ongeveer duren voordat het jullie lukt met die Whey Crisps?
Wil ze namelijk erg graag hebben en ik haal liever alles bij 1 winkel..
De gegevens zijn nog van onze vorige verpakking. De 'nieuwe' Oats zijn van hogere, betere en fijnere kwaliteit. Absoluut een aanrader. Het aantal gram vet is 6 per 100gr.
Ralf
Hallo B&F shop,
Ik vind jullie producten goed, maar heb toch een kleine opmerking. Ik heb een tijdje geleden de probeer sachets besteld om te kijken welke smaak ik lekker vond. Hierna mijn smaak besteld als afslank dieet (banaan).
Echter de sachets hadden waren veel fijnkorreligger en losten dus ook goed op in melk (water vind ik het niet lekker in). Maar dat doet de afslank dieet dus niet! Er blijft altijd residue achter in de onderkant van de beker en de substantie zelf word ook te snel te dik om te drinken.
Is dit normaal bij het afslank dieet poeder of ligt dit gewoon eraan dat ik melk gebruik ipv water?
Dat moet ik even voor je navragen bij de producent. Ik laat het hier wel even weten en zet het op de website.
Die staan toch in de informatie?Hebje misschien ook het ingredienten lijstje van R? http://bodyenfitshop.nl/alpha-lipoic-acid/syntrax/r
Ik ben even snel aan het werk gegaan! De mooi prijzen staan al bij de Oats
**Ultra Fine Oats aanbieding**

Kunnen jullie niet 1 grote combi whey emmer uitbrengen met 4 verschillende zakken met smaken van 1 kg en die gewoon in de 4kg emmer doen?
Ik ga het in ieder geval even doorgeven. Echter denk ik niet dat het mogelijk is, dit omdat heel veel mensen verschillende smaken willen en de prijs per kilo dan ook veel hogerl ligt dan bijv. per 4kg.Kunnen jullie niet 1 grote combi whey emmer uitbrengen met 4 verschillende zakken met smaken van 1 kg en die gewoon in de 4kg emmer doen?
Ik ga het ook doorgeven, we hebben hier al eens overna gedacht. We gaan net nieuwe bestellen en houden rekening ermee in het ontwerp! Suggesties?Super dat de oats nu ook per kg zijn te bestellen, toont weer eens aan dat B&F echt naar de klanten luistert
Nog één vraagje, ik heb laatst eens gevraagd naar de mogelijkheden om de bidons in verschillende kleuren of met een variatie in vormgeving aan te bieden zodat ze beter uit elkaar zijn te houden in de gym, ben benieuwd of dat mogelijk is. Afgelopen zaterdag was het in de gym ook weer een grote zoektocht naar ieder z'n eigen bidon, aangezien een stuk of 5 man met dezelfde van B&F rondliep![]()

Daar zijn we toevalli gook mee bezig.Misschien ook een leuk idee om de shirts die jullie nu in het zwart hebben dezelfde kwaliteit en stof ook in het wit te doen.Wit maakt breed !.![]()
Dat dacht ik! We doen ons best!
Ja, dat is allemaal mogelijk. Ik zou enkel de creakic weglaten, anders is het overkill. Die zou je eens later kunnen nemen of afwisselen met Epic.Hallo,
Naast al mijn eiwitten en amino's overdag ben ik vorige week ook begonnen aan Creakic.
Kan ik daarnaast ook wel EPIC gebruiken als pre.
Aangezien daar ook een boel creatine al in zit.
En in mijn standaard Magnificent ook.
Graag jullie mening of andere pre
Thanks
Ik ga het ook doorgeven, we hebben hier al eens overna gedacht. We gaan net nieuwe bestellen en houden rekening ermee in het ontwerp! Suggesties?
Ralf

Blijven de prijzen van de oats hetzelfde? Of is dit een tijdelijke aanbieding?
Want momenteel is het een groot verschil me xxlnutrition!! (daar bestelde ik vroeger mijn oats)
We pakken deze week even de 1kg verpakkingen erg scherp. (dat is dan nu even in verhouding goedkoper) Volgende week komen de vaste (ook lagere) prijzen met de 5kg er weer bij
We doen ons best![]()