Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gister een gigantische bestelling gedaan, bijna alles klopte, behalve dat ik 2 2kilo potten heb gehad van whey perfection ipv 2 4,5kilo potten, terwijl er wel 120 euro voor in rekening is gebracht..!

Het is toch doodnormaal dat een consument wil weten wat hij koopt en eet.
Andere grote spelers die huismerken verkopen plaatsen hun analyse certificaten gewoon op hun site, of je kan ze per email gewoon opvragen.
.
Zouden er bij Calve ook verzoeken om onafhankelijke testresultaten van hun pindakaas binnenkomen? :D

Maar zijn deze testresultaten wel van de batch die jij nu kunt kopen?

ff een vraagje over de "Ultra Fine Oats"
wanneer je de oats mengt met melk/water wordt t dan ook dik, als een soort van papje zoals bij brinta het geval is? of blijft t relatief dun zoals een whey shake ?

voorbeeldje :
wanneer ik 100g brinta mix met 300ml water/melk, dan word t aardig dik. zal dit bij de Ultra Fine Oats ongeveer net zo dik worden of totaal niet ?

Nee harjan, het is niet zoals brinta.

ff een vraagje over de "Ultra Fine Oats"
wanneer je de oats mengt met melk/water wordt t dan ook dik, als een soort van papje zoals bij brinta het geval is? of blijft t relatief dun zoals een whey shake ?

voorbeeldje :
wanneer ik 100g brinta mix met 300ml water/melk, dan word t aardig dik. zal dit bij de Ultra Fine Oats ongeveer net zo dik worden of totaal niet ?

Blijft relatief dun inderdaad word geen brinta shake dat is zeker.

Nee harjan, het is niet zoals brinta.

ok, dan weet ik genoeg.
bedankt voor jullie snelle reacties! :D

ps.
iemand toevallig ervaring met het volgende product :
http://www.bodyenfitshop.nl/cooking-spray/now-foods/macadamia-nut-oil

zat er aan te denken die morgen maar eens te bestellen, maar vroeg me af of de voordelen t wel opwegen tegen de prijs in verhouding met olijf olie ?
en heeft t nog een specifieke smaak ten opzichte van olijf olie ?

Je kan beter koudgeperste lijnzaadolie gebruiken :) veel goedkoper
082167.jpg

Of deze in pillen vorm:
http://www.bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/high-quality-omega-3-1000-mg

Ik zie het inderdaad. Deze versturen we zeer waarschijnlijk morgen, anders wordt het na het weekend;)

Als je rembours hebt gekozen als betaalwijze wel:)
Ok bedankt voor uw advies :) en tot ziens

Ok, dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 07:35 ----------

http://www.bigtrain.com/low-fat-c-166.aspx

Komen die low fat producten nog terug? Jullie verkochten die vroeger dacht ik

Van Big Train.. Hadden we niet direct in de planning maar als je een specifiek product wilt dan kan ik deze wel voor je bestellen eventueel:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 07:37 ----------

Zouden er bij Calve ook verzoeken om onafhankelijke testresultaten van hun pindakaas binnenkomen? :D

Maar zijn deze testresultaten wel van de batch die jij nu kunt kopen?

Wie weet:D

Onze onafhankelijke analytical test is van Mei 2012. Die van de UK partijen volgens mij van 2010. Er staat ook niet bij welk instituut de test heeft gedaan bij hun.:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 07:39 ----------

Klopt, dat is inderdaad precies ook het voordeel tov Brinta:)

Laatst bewerkt:
vandaag komt hopelijk mn bestelling binnen, die 1 kg oats die je krijgt bij + 99 euro is echt wel een goed cadeau waar je iets aan hebt :D top !

Gister bestelling gedaan, echter is de status op track en trace nog steeds niet veranderd en heb het vandaag echt nodig :(:( (klotezooi)...

Ik ga maar ff wat anders regelen dan moet toch me supps hebben :@.

Hoop dat er snel ff gekeken kan worden want dan weet ik of ik iets anders moet regelen :(.

(is trouwens al de zoveelste keer dit jaar dat het mis gaat )

Referentie nummer: 452516
Faktuur datum: 14-06-2012
Betaalmethode: iDeal

Laatst bewerkt:
Goede morgen B&F,

Zouden jullie lukken om Proteïne Crisps uit te kunnen brengen?
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die met dit idee komt, want ik ken zo wel meerdere DBB'ers hier die hetzelfde zouden willen ;)

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Gister bestelling gedaan, echter is de status op track en trace nog steeds niet veranderd en heb het vandaag echt nodig :(:( (klotezooi)...

En jullie telefoonnummer wat op de site staat doet het niet OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga maar ff wat anders regelen dan moet toch me supps hebben :@.

Hoop dat er snel ff gekeken kan worden want dan weet ik of ik iets anders moet regelen :(.

(is trouwens al de zoveelste keer dit jaar dat het mis gaat )

Referentie nummer: 452516
Faktuur datum: 14-06-2012
Betaalmethode: iDeal

Haha, je klinkt als een junkie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven