SuperCut
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede morgen B&F,
Zouden jullie lukken om Proteïne Crisps uit te kunnen brengen?
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die met dit idee komt, want ik ken zo wel meerdere DBB'ers hier die hetzelfde zouden willen
Alvast bedankt!

Gister bestelling gedaan, echter is de status op track en trace nog steeds niet veranderd en heb het vandaag echt nodig(klotezooi)...
Ik ga maar ff wat anders regelen dan moet toch me supps hebben :@.
Hoop dat er snel ff gekeken kan worden want dan weet ik of ik iets anders moet regelen.
(is trouwens al de zoveelste keer dit jaar dat het mis gaat )
Referentie nummer: 452516
Faktuur datum: 14-06-2012
Betaalmethode: iDeal

We hebben ze gehad. Enkele weken geleden bij de groothandel in de US bestelt maar eigenlijk nooit meer iets van vernomen![]()

Mooie weekaanbieding.
Ik ga maar even wat research doen naar die Cell-tech hardcore pro series.
Heb er goede dingen over gehoord dus waarschijnlijk word dat weer een bestelling binnenkort![]()
Complexe koolhydraten betekent dat langzame of snelle kh?
goede ideeGoede morgen B&F,
Zouden jullie lukken om Proteïne Crisps uit te kunnen brengen?
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die met dit idee komt, want ik ken zo wel meerdere DBB'ers hier die hetzelfde zouden willen
Alvast bedankt!

k*t tnt, heb ik 2 vitamine-potjes besteld dinsdag, krijg ik woensdag het foute binnen. en komen ze vandaag doodleuk het foute ophalen om vervolgens te weten te krijgen dat ik mijn bestelling pas morgen krijg.......
Complexe koolhydraten betekent dat langzame of snelle kh?

Mooie weekaanbieding.
Ik ga maar even wat research doen naar die Cell-tech hardcore pro series.
Heb er goede dingen over gehoord dus waarschijnlijk word dat weer een bestelling binnenkort![]()

Nieuwe leverancier, nieuwe kwaliteit! Jazeker en dus vaatwasbestendigYeeey hij is er weerIs die nu wel vaatwasbestendig?

Eigenlijk onmogelijk met die shakebeker.Ik zat gisteravond op de bank te shaken, vliegt de dop eraf!!! Dit is de tweede shaker met een probleem, de vorige lekte alleen maar nu zat ALLES onder...
Ik deed de 'twist' beweging met de deze variant: zwarte dop.
Ik denk dat je hem er niet goed opgedraait hebt, aangezien die shakebekers van topkwaliteit zijn. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, stuur me dan even een berichtje 
Eigenlijk onmogelijk met die shakebeker.Ik denk dat je hem er niet goed opgedraait hebt, aangezien die shakebekers van topkwaliteit zijn. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, stuur me dan even een berichtje
Ralf