AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan nie nadenken zonder 1,3 dimethylamylamine :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 09:34 ----------

afkickverschijnselen

Goede morgen B&F,

Zouden jullie lukken om Proteïne Crisps uit te kunnen brengen?
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die met dit idee komt, want ik ken zo wel meerdere DBB'ers hier die hetzelfde zouden willen ;)

Alvast bedankt!

We hebben ze gehad. Enkele weken geleden bij de groothandel in de US bestelt maar eigenlijk nooit meer iets van vernomen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 09:42 ----------

Gister bestelling gedaan, echter is de status op track en trace nog steeds niet veranderd en heb het vandaag echt nodig :(:( (klotezooi)...

Ik ga maar ff wat anders regelen dan moet toch me supps hebben :@.

Hoop dat er snel ff gekeken kan worden want dan weet ik of ik iets anders moet regelen :(.

(is trouwens al de zoveelste keer dit jaar dat het mis gaat )

Referentie nummer: 452516
Faktuur datum: 14-06-2012
Betaalmethode: iDeal

Moet gewoon echt goedkomen vandaag, de order is direct weggegaan. Laat het mij maar weten.:)

Zo, ik kan weer ontbijten, bestelling is verzonden :) hopenlijk morgen binnen want ik heb nog 1 schepje Whey en ga nog trainen vanmiddag :p

***Weekaanbiedingen***

Amino-X BSN
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 doseringen 19,90!!

Cell-Tech Hardcore Pro Series
3000 gram 44,90!!

Animal Pak
44 zakjes 29,90!!

Myo-Blitz
30 doseringen 31,90!!

Mooie weekaanbieding.
Ik ga maar even wat research doen naar die Cell-tech hardcore pro series.
Heb er goede dingen over gehoord dus waarschijnlijk word dat weer een bestelling binnenkort :cool:

Complexe koolhydraten betekent dat langzame of snelle kh?

k*t tnt, heb ik 2 vitamine-potjes besteld dinsdag, krijg ik woensdag het foute binnen. en komen ze vandaag doodleuk het foute ophalen om vervolgens te weten te krijgen dat ik mijn bestelling pas morgen krijg.......

Complexe koolhydraten betekent dat langzame of snelle kh?

Het is inderdaad erg apart, ze komen niet later op de dag langs om de juiste producten te leveren?

Dit zijn langzame koolhydraten;)

Laatst bewerkt:
Mooie weekaanbieding.
Ik ga maar even wat research doen naar die Cell-tech hardcore pro series.
Heb er goede dingen over gehoord dus waarschijnlijk word dat weer een bestelling binnenkort :cool:

Dank je, voor het compliment:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 11:07 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 11:07 ----------

Thanks!:)

Gratis Shaker Pro bij elke bestelling!

Ons kado voor jou! Bij elke bestelling vanaf 29,90 euro kunt u nu weer kiezen voor een gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!
467.gif

Kenmerken Shaker Pro:
-Nooit meer klontjes
-Mixt werkelijk alles perfect
-Gepanteerde Blender Ball!
-Heerlijk luchtige shakes
-Afwasmachine bestendig
-Sluit perfect af
-Nooit meer knoeien!
-Grote comfortabele drinkmond

Yeeey hij is er weer :D Is die nu wel vaatwasbestendig?

Ik zat gisteravond op de bank te shaken, vliegt de dop eraf!!! Dit is de tweede shaker met een probleem, de vorige lekte alleen maar nu zat ALLES onder...

Ik deed de 'twist' beweging met de deze variant: zwarte dop.

Ik zat gisteravond op de bank te shaken, vliegt de dop eraf!!! Dit is de tweede shaker met een probleem, de vorige lekte alleen maar nu zat ALLES onder...

Ik deed de 'twist' beweging met de deze variant: zwarte dop.
Eigenlijk onmogelijk met die shakebeker.:rolleyes:Ik denk dat je hem er niet goed opgedraait hebt, aangezien die shakebekers van topkwaliteit zijn. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, stuur me dan even een berichtje :)

Ralf

Eigenlijk onmogelijk met die shakebeker.:rolleyes:Ik denk dat je hem er niet goed opgedraait hebt, aangezien die shakebekers van topkwaliteit zijn. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, stuur me dan even een berichtje :)

Ralf

Het was de dop, die kan je niet erop draaien maar klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven