AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat gisteravond op de bank te shaken, vliegt de dop eraf!!! Dit is de tweede shaker met een probleem, de vorige lekte alleen maar nu zat ALLES onder...

Ik deed de 'twist' beweging met de deze variant: zwarte dop.

Je moet gewoon de dop goed controleren... Ik heb het ook een keer gehad, hele bank onder :roflol: Je hebt het bij een cola fles toch ook wel eens dat een dop erniet op wil?

B&F ik las laatst iets over dat EPIC, beetje doorgelezen wat het is maar eigenlijk is het toch gewoon magnificent+nr1 in 1?

Het was de dop, die kan je niet erop draaien maar klikken.
Oh, volgende keer dus even extra controleren!:D
Je moet gewoon de dop goed controleren... Ik heb het ook een keer gehad, hele bank onder :roflol: Je hebt het bij een cola fles toch ook wel eens dat een dop erniet op wil?

B&F ik las laatst iets over dat EPIC, beetje doorgelezen wat het is maar eigenlijk is het toch gewoon magnificent+nr1 in 1?
Nee, de basis van Epic is beta-alinine, agmatine, COP en creatine's. De Nr1 is een luxe blend met creatines, koolhydraten, aminozuren, ingredienten voor de pomp, kracht uithoudingsvermogen. Alles in één product wat op elk front enorm goed is. De Magnificent is een luxe postworkout voor direct herstel na je training.

Ralf

Ik zat gisteravond op de bank te shaken, vliegt de dop eraf!!! Dit is de tweede shaker met een probleem, de vorige lekte alleen maar nu zat ALLES onder...

Ik deed de 'twist' beweging met de deze variant: zwarte dop.

Ik houd altijd een paar vingers op de dop als ik ga schudden.. Gaat nooit fout! :D

Gratis Shaker Pro bij elke bestelling!

Ons kado voor jou! Bij elke bestelling vanaf 29,90 euro kunt u nu weer kiezen voor een gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!
467.gif

Kenmerken Shaker Pro:
-Nooit meer klontjes
-Mixt werkelijk alles perfect
-Gepanteerde Blender Ball!
-Heerlijk luchtige shakes
-Afwasmachine bestendig
-Sluit perfect af
-Nooit meer knoeien!
-Grote comfortabele drinkmond

Jammer, deze keuze had ik net nog niet bij mijn bestelling, ik ben zeer te spreken over deze shakebeker, draait goed vast, kan geen kant op en shake is lekker schuimig.

kreeg vandaag bericht dat mijn bestelling verzonden is. zou het al met die grote shakebeker zijn? kon gisteren enkel die kleinere versie selecteren?

en leveren jullie op zaterdag in België? of gaat het maandag zijn. op die tracking page staat zaterdag maar ken eigenlijk geen bedrijven die dan rondrijden.

Jammer, deze keuze had ik net nog niet bij mijn bestelling, ik ben zeer te spreken over deze shakebeker, draait goed vast, kan geen kant op en shake is lekker schuimig.

Staat er inderdaad net bij. De kwaliteit is zeker goed.:) Dank je!

Hey B&F

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, waarvoor dank. Toch echter ik had Whey Perfection & Oats Duo besteld. De oats zaten er echter niet bij. Ik had ook als 3de cadeautje een zak van 1kg oats bijgevraagd, toch enkel de bidon en maximize intense zaten erbij. Kunnen jullie dit even checken plz? Bestelref is: 452700

Bedankt!

Hey B&F

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, waarvoor dank. Toch echter ik had Whey Perfection & Oats Duo besteld. De oats zaten er echter niet bij. Ik had ook als 3de cadeautje een zak van 1kg oats bijgevraagd, toch enkel de bidon en maximize intense zaten erbij. Kunnen jullie dit even checken plz? Bestelref is: 452700

Bedankt!

Ga ik direct achteraan. Morgen in huis:)

Even een duim voor B&F.

Bestelling altijd op tijd en eerste keer dat er iets niet helemaal correct was.
Wordt gelijk opgelost door B&F

Goede service

ben eens benieuwd wat die epic samples gaan doen hehe :D
zal het laten weten ! + bestelling was weer top in orde, bedankt mannen ;)
btw heb ondertussen al 5 soorten shakers van jullie love it :roflol:

Even een duim voor B&F.

Bestelling altijd op tijd en eerste keer dat er iets niet helemaal correct was.
Wordt gelijk opgelost door B&F

Goede service

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 14:16 ----------

:)
ben eens benieuwd wat die epic samples gaan doen hehe :D
zal het laten weten ! + bestelling was weer top in orde, bedankt mannen ;)
btw heb ondertussen al 5 soorten shakers van jullie love it :roflol:

B&F Shakers kun je niet genoeg hebben:D Laat maar weten van de Epic!:)

Welke vitamines en mineralen kan ik het beste halen.. Die voldoet aan je dagelijkse behoefte? Pil vorm..

Nog even een dikke duim voor B&F.

Was gisteren in de shop in Amersfoort (was in de buurt) en kreeg bij m'n aankoop echt een shitload aan samples mee. Altijd leuk om wat nieuwe dingen uit te proberen!

Gratis Shaker Pro bij elke bestelling!

Ons kado voor jou! Bij elke bestelling vanaf 29,90 euro kunt u nu weer kiezen voor een gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!
467.gif

Kenmerken Shaker Pro:
-Nooit meer klontjes
-Mixt werkelijk alles perfect
-Gepanteerde Blender Ball!
-Heerlijk luchtige shakes
-Afwasmachine bestendig
-Sluit perfect af
-Nooit meer knoeien!
-Grote comfortabele drinkmond

hmmm heb ik net gister een bestelling gedaan en zo weer de shaker pro misgelopen :P
achja binnenkort maar weer ff een bestelling plaatsen dan:cool:

ps.
gister om 21:55 bestelt en zoals verwacht vandaag alweer binnen, toppie!

Weer ff een bestelling geplaatst, de oats actie meegepakt. Mooi om te zien dat jullie het in het assortiment hebben geplaatst na vragen hier in dit topic en dat het nu goed loopt :) De combi oats en white chocolate whey is echt een aanrader!

hmmm heb ik net gister een bestelling gedaan en zo weer de shaker pro misgelopen :P
achja binnenkort maar weer ff een bestelling plaatsen dan:cool:

ps.
gister om 21:55 bestelt en zoals verwacht vandaag alweer binnen, toppie![/QUOTE]

Top! Dank voor je begrip en het compliment natuurlijk!:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:17 ----------

Weer ff een bestelling geplaatst, de oats actie meegepakt. Mooi om te zien dat jullie het in het assortiment hebben geplaatst na vragen hier in dit topic en dat het nu goed loopt :) De combi oats en white chocolate whey is echt een aanrader!

Dank je!! We luisteren inderdaad altijd goed naar jullie suggesties of vragen. Als het kan dan gaan we het verbeteren of uitvoeren. Niets belangrijker als een goede service naar klanten. Dat vind ik zelf prettig als ik ergens klant ben en dat proberen we zelf ook elke dag zo goed mogelijk te doen voor jullie. :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:17 ----------

Nog even een dikke duim voor B&F.

Was gisteren in de shop in Amersfoort (was in de buurt) en kreeg bij m'n aankoop echt een shitload aan samples mee. Altijd leuk om wat nieuwe dingen uit te proberen!

Thanks!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:18 ----------

Eens, Opti-Men is altijd een goede keuze. in verhouding ook nog best voordelig:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven