AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mee eens volgens mij is er in grootverpakkingen van noten echt wel toekomst voor jullie!

een super goed idee!

hier sluit ik me ook zeker bij aan :cool:
(amandelen zou ook fijn zijn)

misschien als er genoeg animo voor is?
open anders ff een polletje, zou me namelijk niks verbazen als er nog aardig wat aan te verdienen valt. als je nagaat hoeveel mensen wel niet noten eten.('t is tenslotte een ideale bron voor je goede vetten.)
en volgens mij zijn noten ook wel even houdbaar, dus goed in bulk in te slaan!

Duidelijk. Ik denk ook wel dat er best animo voor is. Punt is meer dat dit een heel ander inkoopkanaal is waar ik nog geen/heel weinig ervaring in heb. Zullen we eerst eens goed op moeten studeren. We willen wel een heel nette prijs-kwaliteit kunnen bieden.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:49 ----------

Mee eens volgens mij is er in grootverpakkingen van noten echt wel toekomst voor jullie!

Uit de reacties van jullie blijkt veel animo. We moeten maar eens goed kijken of het mogelijk is.:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:52 ----------

Volgende week krijgen we de sporttassen binnen. Misschien dat we er een leuke aanbieding mee kunnen doen. Bv voor 9,90:) Mooie grote sporttassen en goede kwaliteit!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer komen die jeansbroeken (blauwe en zwarte) met extra brede ppen eindelijk in jullie gamma waarbij de maten in cm worden uitgedrukt (lengte, breedte taille, breedte ppen) in plaats van de gebruikelijke XS-XXXL?

Dan zouden bodybuilders met dikke benen en smalle taille eindelijk opnieuw gewoon een jeans kunnen kopen zonder ze te moeten te laten bewerken door een kleermaker.

Wanneer komen die jeansbroeken (blauwe en zwarte) met extra brede ppen eindelijk in jullie gamma waarbij de maten in cm worden uitgedrukt (lengte, breedte taille, breedte ppen) in plaats van de gebruikelijke XS-XXXL?

Dan zouden bodybuilders met dikke benen en smalle taille eindelijk opnieuw gewoon een jeans kunnen kopen zonder ze te moeten te laten bewerken door een kleermaker.

Zijn we momenteel niet mee bezig, maar ik ga het even doorgeven:)

- Eldert

;)B&F,
weer een toplevering...
donderdagavond besteld en vanochtend geleverd.
Keep it going

ben ook erg geinteresseerd in grootverpakking van noten

Moesten jullie noten willen gaan verkopen, moet dat ook rechtstreeks van de producent zijn? Omdat noten uiteraard gespreid geproduceerd worden en niet allemaal in 1 bedrijf zoals vele supps.
notenbeurs.nl is groothandel van noten voor winkels, ze verkopen vele noten tot zelfs zakken van 25kg. Ze doen ook verpakken klaar voor verkoop aan consumenten. Ook op de kwaliteit letten is belangrijk (voedingswaarden kunnen verschillen en herkomst).
Mss kunnen jullie daar eens informeren? :)

Moesten jullie noten willen gaan verkopen, moet dat ook rechtstreeks van de producent zijn? Omdat noten uiteraard gespreid geproduceerd worden en niet allemaal in 1 bedrijf zoals vele supps.
notenbeurs.nl is groothandel van noten voor winkels, ze verkopen vele noten tot zelfs zakken van 25kg. Ze doen ook verpakken klaar voor verkoop aan consumenten. Ook op de kwaliteit letten is belangrijk (voedingswaarden kunnen verschillen en herkomst).
Mss kunnen jullie daar eens informeren? :)

We gaan er de komende tijd even achteraan;)

- Eldert

454123

Ga ik die morgen krijgen? Krijg nooit meer een mailtje met uw pakket is verzonden...

vandaag ook mijn bestelling mogen ontvangen.
Whey en de oats, benieuwd hoe dat gaat smaken ;)

vraag, die bodybuilding vitamin packs, zijn dat tig pillen zoals bij universal?

Koop strech jeansbroeken? :dunno: Ik ken nog mensen die hier last van hebben en die dragen strech jeansbroeken
Ik pas al een geluk nog in maatje 36 :D

Ja sporttassen ben benieuwt ik bestel er meteen 1 ;)

Ok wacht het even af ik zal de site goed in de gaten houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven