- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 41kg
- Vetpercentage
- 41%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yo, als ik de ultra fine oats bestel, wat is dan de houdbaarheid van een dicht pakje van 1kg?
Alvast bedankt!

Heb een vraag. Gaan jullie in de toekomst ook (wal)noten enzo verkopen? Weet niet of er wel markt naar is...
Ik hoor het graag.![]()
?Heb een vraag. Gaan jullie in de toekomst ook (wal)noten enzo verkopen? Weet niet of er wel genoeg vraag naar is...
Ik hoor het graag.![]()

Het is relaxt als je alles bij 1 winkel kan kopen. En als bijkomende zaak hanteert B&F goede prijzen.

Jullie naservice is echt ongelooflijk. In een woord: schitterend daarom bestel ik echt al jaren bij jullie!!! Bedankt om dit even op te lossen :-)

@ B&F ik heb net mijn bestelling binnen gekregen, maar de repen zijn helaas in de verkeerde smaak geleverd. Op de bon staat ook gewoon "Caramel peanut" maar jullie hebben "peanut butter cup" gestuurd. mijn referentie nummer is 452381.

Ik ben ook voor noten, niet enkel walnoten. In de supermarkt kosten die veel (5€/200gr voor de meeste soorten) en moesten jullie die in grotere hoeveelheden gaan verkopen zou het mss goedkoper kunnen.Dat denk ik (nog) niet als ik eerlijk ben. Maar ik sluit nooit iets uit!![]()
beste bodyenfit, heb net mijn grote bestelling aangehad: refnr 450532.
Maar zit een foutje in, heb ipv van de fortifx repen peanutbutter smaak de caramel peaunut gekregen. Normaal zou ik hier niet mee inzitten, maar als ik 1 ding niet lust is het caramel....

Hoi B&F,
is er ook een mogelijkheid eiwitrepen los te bestellen om te proberen, wat mij betreft met extra kosten voor de postzegel.
Ik vind het zonde om een hele doos te bestellen om er dan achter te komen dat ik ze niet lekker vind.

Net bestelling aangehad wederom TOP van jullie!
Bedankt voor de samples en fijn weekend aan jullie team! (voor degenen die niet moet werken)

Heb een vraag. Gaan jullie in de toekomst ook (wal)noten enzo verkopen? Weet niet of er wel genoeg vraag naar is...
Ik hoor het graag.![]()
Ik ben ook voor noten, niet enkel walnoten. In de supermarkt kosten die veel (5€/200gr voor de meeste soorten) en moesten jullie die in grotere hoeveelheden gaan verkopen zou het mss goedkoper kunnen.

Dat denk ik (nog) niet als ik eerlijk ben. Maar ik sluit nooit iets uit!![]()