AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deels marketing deels ook terecht, vrouwen hebben een andere lichaamssamenstelling en hormonaal systeem dus lijkt mij dat ze bepaalde vitamines beter benutten/nodig hebben

Waarom zijn er multivitamine voor vrouwen en mannen apart, heeft een vrouw speciale andere vitaminen nodig dan mannen? en mis ik geen vitamine die in de mannenversie zitten als ik die voor vrouwen koop?
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/adam
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-vrouwen/natures-way/alive-once-daily-womens-ultra-potency

Tussen die 2 bijvoorbeeld zit best een groot verschil, hoe weet ik dat ik de juiste kies?

Women >>> shop or sit home all day and cook & clean
Men >>> work all day just to come home to a shitty meal!
En that's why hebben WIJ al die extra vitamines nodig ;)

P.S kijk zelf wat JIJ nodig hebt:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ok wacht het even af ik zal de site goed in de gaten houden
Super, doe dat! :)
Waarom zijn er multivitamine voor vrouwen en mannen apart, heeft een vrouw speciale andere vitaminen nodig dan mannen? en mis ik geen vitamine die in de mannenversie zitten als ik die voor vrouwen koop?
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/adam
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-vrouwen/natures-way/alive-once-daily-womens-ultra-potency

Tussen die 2 bijvoorbeeld zit best een groot verschil, hoe weet ik dat ik de juiste kies?
Het verschil zit hem vooral dat de mannen iets meer gericht zijn op testosteronboostend en vrouwen vaak wat voor hun belangrijker is. Zoals huid e.d.

Ralf

Ding dong, pakketservice van de TNT ... gisteren besteld, om 10 over 9 in huis :) heerlijk mannen, en bedankt voor de extra's ;)!

Wanneer gebruiken jullie ultra fine oats door jullie shake? Gewoon door de post workout shake?

Wanneer gebruiken jullie ultra fine oats door jullie shake? Gewoon door de post workout shake?
Wat ik zelf altijd doe is dit bij mijn ontbijt (vaak 100gr) en 's middags eens 30-50gr. Na het trainen is het inderdaad mogelijk om een goede maaltijd (oats + whey) te nemen. Zo krijg je alles wat je nodig hebt :)

Ralf

Aangezien jullie zelf niet aan Phosphatidylserine kunnen komen, zouden jullie dan deze in het assortiment willen nemen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is van Jarrows, want daar hebben jullie al een paar producten van.

Zo na 2 weken nr1 nu 106,5kg met 11% vet goed spul bijna 1% vet gedaald en ongeveer 1kg zwaarder.Werkt super in combi met de rest van mijn schema.

Hé ralf wat zijn je stats op bench press/squat/deadlift?

Heb het maand of 2 terug al eens gevraagd aan je collega's ook :p

Bedankt voor de toelichting, dan ga ik nog eens alles bekijken, is het erg als een vrouw testosteron dingen binnenkrijgt?:P

Bedankt voor de toelichting, dan ga ik nog eens alles bekijken, is het erg als een vrouw testosteron dingen binnenkrijgt?:P
Gaat geen groot verschil geven :p Waarom toch? Wil je perse die voor mannen? :p

Edit: het enige dat echt een verschil kan geven is de ijzer inhoud. Vrouwen hebben extra ijzer nodig voor hen rode bloedcelletjes.

Laatst bewerkt:
Aangezien jullie zelf niet aan Phosphatidylserine kunnen komen, zouden jullie dan deze in het assortiment willen nemen?

Is van Jarrows, want daar hebben jullie al een paar producten van.
We hebben er al eens naar gekeken en besteld. Toen verkocht het bijna niet en hebben we het tegen een dumpprijs weggegaan. Ik geef het maandag door op kantoor, wie weet kunnen we het nog eens proberen;)
Zo na 2 weken nr1 nu 106,5kg met 11% vet goed spul bijna 1% vet gedaald en ongeveer 1kg zwaarder.Werkt super in combi met de rest van mijn schema.
Nr1 is op elk front echt het beste product. Alles in 1 ;)
Hé ralf wat zijn je stats op bench press/squat/deadlift?
Heb het maand of 2 terug al eens gevraagd aan je collega's ook :p
Pff, eerlijk is eerlijk geen idee. Ik train nu laatste maand 3x12-15hh en dat doe ik met 95kg. Squat met 110 en deathlift met 135kg.
Maakt niet zoveel uit :) Echter zou ik je de wel een algemene of voor vrouwen aanraden :)

Ralf

Nee, het stimulerend effect is bij vrouwen minder, daarnaast maakt het bij een multivit amper tot niks uit. Bij een "mannelijke" variant is het vaak zo dat bijvoorbeeld Saw Palmetto wordt toegevoegd, deze doet zich voor als een Alpha 5 reductase inhibitor wat ervoor zorgt dat er minder Testosteron wordt omgezet in de meer actieve vorm DHT, dit wordt er meestal ingedaan om prostaat vergroting en mannelijke kaalheid tegen te gaan. Weinig relevants voor vrouwen.

Het enige wat je als vrouw niet moet pakken zijn Serm, iets als Ellagine zuur. Verder zou je gewoon mannen versies kunnen pakken, mocht je er behoefte aan hebben ;)

Volgende week krijgen we de sporttassen binnen. Misschien dat we er een leuke aanbieding mee kunnen doen. Bv voor 9,90:) Mooie grote sporttassen en goede kwaliteit!:)

Hier behoort een foto te staan van die tas? Ik zie hem niet(afbeelding url kopiëren komt uit bij g-mail) heb je een andere link hiervoor? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven