XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
tegenwoordig wordt het ook al op zaterdag geleverd als je vrijdagavond besteld, echt ideaal! Was een klein probleempje met de bestelling, maar is heel netjes opgelost, mijn complimenten.

Bedankt voor je order! Graag gedaan :)

Wow Reus! Ik heb maat 40 puur voor mijn benen. Om mijn middel zakt die zo weg :( Koop je dan geen speciale kleding?

Ralf

Het is vreselijk. Zelfs Pall Mall die toch wat ruimer van opzet zijn, zijn een kriem. Ook de desbetreffende modellen die wat ruimer op de bovenbenen vallen ljkt niet. Het merk Gasp heeft spinkerbroeken die wel voor "ons" gemaakt zijn en dat zijn geen verkeerde broeke. Goed model en ziet er ook gewoon netjes uit.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 12:29 ----------

Pffffff wat een spelfouten. Sorry....snel getikt via de mobiel...haha

wel dure zooi die GASP! als ik er zo uitzag als REUS zou ik de hele dag in me posing trunk lopen!

Laatst bewerkt:
@ B&F Juiste smaak repen vandaag al binnen gekregen, bedankt!

Laatst bewerkt:
Cell-Tech Hardcore kenmerken:
-26x meer spiermassa!

brb volgend jaar mr. O

sommige van die advertenties gaan echt te ver

Hellup!

M'n no-xplode is bijna op, wilde vandaag op de site van bodyenfitshop een nieuwe gaan bestellen samen met wat Miscellar eiwitten, maar kan No-xplode niet meer vinden, via google kom ik wel op een pagina terecht maar kan ik geen aantal e.d. invullen.

foutje van de website of is het uit het assortiment? Jullie waren er altijd de goedkoopsten mee :(

why?? pff, m'n favo supp :(

1 van de ingrediënten is helaas op de verboden lijst gezet

daarnet mijn pakketje ontvangen! leuk dat jullie ook de zaterdag leveren! morgen bij het ontbijt eens meteen die fine oats proberen.

Er zat wel geen sample van maximize intense in maarja ga ik niet van doodgaan :)

Ben benieuwt wat je van de fine oats vind zit er zelf aan te denken om deze ook te bestellen.

@ B&F Juiste smaak repen vandaag al binnen gekregen, bedankt!

Graag gedaan!:)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 18:38 ----------

daarnet mijn pakketje ontvangen! leuk dat jullie ook de zaterdag leveren! morgen bij het ontbijt eens meteen die fine oats proberen.

Er zat wel geen sample van maximize intense in maarja ga ik niet van doodgaan :)

Die Fine Oats zijn een super aanvulling in je eiwitshake om momenten dat je complexe koolhydraten wilt toevoegen.:) Maken we volgende keer goed, excuses!:)

Ben benieuwt wat je van de fine oats vind zit er zelf aan te denken om deze ook te bestellen.

Doen, smaakt nog goed ook:)

Graag gedaan!:)

Die Fine Oats zijn een super aanvulling in je eiwitshake om momenten dat je complexe koolhydraten wilt toevoegen.:) Maken we volgende keer goed, excuses!:)

Doen, smaakt nog goed ook:)

Ik wacht even tot de tas er ook is anders word het zo'n triest bestellinkje heb nog best wat staan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven