MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog één vraagje, ik heb laatst eens gevraagd naar de mogelijkheden om de bidons in verschillende kleuren of met een variatie in vormgeving aan te bieden zodat ze beter uit elkaar zijn te houden in de gym, ben benieuwd of dat mogelijk is. Afgelopen zaterdag was het in de gym ook weer een grote zoektocht naar ieder z'n eigen bidon, aangezien een stuk of 5 man met dezelfde van B&F rondliep :D

Klinkt goed! De grijze kleur aanvullen met witte en zwarte bidons? Misschien dat er ook nog iets met het logo (wit logo op een zwarte bidon, zwart logo op een witte bidon) of de kleur van de dop te regelen is, maar ik kan me voorstellen dat zoiets lastig kan worden als jullie de herkenbare huisstijl willen blijven gebruiken. Ik ben in ieder geval benieuwd :)

Is hier al meer over bekend B&F?

Nog één vraagje over de oats, kun je deze 's ochtends ook gewoon verwarmen met melk (2 á 3 minuutjes in de magnetron) zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?

Bvd.

Wat is morgen in de weekaanbieding?

Is hier al meer over bekend B&F?

Nog één vraagje over de oats, kun je deze 's ochtends ook gewoon verwarmen met melk (2 á 3 minuutjes in de magnetron) zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?

Bvd.
Dat is geen enkel probleem :)
Is goed :) Zal je er volgende keer aan herinneren :p. Vond het zelf ook niet nodig dat het nu meteen nog na gestuurd zou worden.
Dat weet ik, vandaar mn opmerking! Gaan we regelen :thumbs:
Wat is morgen in de weekaanbieding?
Dat weet ik nog niet. Ilco komt hier vanavond wel even op terug :)

Ralf

Agmatine in de aanbieding!!!!!!!!!

heb vndaag mn eerste hele pîl dexaprine genomen.. WTF wat een heavy shit ..
Benauwd,misselijk,hartkloppingen, heel zenuwachtig, ...
Tog maar ff met halve pil doorgaan..

Maximize intens geprobeerd zal als ik er een paar keer mee getraind heb een review schrijven vrij sterk spul

Bestelling vandaag ontvangen, alles aanwezig.
Alleen de gevraagde samples ontbraken weer.. :)

Hallo B&F

Ik heb op 18-05 een bestelling gedaan van het product boswellia extract (now)
Ik had toen niet binnen gekregen en jullie vertelde me dat jullie het pas over 2 weken weer op voorraad hadden.

nou zijn we bijna ANDERE HALVE MAAND verder en ik heb nog niks.
Kunnen jullie ook gewoon het geld terug sturen?

Ik vind de service behoorlijk bagger.
Ik moet er steeds zelf achterna rennen, wat ik nu al 3x gedaan en het helpt geen reet.

heb vndaag mn eerste hele pîl dexaprine genomen.. WTF wat een heavy shit ..
Benauwd,misselijk,hartkloppingen, heel zenuwachtig, ...
Tog maar ff met halve pil doorgaan..

Ja, doe maar niet meer nemen dan inderdaad. Ben je er gevoelig voor.:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 17:01 ----------

Maximize intens geprobeerd zal als ik er een paar keer mee getraind heb een review schrijven vrij sterk spul

Top, dank je:)

Bestelling vandaag ontvangen, alles aanwezig.
Alleen de gevraagde samples ontbraken weer.. :)

Ok. Extra samples lukt soms wel soms niet, excuses.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, doe maar niet meer nemen dan inderdaad. Ben je er gevoelig voor.:cool:

Top, dank je:)

Ok. Extra samples lukt soms wel soms niet, excuses.:)

Ik maak er geen drama van, want uiteindelijk zijn het maar extra's.
Maar aangezien ik daarvoor het sample pack had gekocht voor de nieuwe White Chocolate en deze niet aanwezig was had ik dit laten weten.
Nu had ik ook als specifieke melding die sample smaak aangegeven & ontbreekt deze weer.
Maar goed, zand erover. ;)

Misschien moeten ze de cadeaus maar afschaffen. Meer mensen klagen erover en het kost de B&F alleen maar geld..

had een tijdje terug gevraagd of jullie magnesium citraat van now foods op wilden nemen in jullie assortiment, jullie zeiden toen dat dit waarschijnlijk wel mogelijk was. echter is het nog steeds niet beschikbaar, enige updates?

Misschien moeten ze de cadeaus maar afschaffen. Meer mensen klagen erover en het kost de B&F alleen maar geld..

Ja weet je wat het is hier zeuren ze erover B&F heeft ook veel klanten die niet op dit forum en die klagen ook eigenlijk niet.Want als ik kijk in mijn omgeving dan zeggen ja er zaten extra samples bij leuk niet om gevraagd.Beetje jammer dat je hier vaak leest dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij zitten en dat soort rare dingen het is een gift geen verplichting.Dus als je dat af zou schaffen dan lijden daar ook de mensen onder die op het forum en daarbuiten nooit om iets vragen en het echt als leuke extra beschouwen.;)

Ik maak er dan toch ook helemaal geen drama van?
Ik ben blij voor mijn samples, top producten en snelle service.
Maar dit is niet de eerste keer, terwijl ze er zeker voor gingen zorgen dat ik nu wel de White Chocolate kon testen.
'Kritiek' was niet slecht bedoeld, maar feedback van klanten is eenmaal belangrijk voor zaken als Body en Fit :)

Ik maak er dan toch ook helemaal geen drama van?
Ik ben blij voor mijn samples, top producten en snelle service.
Maar dit is niet de eerste keer, terwijl ze er zeker voor gingen zorgen dat ik nu wel de White Chocolate kon testen.
'Kritiek' was niet slecht bedoeld, maar feedback van klanten is eenmaal belangrijk voor zaken als Body en Fit :)

Denk niet dat hij het tegen jou persoonlijk had maar meer in het algemeen.;)

Beste bodyenfitshop heb mijn bestelling gekregen gister besteld, vandaag thuis super met extra samples.

Alleen jullie hebben een fout product geleverd had 1 kg glutamine besteld van met RX en echter 400gram gekregen.

referentienummer 458080

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven