XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eventjes agmatine besteld kon het niet laten voor die prijs

Ref 459413

Referentie nummer: 459435

Het is niet veel deze keer, maar maak er toch iets leuk van aub!

En ben vergeten als ik niet thuis ben dat het in de garage mag gezet worden (de leveraar kent me ondertussen al :o)

Ik maak er geen drama van, want uiteindelijk zijn het maar extra's.
Maar aangezien ik daarvoor het sample pack had gekocht voor de nieuwe White Chocolate en deze niet aanwezig was had ik dit laten weten.
Nu had ik ook als specifieke melding die sample smaak aangegeven & ontbreekt deze weer.
Maar goed, zand erover. ;)

Ik ben bang dat we de White Choco sachets op dit moment niet hebben. Anders hadden ze het willen doen.:) Ik vraag het voor de zekerheid morgen na.:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:03 ----------

had een tijdje terug gevraagd of jullie magnesium citraat van now foods op wilden nemen in jullie assortiment, jullie zeiden toen dat dit waarschijnlijk wel mogelijk was. echter is het nog steeds niet beschikbaar, enige updates?

We hebben nu wel deze. Daar is dus ergens iets niet goed gegaan. Kan wel weer in de order opgenomen, de levertijd zal dan wel helaas 3-4 weken zijn daar er net weer een order uit is:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:05 ----------

Ja weet je wat het is hier zeuren ze erover B&F heeft ook veel klanten die niet op dit forum en die klagen ook eigenlijk niet.Want als ik kijk in mijn omgeving dan zeggen ja er zaten extra samples bij leuk niet om gevraagd.Beetje jammer dat je hier vaak leest dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij zitten en dat soort rare dingen het is een gift geen verplichting.Dus als je dat af zou schaffen dan lijden daar ook de mensen onder die op het forum en daarbuiten nooit om iets vragen en het echt als leuke extra beschouwen.;)

We schaffen het niet af:) Als we aan de vraag kunnen voldoen dan doen we dat ook graag.:) Helaas lukt het niet altijd. Dit heeft dan te maken met beschikbaarheid of dat de order al verwerkt is bv.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:06 ----------

Ik maak er dan toch ook helemaal geen drama van?
Ik ben blij voor mijn samples, top producten en snelle service.
Maar dit is niet de eerste keer, terwijl ze er zeker voor gingen zorgen dat ik nu wel de White Chocolate kon testen.
'Kritiek' was niet slecht bedoeld, maar feedback van klanten is eenmaal belangrijk voor zaken als Body en Fit :)

Ik snap je punt. als we iets beloven dan moeten we het overigens ook gewoon doen. Ik denk/weet haast zeker dat de White Choco op is maar dan had het handig geweest als ze dit even hadden vermeld:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:07 ----------

Beste bodyenfitshop heb mijn bestelling gekregen gister besteld, vandaag thuis super met extra samples.

Alleen jullie hebben een fout product geleverd had 1 kg glutamine besteld van met RX en echter 400gram gekregen.

referentienummer 458080

Regel ik direct:)

Waarom hebben jullie geen eigen merk Omega-3 meer?

Eventjes agmatine besteld kon het niet laten voor die prijs

Ref 459413

Thanks. Mooie korting omdat de scoops ontbreken:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:08 ----------

Waarom hebben jullie geen eigen merk Omega-3 meer?

Veel mensen kiezen voor Now Foods. :)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:09 ----------

Die brownie mix had ik eens bij jullie gekocht, was best wel lekker :D

Kunnen we misschien wel weer eens terug laten komen dan:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:10 ----------

Referentie nummer: 459435

Het is niet veel deze keer, maar maak er toch iets leuk van aub!

En ben vergeten als ik niet thuis ben dat het in de garage mag gezet worden (de leveraar kent me ondertussen al :o)

Dank, voor de order! In de garage zetten kunnen we niet op de doos zetten maar je kunt eventueel wel een briefje ophangen voor de postbode. We gaan het weer regelen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:10 ----------

Mooi op tijd APE besteld! (ref: 459447) :D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 18:33 ----------

Net besteld.. lees ik dit.. :eek: Dat is echt een fijn prijsje!

Klopt, de scoopjes ontbreken:rolleyes: dus een mooie actieprijs!:)

Is Agmatine goed te combineren met Dexaprine?

Beste Elbert,

Ik heb een probleempje met de bestelling.
Groot probleempje zelfs:P

De zak oats is gesprongen doordat hij niet goed was ingepakt en er niet goed met de doos is omgegaan. Bij opening alles onder de havermout en natuurlijk niets van me zakje over. Ik balen, me moeder boos. Beetje klote dus:P Nu heb ik dit wel vaker gelezen hier (kapotte zakken oats).
Is het geen idee om die zaken beter in te pakken en beter op te letten met inpakken?
Een zak oats op een doos van 4kg eiwitten leggen is toch vragen om problemen. Als de doos op ze koop staat klapt die zak met minste of geringste...

Zal nog wat foto's mailen van het resultaat, of wil je ze in het topic hebben?!

Verder tevreden klant, maar hier baal ik wel van:(

Gr Muscle M
ref: 458508

vandaag even enkele smaken van shakes geproefd !
Deze ochtend whey perfection met meloen smaak. deze smaakte precies naar meloen ! echt lekker
Later op de dag eentje met straciatella opnieuw lekker !

nu vnv een caseine met chocolade deze vond ook goed :)

Dus B&F drie maal goed gescoord hier vandaag !

Beste Elbert,

Ik heb een probleempje met de bestelling.
Groot probleempje zelfs:P

De zak oats is gesprongen doordat hij niet goed was ingepakt en er niet goed met de doos is omgegaan. Bij opening alles onder de havermout en natuurlijk niets van me zakje over. Ik balen, me moeder boos. Beetje klote dus:P Nu heb ik dit wel vaker gelezen hier (kapotte zakken oats).
Is het geen idee om die zaken beter in te pakken en beter op te letten met inpakken?
Een zak oats op een doos van 4kg eiwitten leggen is toch vragen om problemen. Als de doos op ze koop staat klapt die zak met minste of geringste...

Zal nog wat foto's mailen van het resultaat, of wil je ze in het topic hebben?!

Verder tevreden klant, maar hier baal ik wel van:(

Gr Muscle M
ref: 458508
Zelfs bij mijn klein doosje waren ze opengegaan. Die zakken zijn gewoon niet geschikt voor de mishandeling van de postdiensten :p. Klein probleempje maar, komt wel in orde ;).

Agamatine in combi met Myo Blitz werkt super nu een paar dagen agamatine en Myo blitz daarna Nr1

Ik ben bang dat we de White Choco sachets op dit moment niet hebben. Anders hadden ze het willen doen.:) Ik vraag het voor de zekerheid morgen na.:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:03 ----------

We hebben nu wel deze. Daar is dus ergens iets niet goed gegaan. Kan wel weer in de order opgenomen, de levertijd zal dan wel helaas 3-4 weken zijn daar er net weer een order uit is:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:05 ----------

We schaffen het niet af:) Als we aan de vraag kunnen voldoen dan doen we dat ook graag.:) Helaas lukt het niet altijd. Dit heeft dan te maken met beschikbaarheid of dat de order al verwerkt is bv.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:06 ----------

Ik snap je punt. als we iets beloven dan moeten we het overigens ook gewoon doen. Ik denk/weet haast zeker dat de White Choco op is maar dan had het handig geweest als ze dit even hadden vermeld:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:07 ----------

Regel ik direct:)

ja zou fijn zijn als je het alsnog probeerd te regelen, die 400mg caps hebben geen samenstelling weergegeven, dus ik vermoed dat het merendeel magnesium oxide is, wat nauwelijks word opgenomen door het lichaam... daarom wil ik graag alleen citraat hebben, die word het beste opgenomen.

De oxyelite pro die jullie in het asortiment hebben, dit is de eu versie begrijp ik. Wat is er exact veranderd? Nog steeds goed of is animal cuts ivm ingrediënten een betere optie?

Ja weet je wat het is hier zeuren ze erover B&F heeft ook veel klanten die niet op dit forum en die klagen ook eigenlijk niet.Want als ik kijk in mijn omgeving dan zeggen ja er zaten extra samples bij leuk niet om gevraagd.Beetje jammer dat je hier vaak leest dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij zitten en dat soort rare dingen het is een gift geen verplichting.Dus als je dat af zou schaffen dan lijden daar ook de mensen onder die op het forum en daarbuiten nooit om iets vragen en het echt als leuke extra beschouwen.;)

Mensen blijven het leuk vinden om iets in het pakje te vinden wat er eigenlijk niet hoort, welkom in Nederland :D
heb zelf al boven de 4 getallen bij b&f bestelt dus af en toe is het wel leuk als je wat extra's krijgt :)

Ik kan de post niet meer vinden waar jullie vorige keer er antwoord op gaven, dus ik vraag het maar opnieuw :cool:

Is er al een datum bekend voor de terugkomst van de 5kg zakken ultra fine oats? Anders bestel ik gewoon de kleine zakjes.

Daarover kan ik je op dit moment niets vertellen. Als je het vanavond even opnieuw wilt vragen reageert Ilco hier op het forum er direct op.

Bij deze.

Mijn ontbijt bestaat altijd uit whey gemengd met havermout en een beetje water tot dat het een 'prakje' wordt en schil er daarna een banaan bij. Met de smaken cookies & cream, stracciatella en berry blast was dit heerlijk, maar met bijvoorbeeld ice coffee was het niet te eten. Zou dit met de smaak white chocolate lekker zijn?

Ik denk dat wel heel persoonsgebonden is wat je net omschrijft kom je alleen achter als je het met een sample ofzo zou kunnen checken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven