Jakesonyou
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Big Train.. Hadden we niet direct in de planning maar als je een specifiek product wilt dan kan ik deze wel voor je bestellen eventueel

Eventjes agmatine besteld kon het niet laten voor die prijs
Ref 459413
Dat is echt een fijn prijsje!Ik maak er geen drama van, want uiteindelijk zijn het maar extra's.
Maar aangezien ik daarvoor het sample pack had gekocht voor de nieuwe White Chocolate en deze niet aanwezig was had ik dit laten weten.
Nu had ik ook als specifieke melding die sample smaak aangegeven & ontbreekt deze weer.
Maar goed, zand erover.![]()
Ik vraag het voor de zekerheid morgen na.
had een tijdje terug gevraagd of jullie magnesium citraat van now foods op wilden nemen in jullie assortiment, jullie zeiden toen dat dit waarschijnlijk wel mogelijk was. echter is het nog steeds niet beschikbaar, enige updates?

Ja weet je wat het is hier zeuren ze erover B&F heeft ook veel klanten die niet op dit forum en die klagen ook eigenlijk niet.Want als ik kijk in mijn omgeving dan zeggen ja er zaten extra samples bij leuk niet om gevraagd.Beetje jammer dat je hier vaak leest dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij zitten en dat soort rare dingen het is een gift geen verplichting.Dus als je dat af zou schaffen dan lijden daar ook de mensen onder die op het forum en daarbuiten nooit om iets vragen en het echt als leuke extra beschouwen.![]()
Als we aan de vraag kunnen voldoen dan doen we dat ook graag.
Helaas lukt het niet altijd. Dit heeft dan te maken met beschikbaarheid of dat de order al verwerkt is bv.Ik maak er dan toch ook helemaal geen drama van?
Ik ben blij voor mijn samples, top producten en snelle service.
Maar dit is niet de eerste keer, terwijl ze er zeker voor gingen zorgen dat ik nu wel de White Chocolate kon testen.
'Kritiek' was niet slecht bedoeld, maar feedback van klanten is eenmaal belangrijk voor zaken als Body en Fit![]()

Beste bodyenfitshop heb mijn bestelling gekregen gister besteld, vandaag thuis super met extra samples.
Alleen jullie hebben een fout product geleverd had 1 kg glutamine besteld van met RX en echter 400gram gekregen.
referentienummer 458080

Eventjes agmatine besteld kon het niet laten voor die prijs
Ref 459413

Die brownie mix had ik eens bij jullie gekocht, was best wel lekker![]()

Referentie nummer: 459435
Het is niet veel deze keer, maar maak er toch iets leuk van aub!
En ben vergeten als ik niet thuis ben dat het in de garage mag gezet worden (de leveraar kent me ondertussen al)

Mooi op tijd APE besteld! (ref: 459447)
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 18:33 ----------
Net besteld.. lees ik dit..Dat is echt een fijn prijsje!
dus een mooie actieprijs!
Origineel gepost door RobertH [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom hebben jullie geen eigen merk Omega-3 meer?
Veel mensen kiezen voor Now Foods.![]()

Nu heb ik dit wel vaker gelezen hier (kapotte zakken oats). 

Zelfs bij mijn klein doosje waren ze opengegaan. Die zakken zijn gewoon niet geschikt voor de mishandeling van de postdienstenBeste Elbert,
Ik heb een probleempje met de bestelling.
Groot probleempje zelfs
De zak oats is gesprongen doordat hij niet goed was ingepakt en er niet goed met de doos is omgegaan. Bij opening alles onder de havermout en natuurlijk niets van me zakje over. Ik balen, me moeder boos. Beetje klote dusNu heb ik dit wel vaker gelezen hier (kapotte zakken oats).
Is het geen idee om die zaken beter in te pakken en beter op te letten met inpakken?
Een zak oats op een doos van 4kg eiwitten leggen is toch vragen om problemen. Als de doos op ze koop staat klapt die zak met minste of geringste...
Zal nog wat foto's mailen van het resultaat, of wil je ze in het topic hebben?!
Verder tevreden klant, maar hier baal ik wel van
Gr Muscle M
ref: 458508
. Klein probleempje maar, komt wel in orde
.Ik ben bang dat we de White Choco sachets op dit moment niet hebben. Anders hadden ze het willen doen.Ik vraag het voor de zekerheid morgen na.
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:03 ----------
We hebben nu wel deze. Daar is dus ergens iets niet goed gegaan. Kan wel weer in de order opgenomen, de levertijd zal dan wel helaas 3-4 weken zijn daar er net weer een order uit is
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:05 ----------
We schaffen het niet afAls we aan de vraag kunnen voldoen dan doen we dat ook graag.
Helaas lukt het niet altijd. Dit heeft dan te maken met beschikbaarheid of dat de order al verwerkt is bv.
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:06 ----------
Ik snap je punt. als we iets beloven dan moeten we het overigens ook gewoon doen. Ik denk/weet haast zeker dat de White Choco op is maar dan had het handig geweest als ze dit even hadden vermeld
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 19:07 ----------
Regel ik direct![]()
Ja weet je wat het is hier zeuren ze erover B&F heeft ook veel klanten die niet op dit forum en die klagen ook eigenlijk niet.Want als ik kijk in mijn omgeving dan zeggen ja er zaten extra samples bij leuk niet om gevraagd.Beetje jammer dat je hier vaak leest dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij zitten en dat soort rare dingen het is een gift geen verplichting.Dus als je dat af zou schaffen dan lijden daar ook de mensen onder die op het forum en daarbuiten nooit om iets vragen en het echt als leuke extra beschouwen.![]()

Ik kan de post niet meer vinden waar jullie vorige keer er antwoord op gaven, dus ik vraag het maar opnieuw![]()
Is er al een datum bekend voor de terugkomst van de 5kg zakken ultra fine oats? Anders bestel ik gewoon de kleine zakjes.
Daarover kan ik je op dit moment niets vertellen. Als je het vanavond even opnieuw wilt vragen reageert Ilco hier op het forum er direct op.