AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem. Vroeg me gewoon af hoe dat die verdeling zat. Deze smaken zullen ook wel lekker zijn. :)

Hoe groot is juist een zakje? 30-40g?

Toch maar even wat dingetjes bestelt voor de vakantie :) ( 460029 )

@B&F is het mogelijk om te zien wat er allemaal bestelt is door een bepaald account?
Bedankt voor je order! :) Op dit moment nog niet, eind deze maand begin volgende maand gaat onze nieuwe website online. Daar kun je vanaf dat moment je orders volgen :)
Geen probleem. Vroeg me gewoon af hoe dat die verdeling zat. Deze smaken zullen ook wel lekker zijn. :)

Hoe groot is juist een zakje? 30-40g?
Elk zakje is uit mijn hoofd 28gram :)
Nee NOG niet:Dmaar vind hem er leip uitzien!:thumbs:
Goedzoooooo :D Een groot voorbeeld doet volgen:lifter:

Ik heb ook 2 potjes besteld en geen nauwkeurige weegschaal.
Het is geen ramp als je iets meer of minder dan 750mg neemt, dus gewoon op het oog met een theelepeltje. Er zitten 40 doseringen in het potje.

Je kunt ook de 30 gram afwegen/opdelen in kleinere porties, dan is het alweer makkelijk in te schatten hoeveel 750mg is.

Ik maak me er niet zo druk om.

Ok, bedankt!

ik had tijdje geleden die superior amino capsules besteld omdat ze zo goedkoop stonden, nu merk ik plots dat ze binnen 8 dagen al over hun expiration date gaan :( volgende keer mag je dit er wel bij vermelden of is het normaal dat ze zo snel vervallen? ben altijd tevreden over b&f shop maar dit vond ik wel iets minder, raak niet eens door heel de pot heen nu :(

ik had tijdje geleden die superior amino capsules besteld omdat ze zo goedkoop stonden, nu merk ik plots dat ze binnen 8 dagen al over hun expiration date gaan :( volgende keer mag je dit er wel bij vermelden of is het normaal dat ze zo snel vervallen? ben altijd tevreden over b&f shop maar dit vond ik wel iets minder, raak niet eens door heel de pot heen nu :(

denk je dat ze gaan rotten ofzo? :o

Je kan ze minstens een maand na exp datum nog nemen hoor....

Bij de OP=Op sectie staat volgens mij vermeld dat de korting zo hoog kan oplopen omdat het een korte houdbaarheidsdatum kan hebben. Ik geef het door aan de webdesigner zodat die het misschien volgnede keer in het bericht kan zetten.

ik denk dat je ze gerust nog wel een maandje door kunt gebruiken ;)
en dood zul je er niet aan gaan! hooguit zul je aan de dunne gaan ofzo, maar zelfs dat lijkt me onwaarschijnlijk.

haha echt he!
mensen nemen de THT's altijd veelte letterlijk/precies :rolleyes:

wat een timing ook weer met die weekaanbieding!
was net toe aan een nieuwe pot Hard! :D

is er voor whey perfection ook zo een sample pack met alle smaken? ik vind hem niet terug!

want ice coffee etc zou ik wel eens willen testen.

is er voor whey perfection ook zo een sample pack met alle smaken? ik vind hem niet terug!

want ice coffee etc zou ik wel eens willen testen.
De samplepack bevat 15 smaken. De smaken die erin zitten zijn als volgt:
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Ice Coffee
-Sunny Peach
-Strawberry / Kiwi
-Berry Blast
-Watermelon
-White Chocolate
-Cappuccino

Ralf

daarvoor staat die datum er nu eenmaal ook op :rolleyes:

Je kan ze minstens een maand na exp datum nog nemen hoor....

bij voeding weet ik dat dat vaak het geval is, maar niet bij alles, dus wist ik ook niet of het bij supplementen zoals deze ook wel zo was ;)

Bij de OP=Op sectie staat volgens mij vermeld dat de korting zo hoog kan oplopen omdat het een korte houdbaarheidsdatum kan hebben. Ik geef het door aan de webdesigner zodat die het misschien volgnede keer in het bericht kan zetten.

Top:o

hebben jullie ook kleding in de winkels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven