MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn, die sporttas deluxe van jullie ziet er wel nice uit :D

Hemavol bij weekaanbieding =D?

Kunnen jullie een paar producten aanraden voor een verbeterde nachtrust (niet ZMA)? Staat geen categorie voor en is erg moeilijk zoeken. Heb even een pauze van melatonine (zat op 3-5mg per nacht).

Beste Elbert,

Ik heb een probleempje met de bestelling.
Groot probleempje zelfs:P

De zak oats is gesprongen doordat hij niet goed was ingepakt en er niet goed met de doos is omgegaan. Bij opening alles onder de havermout en natuurlijk niets van me zakje over. Ik balen, me moeder boos. Beetje klote dus:P Nu heb ik dit wel vaker gelezen hier (kapotte zakken oats).
Is het geen idee om die zaken beter in te pakken en beter op te letten met inpakken?
Een zak oats op een doos van 4kg eiwitten leggen is toch vragen om problemen. Als de doos op ze koop staat klapt die zak met minste of geringste...

Zal nog wat foto's mailen van het resultaat, of wil je ze in het topic hebben?!

Verder tevreden klant, maar hier baal ik wel van:(

Gr Muscle M
ref: 458508
Mijn excuus!! Ik stuur je een nieuwe toe!:rolleyes:
vandaag even enkele smaken van shakes geproefd !
Deze ochtend whey perfection met meloen smaak. deze smaakte precies naar meloen ! echt lekker
Later op de dag eentje met straciatella opnieuw lekker !

nu vnv een caseine met chocolade deze vond ook goed :)

Dus B&F drie maal goed gescoord hier vandaag !
Bedankt voor je complimenten! De Whey en Casein zijn echt topproducten! :)
Agamatine in combi met Myo Blitz werkt super nu een paar dagen agamatine en Myo blitz daarna Nr1
Agmatine doet het met elke pre-workout fanastisch. ;)
De oxyelite pro die jullie in het asortiment hebben, dit is de eu versie begrijp ik. Wat is er exact veranderd? Nog steeds goed of is animal cuts ivm ingrediënten een betere optie?
De Rauvolfia die er eerst in zat is verboden in Nederland. Daardoor moest deze eruit :)
Mijn ontbijt bestaat altijd uit whey gemengd met havermout en een beetje water tot dat het een 'prakje' wordt en schil er daarna een banaan bij. Met de smaken cookies & cream, stracciatella en berry blast was dit heerlijk, maar met bijvoorbeeld ice coffee was het niet te eten. Zou dit met de smaak white chocolate lekker zijn?
Daarin kan ik je heel persoonlijk adviseren. Net wat je zelf lekker vind, kwestie van proberen dus. :)
damn, die sporttas deluxe van jullie ziet er wel nice uit :D
Bedankt voor je compliment. De sporttas gaat harder dan ik had verwacht :)
Kunnen jullie een paar producten aanraden voor een verbeterde nachtrust (niet ZMA)? Staat geen categorie voor en is erg moeilijk zoeken. Heb even een pauze van melatonine (zat op 3-5mg per nacht).
Gaba of 5HTP zijn echt prima producten die je kunt nemen voor het slapen gaan ;)

Ralf

Waar blijven de nieuwe weekaanbiedingen?

agmatine 100% puur

ik zie in de op=op sectie de agmatine 100% puur staan, ik heb de capsules al eens gehad en was daar tevreden over.
Mag ik dezelfde resultaten van de 100% puur verwachten?
En er staat 'let op- maatschep ontbreekt', hoe kan ik dan correct een dosis van 750mg innemen? (heb geen supernauwkeurige weegschaal)

Alvast bedankt voor de reply!

Bedankt! De sporttas is echt een hit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice Bag!

kben van plan om morgen eens die maximize intense sample te gebruiken. wanneer neem ik die het best? op nuchtere maag en dan mijn eten? en hoeveel tijd moet je laten tussen inname maximize en training?

Ik ben wel redelijk gevoelig voor caffeine. dus neem ik de ganse sample of halve :)

Ik heb net een kleine bestelling geplaatst, waaronder de Variety Sachets van de Miscellar Casein Perfection. Er staat dat ik 2x6 smaken krijg. Kan ik ook ergens aangeven welke smaken ik juist wil hebben? Mocht ik 2x 6 verschillende smaken krijgen, zou ik graag het volgende hebben:
- Vanilla Milkshake
- Banana Milkshake
- Cookies & Cream
- Chocolate Milkshake
- Nutella
- White Chocolate

Ik weet niet of jij dat manueel kunt regelen, maar dat zou fijn zijn!

Referentienummer is trouwens: 459980

ik zie in de op=op sectie de agmatine 100% puur staan, ik heb de capsules al eens gehad en was daar tevreden over.
Mag ik dezelfde resultaten van de 100% puur verwachten?
En er staat 'let op- maatschep ontbreekt', hoe kan ik dan correct een dosis van 750mg innemen? (heb geen supernauwkeurige weegschaal)

Alvast bedankt voor de reply!

Ik heb ook 2 potjes besteld en geen nauwkeurige weegschaal.
Het is geen ramp als je iets meer of minder dan 750mg neemt, dus gewoon op het oog met een theelepeltje. Er zitten 40 doseringen in het potje.

Je kunt ook de 30 gram afwegen/opdelen in kleinere porties, dan is het alweer makkelijk in te schatten hoeveel 750mg is.

Ik maak me er niet zo druk om.

Bedankt Reus! Heb je hem al?:eek:
Bedankt Jesse, goed weekend! :thumbs:
kben van plan om morgen eens die maximize intense sample te gebruiken. wanneer neem ik die het best? op nuchtere maag en dan mijn eten? en hoeveel tijd moet je laten tussen inname maximize en training?

Ik ben wel redelijk gevoelig voor caffeine. dus neem ik de ganse sample of halve :)
OP je nuchtere maag een half uurtje voor je training. Ongeveer een uurtje/45 minuten na je laatste maaltijd dus :)
Ik heb net een kleine bestelling geplaatst, waaronder de Variety Sachets van de Miscellar Casein Perfection. Er staat dat ik 2x6 smaken krijg. Kan ik ook ergens aangeven welke smaken ik juist wil hebben? Mocht ik 2x 6 verschillende smaken krijgen, zou ik graag het volgende hebben:
- Vanilla Milkshake
- Banana Milkshake
- Cookies & Cream
- Chocolate Milkshake
- Nutella
- White Chocolate

Ik weet niet of jij dat manueel kunt regelen, maar dat zou fijn zijn!

Referentienummer is trouwens: 459980
Bedankt voor je order. Ik had het graag voor je gedaan, maar helaas niet mogelijk. Daarin zitten de standaard smaken aardbei, vanille, banaan, chocolade, berry en cookies. De andere smaken hebben we helaas nog niet in sampling.

Ralf

Toch maar even wat dingetjes bestelt voor de vakantie :) ( 460029 )

@B&F is het mogelijk om te zien wat er allemaal bestelt is door een bepaald account?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven