XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, me oats zijn bijna op dus ik heb ze maar even bulk ingekocht. Hopen dat de zakken heel blijven :cool: Ook maar meteen gebruik gemaakt van de Hard! aanbieding, zijn dit de enige 2 smaken die jullie nog hebben? Potje die ik nu heb staan is namelijk Bubble fruit en die staat niet meer bij het keuzemenu.

ref: 460481

Waarom de pakken oats voor het verzenden niet eerst in een plastic zak steken om eventuele verlies uit zakken op te vangen? Zal niet meer dan 5 cent kosten maar kan enkele euro's besparen aan opnieuw zenden :p.

De oats zijn hier goed ontvangen, bedankt voor wederom een goede service.

Ik neem momenteel 's ochtends rond de 70 gram havermout, ik kan nu gewoon dezelfde hoeveelheid oats in een shake mengen?

Ik neem momenteel 's ochtends rond de 70 gram havermout, ik kan nu gewoon dezelfde hoeveelheid oats in een shake mengen?

Ik neem 200 gram oats met 3-400 ml melk en het is prima te drinken.

Ja :) Tijdens mijn bulk dronk ik zelf 100-120g oats met een halve liter melk.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 16:49 ----------

Ik neem 200 gram oats met 3-400 ml melk en het is prima te drinken.
wtf 200g oats :roflol:
Op hoeveel kcal zit jij?

Ja :) Tijdens mijn bulk dronk ik zelf 100-120g oats met een halve liter melk.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 16:49 ----------

wtf 200g oats :roflol:
Op hoeveel kcal zit jij?

Slehts 2800 ofso, voeding is een ramp en daar probeer ik het een beetje mee te compenseren... ochtend shake is maar +/- 1100 kcal or :cool:

Zo, me oats zijn bijna op dus ik heb ze maar even bulk ingekocht. Hopen dat de zakken heel blijven :cool: Ook maar meteen gebruik gemaakt van de Hard! aanbieding, zijn dit de enige 2 smaken die jullie nog hebben? Potje die ik nu heb staan is namelijk Bubble fruit en die staat niet meer bij het keuzemenu.

ref: 460481

Dit zijn inderdaad de enige smaken op voorraad;)

Waarom de pakken oats voor het verzenden niet eerst in een plastic zak steken om eventuele verlies uit zakken op te vangen? Zal niet meer dan 5 cent kosten maar kan enkele euro's besparen aan opnieuw zenden :p.

Wisten wij van te voren ook niet:p

- Eldert

Je kan ze binnenkort misschien in PE zak stekken?
XXLnutrition doet dit ook en heb hier nog nooit reclamaties over gelezen.

Is gewoon een tip :)

Kan het zijn dat ik geen maatschep heb in mijn potje Agmatine? Hoe kan ik 750mg doseren dan? :rolleyes: :(

hoe kon ik het raden hehe :D iedereen bij b&f is precies bekeerd tot lemon bubblegum bij al jullie supps waar je die smaak kunt kiezen, vind het wel geinig :rolleyes: ga volgende bestelling de lemon bubblegum nemen dan :p

Kan het zijn dat ik geen maatschep heb in mijn potje Agmatine? Hoe kan ik 750mg doseren dan? :rolleyes: :(

Zit waarschijnlijk door het transport ergens onderin het potje, gebeurt wel vaker;)

- Eldert

Bij op=op staat dit er bij:

En bij mij zit er ook geen schepje ;)

Zou wel iets duidelijker op site mogen, dus mss ff aanpassen en duidelijker weergeven :). Voor mij geen probleem dat het er niet in zit :p

Sorry, had er even overheen gelezen. Doe maar een thee lepeltje, dat is voldoende:D

- Eldert

Haha geen probleem hoor ;) was enkel grappig om de voorgeschiedenis :D
Dat jullie eens een foutje maken heb ik zelf ook wel al eens gemerkt, gelukkig steeds mooi in orde gemaakt :)

Edit: al een update / meer nieuws over noten wel / niet te verkopen?

B&F,

Mijn oats zijn over een paar dagen alweer op dus er komt van mij weer een bestelling aan. Maar nu vroeg ik mij af hoe het nou zit met die Whey Crisps??? Het zou vorige keer gevraagd worden aan het hoofd-inkoop maar daar is verder niets meer over gemeld.

Voor beiden geldt dat we er mee bezig zijn, zodra er meer duidelijkheid is lezen jullie dat hier. Zoiets kost nou even wat tijd:)

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven