In Zwolle en Amersfoort bedoel je? Nee, volgens mij niet.
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ralf
Naakte verkopers 
ik had tijdje geleden die superior amino capsules besteld omdat ze zo goedkoop stonden, nu merk ik plots dat ze binnen 8 dagen al over hun expiration date gaanvolgende keer mag je dit er wel bij vermelden of is het normaal dat ze zo snel vervallen? ben altijd tevreden over b&f shop maar dit vond ik wel iets minder, raak niet eens door heel de pot heen nu
![]()

Is probs duurder voor potWaarom zitten die Ultra Fine Oats eigenlijk in een zak en niet in een mooie pot? Vind ik persoonlijk veel beter.

Dennis, ons excuus voor het ongemak. Ik geef het ook toe, de Oats zijn inderdaad niet de beste keuze voor in ons assortiment. Echter, ik ga je wel even nieuwe toesturen. Heb je voor mij je referentienummer even per pm?Beste body&fitshop
De nieuwe verpakkingen van ultra fine oats met name de 1kg zakken zijn geen succes. Maakte net me doos open en er waren 2 van de 3 helemaal open gescheurd en de hele doos zat onder de ultra fine oats. Ik denk dat jullie beter terug kunnen gaan naar die stevige gesealde zakken ook al ziet het er minder mooi. Wat wel weer een pluspunt is op de vorige verpakking is dat er nu wel een voedingswaardetabel bij vermeld staat.
Gr dennis
Jij kan het zeggen, je leeft nogEen half jaar over de datum is er nog steeds niks mee![]()

Beste body&fitshop
De nieuwe verpakkingen van ultra fine oats met name de 1kg zakken zijn geen succes. Maakte net me doos open en er waren 2 van de 3 helemaal open gescheurd en de hele doos zat onder de ultra fine oats. Ik denk dat jullie beter terug kunnen gaan naar die stevige gesealde zakken ook al ziet het er minder mooi. Wat wel weer een pluspunt is op de vorige verpakking is dat er nu wel een voedingswaardetabel bij vermeld staat.
Gr dennis
vorige week 4 zakken oats ontvangen en geen enkel probleem mee gehad![]()
Dat kan ik je helaas niet zeggen. We bestellen de meeste producten altijd weer zodra het uitverkocht is. Binnen 2-3 weken verwachten we dit dan weer terug voorradig.Wanneer komt de cranberry concentrate
terug binnen? Moet 3 potjes voor iemand bestellen...
Ik snap niet hoe het kan dat iedereen allemaal problemen heeft met die zakken, er zitten gewoon gevulde zakjes omheen en een dichte doos. van te voren wordt alles gecheckt voor verzending, en zo rauw doen ze nou ook weer niet bij POST NL.
bestel al jaren bij b&f en heb nooit gezeik gehad.
Beste body&fitshop
Gr dennis

Had ook zelfde probleem, maar treur niet
Beetje melk en Whey Perfection in die doos gooien en shaken maar![]()

Zijn verschillende foto's voorbij gekomen met bewijs
Een half jaar over de datum is er nog steeds niks mee![]()

Zijn andere zakken dan vroeger. Vroeger stevige witte (waar ik nooit problemen mee gehad heb). Nu zijn het dunne doorzichtige zakken met scheursluiting. Ik denk dat ik als betrouwbaar bestempeld kan worden? Wel bij mij waren er ook 2/4 bestelde gescheurd (en 5de van cadeau was ook nog heel). Dankzij mn kleine doos waar alles goed compact in zat is wel maar beperkt uitgelopen (<500 gram).Is ook erg moeilijk om een doos wat te beschadigen en een zak oats open te scheuren