MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net weer even een kleine bestelling geplaatst ;p
Wist alleen me inlog gegevens niet meer. en mail werkt ook niet.
dus maar even als gast afgerekend

refnr 460835

ik reken ook al een tijd elke keer als gast :P ben men inlog al effe vergeten

kunne jullie ook kijken voor hoeveel iemand al heeft besteld op zijn account
gewoon nieuwsgierig
o ja ff snel nog agmantine besteld
ref
460697

kunne jullie ook kijken voor hoeveel iemand al heeft besteld op zijn account
gewoon nieuwsgierig
o ja ff snel nog agmantine besteld
ref
460697

Dank voor je bestelling:) Het is voor ons erg lastig om dingen te achterhalen met een account, aan de hand van postcode's en dergelijke gaat het wel wat makkelijker;)

- Eldert

Zojuist nog even Hard!, Agmatine 100% en Creatinol-O-Phosphate besteld. Vermeld dat extra samples van iets anders dan Whey en Caseïne altijd welkom zijn. Als je dat eventueel ook nog eens kan doorgeven, maar ben al blij als ik de Maximaze Intense erbij krijg, super service altijd!

Ik heb even een vraagje:

Wat is het verschil tussen whey perfection en whey isolaat perfection en wat is het eiwitgehalte van de isolaat? Kon het niet vinden op de site.
Bedankt alvast!

Ik ben van plan spoedig nog eens een bestelling te plaatsen.

* Welke van de drie lichaamsreinigingskuren raden jullie me aan? (smart cleanse, whole body cleanse, thisilyn cleanse).
Ik kan er moeilijk uit afleiden welke nu diegene is met de beste werking.

* Mag ik tijdens die kuur mijn supplementen zoals preworkout en proteinen blijven innemen?

Ik ben van plan spoedig nog eens een bestelling te plaatsen.

* Welke van de drie lichaamsreinigingskuren raden jullie me aan? (smart cleanse, whole body cleanse, thisilyn cleanse).
Ik kan er moeilijk uit afleiden welke nu diegene is met de beste werking.

* Mag ik tijdens die kuur mijn supplementen zoals preworkout en proteinen blijven innemen?
eiwitten heb je zowiezo altijd nodig, hoe groei je anders :rolleyes:
dus shakes hoef je niet te schrappen.
pre workout zou ik effe laten. 2 weekjes of een maandje.
hangt ervan af hoelang je al met crea & die pre workouts bezig bent.
normaal gezien 6-8 weken on & 2-4 weken off, zoals ik hierboven al zei ;)

Ik heb even een vraagje:

Wat is het verschil tussen whey perfection en whey isolaat perfection en wat is het eiwitgehalte van de isolaat? Kon het niet vinden op de site.
Bedankt alvast!

Whey:
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Isolaat:
Samenstelling per dosering (28 gram) Naturel 

Energie 107 kcal

Eiwitten 26 gram

Koolhydraten 0,6 gram

Vet max. 0,15 gram

Zie de kopjes rechtsboven "ingredienten, dosering"etc.
http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection_ingredienten

Even een vraagje over jullie Creatinol-O-Phosphate (COP) Body & Fit Sportsnutrition. Kunnen jullie ons met zekerheid bevestigen dat dit de real deal is en niet wat namaak/deels iets anders ofzo? Of is er iemand hier toevallig die het al getest heeft met de baking soda?? :p

voor de training whey perfection+vitargo en na de training isolaat+vitargo
goed idee of?

Even een vraagje over jullie Creatinol-O-Phosphate (COP) Body & Fit Sportsnutrition. Kunnen jullie ons met zekerheid bevestigen dat dit de real deal is en niet wat namaak/deels iets anders ofzo? Of is er iemand hier toevallig die het al getest heeft met de baking soda?? :p

Heb besteld dus zal hem testen. Waar kan ik die soda krijgen en hoe werkt de test?

Heb besteld dus zal hem testen. Waar kan ik die soda krijgen en hoe werkt de test?

Dat is eig gewoon het natrium (of sodium) bicarbonaat. Het wordt bij het bakken enzovoort gebruikt om alles te laten rijzen dacht ik. Normaal gezien is het ook gewoon verkrijgbaar in de supermarkt!
En als het echt is, gaat de COP bruisen na toevoegen van het natriumbicarbonaat:
http://patrickarnoldblog.com/consumer-alert-bad-creatinol-o-phosphate-cop-being-sold/

Heb die van Primaforce & B&F staan. Die van B&F ga ik nog niet open doen :p.
Maar verschil in kwaliteit zou je ook moeten kunnen smaken, als het naar creatine mono smaakt is het slechte.
Ik heb beetje van die COP van Primaforce in bodempje water gedaan en daarbij Kre-Alkalyn gedaan, daarna nog wat bakpoeder (met laag percentage bicarbonaat) bij gedaan en bij beide hoorde ik gesis enzo. Echt bruisen deed het niet maar zoals ik al zei met weinig % bicarbonaat.
Smaakt anders dan mono dus zal wel echt zijn probs :p. Als die van B&F anders smaakt zal die ook wel goed zijn. Anyway, ik heb vertrouwen in B&F :p.

En niet vergeten, die verhalen over slechte COP komen uit Amerika, sjoemelen is daar makkelijker dan hier ;) (zelfde geld ook voor whey enzo)

Editz: je zou het ook wat interessanter kunnen maken. Eerst bicarbonaat binnen slokken en daarna lepel COP, als je hevig moet gaan boeren is het goede :) :p

Laatst bewerkt:
Hey B&F,
ik heb gisteren een bestelling gedaan en wilde het graag weten dat het vandaag komt of maandag ?

eiwitten heb je zowiezo altijd nodig, hoe groei je anders :rolleyes:
dus shakes hoef je niet te schrappen.
pre workout zou ik effe laten. 2 weekjes of een maandje.
hangt ervan af hoelang je al met crea & die pre workouts bezig bent.
normaal gezien 6-8 weken on & 2-4 weken off, zoals ik hierboven al zei ;)
kun jij je niet even stilhouden? Hoe weet jij nou wat je wel en niet moet nemen tijdens zo'n cleanse?

Referentie:

461089

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven