- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net weer even een kleine bestelling geplaatst ;p
Wist alleen me inlog gegevens niet meer. en mail werkt ook niet.
dus maar even als gast afgerekend
refnr 460835
ik reken ook al een tijd elke keer als gastben men inlog al effe vergeten

kunne jullie ook kijken voor hoeveel iemand al heeft besteld op zijn account
gewoon nieuwsgierig
o ja ff snel nog agmantine besteld
ref
460697
Het is voor ons erg lastig om dingen te achterhalen met een account, aan de hand van postcode's en dergelijke gaat het wel wat makkelijker
eiwitten heb je zowiezo altijd nodig, hoe groei je andersIk ben van plan spoedig nog eens een bestelling te plaatsen.
* Welke van de drie lichaamsreinigingskuren raden jullie me aan? (smart cleanse, whole body cleanse, thisilyn cleanse).
Ik kan er moeilijk uit afleiden welke nu diegene is met de beste werking.
* Mag ik tijdens die kuur mijn supplementen zoals preworkout en proteinen blijven innemen?

Ik heb even een vraagje:
Wat is het verschil tussen whey perfection en whey isolaat perfection en wat is het eiwitgehalte van de isolaat? Kon het niet vinden op de site.
Bedankt alvast!
Even een vraagje over jullie Creatinol-O-Phosphate (COP) Body & Fit Sportsnutrition. Kunnen jullie ons met zekerheid bevestigen dat dit de real deal is en niet wat namaak/deels iets anders ofzo? Of is er iemand hier toevallig die het al getest heeft met de baking soda??![]()
Heb besteld dus zal hem testen. Waar kan ik die soda krijgen en hoe werkt de test?
.
. Als die van B&F anders smaakt zal die ook wel goed zijn. Anyway, ik heb vertrouwen in B&F
.
(zelfde geld ook voor whey enzo)

Whey:
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr
Isolaat:
Samenstelling per dosering (28 gram) Naturel
Energie 107 kcal
Eiwitten 26 gram
Koolhydraten 0,6 gram
Vet max. 0,15 gram
Zie de kopjes rechtsboven "ingredienten, dosering"etc.
http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection_ingredienten
kun jij je niet even stilhouden? Hoe weet jij nou wat je wel en niet moet nemen tijdens zo'n cleanse?eiwitten heb je zowiezo altijd nodig, hoe groei je anders
dus shakes hoef je niet te schrappen.
pre workout zou ik effe laten. 2 weekjes of een maandje.
hangt ervan af hoelang je al met crea & die pre workouts bezig bent.
normaal gezien 6-8 weken on & 2-4 weken off, zoals ik hierboven al zei![]()
Hey B&F,
ik heb gisteren een bestelling gedaan en wilde het graag weten dat het vandaag komt of maandag ?