Bedankt voor je order! Ik ga er vanuit dat ze het helemaal goed gaan je maken!Zojuist nog even Hard!, Agmatine 100% en Creatinol-O-Phosphate besteld. Vermeld dat extra samples van iets anders dan Whey en Caseïne altijd welkom zijn. Als je dat eventueel ook nog eens kan doorgeven, maar ben al blij als ik de Maximaze Intense erbij krijg, super service altijd!

De Whey Perfection is een blend van isolaat, concentraat en hydrolisaat. Dit is prijs/kwaliteit goedkoper en heeft een iets lager eiwit gehalte. Overigens wel een hele goede smaak. Isolaat Perfection is een puur isolaat eiwit, hoog eiwit en laag koolhydraat/vet gehalte. Je betaalt hier ook meer voor. Vandaar de Whey Perfection altijd de beste keus isIk heb even een vraagje:
Wat is het verschil tussen whey perfection en whey isolaat perfection en wat is het eiwitgehalte van de isolaat? Kon het niet vinden op de site.
Bedankt alvast!

Ik kan je met zekerheid vertellen dat dit geen namaak is. Het feit dat je na-maak spullen wilt verkopen levert op langer termijn alleen maar problemen op.Even een vraagje over jullie Creatinol-O-Phosphate (COP) Body & Fit Sportsnutrition. Kunnen jullie ons met zekerheid bevestigen dat dit de real deal is en niet wat namaak/deels iets anders ofzo? Of is er iemand hier toevallig die het al getest heeft met de baking soda??![]()
We willen daarom altijd de beste kwaliteit, de laagste prijs en de beste keuze in elke categorie. Absoluut vertrouwd dus Nee, beide keren isolaat of beide keren Whey Perfection is altijd goed!voor de training whey perfection+vitargo en na de training isolaat+vitargo
goed idee of?
Normaal gesproken krijg je deze vandaag. Als je een update wilt van je bestelling kun je ons het best even bellen (0513-683068).Hey B&F,
ik heb gisteren een bestelling gedaan en wilde het graag weten dat het vandaag komt of maandag ?

Ralf