Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt dat omdat ze gewoon zo vies zijn of omdat ze bijna over datum zijn?
wil best die 12 vanille van je overnemen hoor
B&f, zitten er bcaa's in de whey isolaat? Kan dit namelijk niet terugvinden op de site (het tablat van ingredienten is leeg)
B&f, zitten er bcaa's in de whey isolaat? Kan dit namelijk niet terugvinden op de site (het tablat van ingredienten is leeg)
Staat wel op de ingredientenpagina geloof ik..LOOOOL was misschien toch een domme vraag, of misschien fout gesteld.
Maar ik zou toch graag de hoeveelheid/verhouding van leucine,isoleucine en valine willen hebben en zou willen weten of er glutamine in zit
Nop
Daarom vraag ik het hierLOOOOL was misschien toch een domme vraag, of misschien fout gesteld.
Maar ik zou toch graag de hoeveelheid/verhouding van leucine,isoleucine en valine willen hebben en zou willen weten of er glutamine in zit
heej b&f
Ik heb mijn pakketje nog niet gekregen dat ik woensdag 4 juli heb besteld.... Ik laat dit toekomen bij men grootmoeder dus die is zeker thuis. En vandaag ging ik het halen maar geen pakketje te bespeuren.... muscle protect en pepto pro... ref 471933.
Ik dacht dat ik een tijdje geleden gelezen had dat in whey perfection essentiële aminozuren worden toegevoegd en in whey isolaat niet. Het kan dat ik hier allemaal dingen aan het fantaseren ben, maar hoe gives a f*ck.
Bedankt, waar heb je dat gevonden? Ik zag het nergens op de site staan
Ilco zei:Wedstrijd bb'ers kunnen beter voor de isolate gaan.
Lactose intoleranten kunnen beter voor de isolate gaan.
Prijsbewusten kunnen beter voor de whey perfection gaan.
Ik adviseer ook eigenlijk altijd de Whey Perfection behalve bij lactose problematiek of idd je moet de keuze maken dat je meer wilt betalen voor ietsje minder vet en carbs bv voor wedstrijdatleten of heren/dames op dieet.
Graag gedaan! Morgen in huisbestelling geplaatst:Referentie nummer: 475914
thanks alvast voor de goede service.

Staat weer op de website. Laatst was alle tekst ook zomaar verdwenen van de Isolaat Perfection zo nu ook de ingredienten ed.LOOOOL was misschien toch een domme vraag, of misschien fout gesteld.
Zojuist alles er weer opnieuw in gezet
Je kunt het nu weer [Link niet meer beschikbaar] vinden.Ik pm je de trackandtrace ven, niet schrikkenstoerekleuter zei:heej b&f
Ik heb mijn pakketje nog niet gekregen dat ik woensdag 4 juli heb besteld.... Ik laat dit toekomen bij men grootmoeder dus die is zeker thuis. En vandaag ging ik het halen maar geen pakketje te bespeuren.... muscle protect en pepto pro... ref 471933.