XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie Sport&vitaliteit ( multivitaminen) van jullie huismerk niet meer op de site staan. Zijn deze op of?

Komt dat omdat ze gewoon zo vies zijn of omdat ze bijna over datum zijn?

De tht is normaal hoor. Als je een fles melk bv. koopt, dan zal die ook niet veel langer dan eind augustus meegaan.

Ik heb de vanilla vroeger al eens geprobeerd, deze had een onaangename nasmaak. Daarom nu de chocolate bestelt, en deze vind ik zelfs lekker. Dus drink ze maar allemaal op :D

Ik zie Sport&vitaliteit ( multivitaminen) van jullie huismerk niet meer op de site staan. Zijn deze op of?
Deze zijn inderdaad op dit moment uitverkocht. Een goed alternatief is bijvoorbeeld de BodyBuildingPack.
De tht is normaal hoor. Als je een fles melk bv. koopt, dan zal die ook niet veel langer dan eind augustus meegaan.

Ik heb de vanilla vroeger al eens geprobeerd, deze had een onaangename nasmaak. Daarom nu de chocolate bestelt, en deze vind ik zelfs lekker. Dus drink ze maar allemaal op :D
Haha goedzo! Ookal zijn ze niet heel lekker, makkelijk en snel wel :)

Ralf

Wat is de houdbaarheid van whey perfection eenmaal de zak open is?

We zijn juist heel enthousiast over de nieuwe smaak. Zo zie je maar hoe smaken verschillen. De oude komen niet meer terug:cool:[COLOR]

Ja maar ik hou sowieso niet van dit soort zoete smaakjes, heeft verder niks met jullie product te maken hoor! Maar zoals ik het nu begrijp komt er dus ook geen neutrale smaak van? Wel jammer maar als iedereen enthousiast over deze smaak is dan hebben jullie volkomen gelijk natuurlijk.

Ja maar ik hou sowieso niet van dit soort zoete smaakjes, heeft verder niks met jullie product te maken hoor! Maar zoals ik het nu begrijp komt er dus ook geen neutrale smaak van? Wel jammer maar als iedereen enthousiast over deze smaak is dan hebben jullie volkomen gelijk natuurlijk.
Ik ga er vanuit dat het over de pannenkoeken gaat? Nee, helaas niet :) Probeer ze eens koud, dan zijn ze iets minder zoet.

Ralf

De Vaporize uit de weekaanbieding, is dat een nieuwe versie? Aangezien die er zo lang uitgeweest is?

Even een vraagje.

Mijn post-workout bestaat uit:
05 min. : dextrose
20 min. : whey
60 min. : maaltijd

Stel dat ik na mijn krachttraining cardio wil doen, hoe moet ik dan de dextrose inplannen? Of kan ik deze dan beter even weglaten?

Even een vraagje.

Mijn post-workout bestaat uit:
05 min. : dextrose
20 min. : whey
60 min. : maaltijd

Stel dat ik na mijn krachttraining cardio wil doen, hoe moet ik dan de dextrose inplannen? Of kan ik deze dan beter even weglaten?

Na de totale training. Tussen de krachttraining en cardio zou ik Muscle Protect aanraden. Wordt pijlsnel opgenomen en daarmee voorkom je veel spierafbraak.:)

Enig idee hoelang het duurt vooraleer jullie het geld ontvangen bij een vooruitbetaling?

Enig idee hoelang het duurt vooraleer jullie het geld ontvangen bij een vooruitbetaling?

Ja:)
NL - 1 dag
BE - 1 of 2 dagen
Als het weekend ertussen zit dan langer. In het weekend is er geen betalingsverkeer bij de banken. Dan maak je bijvoorbeeld op vrijdag over, dan hebben wij het pas dinsdag.

Ik zojuist een bestelling gedaan, alleen viel me iets op bij het overzicht;
Mijn 2de kado heb ik leeg gelaten(toch al zat shakebekers etc) en om extra samples gevraagd.
Als 3de kado heb ik 1 kilo oats gekozen.

Alleen stond mijn 1ste kado als enige bij het besteloverzicht, wordt die 3de toch er bij gedaan? Alvast bedankt.

Referentie nummer: 477016

net die van die pwo aanbieding maar besteld. kom m niet laten liggen voor die prijs :P
samples mogen altijd :P
ref nr 477039

Zitten er kleurstoffen in de miscellar casseine perfection 'white chocolate'? Ik wil mijn tanden laten bleken, en dan wil ik kleurstoffen zoveel mogelijk vermijden :p

Mijn 472863 is nog steeds niet binnen, kunnen jullie nogmaals kijken?

net weer bestelling gedaan( graag paar extra samples if possible 477184 )

Die pre workout aanbieding, is die te combineren met agmatine?

Uw bestelling met referentienummer: 476967 is verzonden.

En dat net voor 10 uur besteld! netjes:D

Leuke op=op lijst zijn er nog producten en de maak die we dit jaar of begin volgend jaar.Producten die weer helpen net dat stapje meer te kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven