gainer123
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt dat omdat ze gewoon zo vies zijn of omdat ze bijna over datum zijn?

Deze zijn inderdaad op dit moment uitverkocht. Een goed alternatief is bijvoorbeeld de BodyBuildingPack.Ik zie Sport&vitaliteit ( multivitaminen) van jullie huismerk niet meer op de site staan. Zijn deze op of?
Haha goedzo! Ookal zijn ze niet heel lekker, makkelijk en snel welDe tht is normaal hoor. Als je een fles melk bv. koopt, dan zal die ook niet veel langer dan eind augustus meegaan.
Ik heb de vanilla vroeger al eens geprobeerd, deze had een onaangename nasmaak. Daarom nu de chocolate bestelt, en deze vind ik zelfs lekker. Dus drink ze maar allemaal op![]()

Wat is de houdbaarheid van whey perfection eenmaal de zak open is?
We zijn juist heel enthousiast over de nieuwe smaak. Zo zie je maar hoe smaken verschillen. De oude komen niet meer terug[COLOR]
Ik ga er vanuit dat het over de pannenkoeken gaat? Nee, helaas nietJa maar ik hou sowieso niet van dit soort zoete smaakjes, heeft verder niks met jullie product te maken hoor! Maar zoals ik het nu begrijp komt er dus ook geen neutrale smaak van? Wel jammer maar als iedereen enthousiast over deze smaak is dan hebben jullie volkomen gelijk natuurlijk.
Probeer ze eens koud, dan zijn ze iets minder zoet.De Vaporize uit de weekaanbieding, is dat een nieuwe versie? Aangezien die er zo lang uitgeweest is?

Even een vraagje.
Mijn post-workout bestaat uit:
05 min. : dextrose
20 min. : whey
60 min. : maaltijd
Stel dat ik na mijn krachttraining cardio wil doen, hoe moet ik dan de dextrose inplannen? Of kan ik deze dan beter even weglaten?

Enig idee hoelang het duurt vooraleer jullie het geld ontvangen bij een vooruitbetaling?

Ja
NL - 1 dag
BE - 1 of 2 dagen
Als het weekend ertussen zit dan langer. In het weekend is er geen betalingsverkeer bij de banken. Dan maak je bijvoorbeeld op vrijdag over, dan hebben wij het pas dinsdag.