AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is die pre workout wat bij op=op?

Probeer het uit zou ik zeggen 6 euro is bijna niks. Ik zou het zo zelf kopen maar ik haat Pre workouts.

heb al besteld

Mijn 472863 is nog steeds niet binnen, kunnen jullie nogmaals kijken?

net weer bestelling gedaan( graag paar extra samples if possible 477184 )

Die pre workout aanbieding, is die te combineren met agmatine?

Bestelling komt vandaag tussen 14.00 en 18.30 binnen;)

De agmatine kan je prima combineren met een pre workout, krijg je nog een grotere pomp:D

Weet niet of het eerder voorbij is gekomen Maar die BSN synta 6-rtd heeft een best chemische smaak en nasmaak, volgens de flessen zijn ze nog houdbaar.
Is dit gevaarlijk om op te drinken?

Weet niet of het eerder voorbij is gekomen Maar die BSN synta 6-rtd heeft een best chemische smaak en nasmaak, volgens de flessen zijn ze nog houdbaar.
Is dit gevaarlijk om op te drinken?

Weggooien als je het niet vertrouwd! Volgens de THT is het gewoon nog houdbaar..

Ze zijn nog gewoon te drinken en die smaak ja die krijg je erbij.Beetje minder van BSN

Goede aanbieding van die Wake the Freak, is deze preworkout te vergelijken met Hard? En klopt het dat er geen 1.3 dmaa of geranamine in zit?

Okeej, het gaat me er meer om dat het nog gewoon veilig is.
Dan ben ik toch blij dat ik er maar een tientje voor betaald heb ipv die 44 euro wat ze er normaal voor vragen

Dat in ieder geval voor 44 euro was ik iets minder blij geweest ;)

niet helemaal eerlijk om Bij pre workout WTF de prijs 44,90 door te strepen terwijl dit 22,90 was ;)

niet helemaal eerlijk om Bij pre workout WTF de prijs 44,90 door te strepen terwijl dit 22,90 was ;)

Normale marktprijs is 44,90. Deze stond op 29,90 bij ons tot gister.:)

Het is en blijft een topaanbieding!

Wake the Freak 11,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 13:07 ----------

Goede aanbieding van die Wake the Freak, is deze preworkout te vergelijken met Hard? En klopt het dat er geen 1.3 dmaa of geranamine in zit?

Geen 1,3/Geranamine inderdaad:) We hebben er giga veel van ingekocht. Vandaar de enorm scherpe actie! We zijn en blijven altijd scherp:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven