XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal nog opkijken als je de advies verkoop prijzen ziet van bepaalde supps en.Maar hoe groter je inkoopt hoe goedkoper je het kan verkopen en nog steeds winst kan maken.Er zijn supps webwinkels waar de prijs met bepaalde producten Amerikaanse merken bijna 20euro per pot scheelt met B&F

Beste BodyenFit.

Als trouwe (nieuwe) klant heb ik weer een bestelling bij jullie geplaatst namelijk:

Craze - Ds
WTF - Alri industries
en Isolaat perfection - B&F (4 KG)

Zoals het jullie opvalt heb ik 2 pre-workouts besteld. Het is namelijk voor het eerst dat ik pre-workouts ga gebruiken en wil daarom uittesten welke bij mij werkt.
Ik heb daarom ook een verzoek.

Graag zou ik een aantal sample's willen en wel van de volgende PWO (als dat mogelijk is):

Hard!
1.R.M.
Animal - Rage
Mesomorph
Xpand - Extreme Pump

Ik heb al bij mijn1e goodie gekozen voor een PWO sample van Maximize dus dat hoeft niet meer.

Mochten deze PWO niet mogelijk zijn ontvang ik graag anderen.

Alvast bedankt !

Groeten,

Djoggo

Referentienummer: 478024

Beste BodyenFit.

Als trouwe (nieuwe) klant heb ik weer een bestelling bij jullie geplaatst namelijk:

Craze - Ds
WTF - Alri industries
en Isolaat perfection - B&F (4 KG)

Zoals het jullie opvalt heb ik 2 pre-workouts besteld. Het is namelijk voor het eerst dat ik pre-workouts ga gebruiken en wil daarom uittesten welke bij mij werkt.
Ik heb daarom ook een verzoek.

Graag zou ik een aantal sample's willen en wel van de volgende PWO (als dat mogelijk is):

Hard!
1.R.M.
Animal - Rage
Mesomorph
Xpand - Extreme Pump

Ik heb al bij mijn1e goodie gekozen voor een PWO sample van Maximize dus dat hoeft niet meer.

Mochten deze PWO niet mogelijk zijn ontvang ik graag anderen.

Alvast bedankt !

Groeten,

Djoggo

Referentienummer: 478024
Bedankt voor je order! :thumbs: We hebben helaas geen samples van de producten die je aangaf. In de toekomst kun je proberen dit als opmerking aan te geven, zodra dit dan aanwezig is doen ze dit erbij. Je hebt je order morgen in huis!

Ralf

Bedankt voor je order! :thumbs: We hebben helaas geen samples van de producten die je aangaf. In de toekomst kun je proberen dit als opmerking aan te geven, zodra dit dan aanwezig is doen ze dit erbij. Je hebt je order morgen in huis!

Ralf

Andere PWO samples zijn ook welkom. Dit zijn de bekendere merken waar ik veel over heb gelezen, maar vaak blijkt toch dat de (nog) niet bekende merken even goed tot beter resultaat leveren ;).

Beste B&F,
Hebben jullie nog lipo 6 black op voorraad???
het is omdat er in lipo 6x geen yohimbine aanwezig is.

Body en fit is het mogelijk om amino drankjes te gaan verkopen?

Net een bestelling geplaatst voor vriend en mij samen.
Referentie nummer: 478160

Beste B&F,
Hebben jullie nog lipo 6 black op voorraad???
het is omdat er in lipo 6x geen yohimbine aanwezig is.
De Lipo 6 Black is helaas op dit moment uitverkocht. Wij mogen sowieso geen producten verkopen met Yohimbe erin. Dit omdat dit verboden is van de VWA.
Body en fit is het mogelijk om amino drankjes te gaan verkopen?
Op korte termijn helaas geen kant-en-klare amino drankjes. Wel kun je bijvoorbeeld BCAA's, Mucle Protect of Magic EAA nemen en dit mengen met water.
Net een bestelling geplaatst voor vriend en mij samen.
Referentie nummer: 478160
Bedankt voor je order! Gaan we netjes afhandelen en natuurlijk, morgen in huis :thumbs:

Ralf

Vraagje.

Ik heb Bodybuilding vitamin pack binnen gekregen. Normaliter neem ik naast me vorige Sport & vitaliteit multivitamine ook Omega 3. Nu zag ik achterop de verpakking van BVP dat er vanzelf al een hoge dosis fish liver oil in zat. Is het nu overbodig om daarnaast nog omega 3 te nemen?

Vraagje.

Ik heb Bodybuilding vitamin pack binnen gekregen. Normaliter neem ik naast me vorige Sport & vitaliteit multivitamine ook Omega 3. Nu zag ik achterop de verpakking van BVP dat er vanzelf al een hoge dosis fish liver oil in zat. Is het nu overbodig om daarnaast nog omega 3 te nemen?
2 capsules visolie per dag extra erbij aanraden zou ik zeker adviseren.

Ralf

even een vraagje, mammoth 2500 staat momenteel op uitverkocht, komt die ook nog binnen of?

even een vraagje, mammoth 2500 staat momenteel op uitverkocht, komt die ook nog binnen of?
Ik verwacht nogsteeds eind deze maand begin volgende maand. We zijn de enige in Nederland die het besteld uit Canada waar Interactive gesetteld is en dat duurt helaas lang. Zodra het er is, krijgt iedereen een nieuwsbrief en wordt het duidelijk aangegeven hierzo :)

Ralf

Toppie voor de service, heb de doos met de Shaker Pro en samples ontvangen! superbedankt voor het rechtzetten

Ik verwacht nogsteeds eind deze maand begin volgende maand. We zijn de enige in Nederland die het besteld uit Canada waar Interactive gesetteld is en dat duurt helaas lang. Zodra het er is, krijgt iedereen een nieuwsbrief en wordt het duidelijk aangegeven hierzo :)

Ralf

ah ok dan bestel ik nu wel tijdelijk die cytogainer, lees ik goede dingen over ook :) tis maar heb even een weightgainer nodig voor tijdens men vakantie werk :D

edit: gelijk zo'n pot WTF proberen ook :P

Bedankt Ralf.

Toppie voor de service, heb de doos met de Shaker Pro en samples ontvangen! superbedankt voor het rechtzetten
We weten hoe het hoort ;)
ah ok dan bestel ik nu wel tijdelijk die cytogainer, lees ik goede dingen over ook :) tis maar heb even een weightgainer nodig voor tijdens men vakantie werk :D

edit: gelijk zo'n pot WTF proberen ook :P
Bedankt voor je order! De WTF kun je niet laten liggen :)
No problem! :thumbs:

Ralf

Hoe zit het met NO Explode? Dit is echt nooit meer in NL te verkrijgen?

Gisteren besteld, vandaag aangekomen (uiteraard). TNT bezorger had zijn 06 achtergelaten zodat ik hem na 5 uur even kon bellen dat ik thuis was en hij op de terugweg toch nog even snel het het pakketje kon afleveren. Zag ik in de auto nog een doos van bodyenfitshop staan ... Was meteen benieuwd wie hier in de buurt....... :)

Gisteren besteld, vandaag aangekomen (uiteraard). TNT bezorger had zijn 06 achtergelaten zodat ik hem na 5 uur even kon bellen dat ik thuis was en hij op de terugweg toch nog even snel het het pakketje kon afleveren. Zag ik in de auto nog een doos van bodyenfitshop staan ... Was meteen benieuwd wie hier in de buurt....... :)
Haha, bijzonder verhaal :) Een fijne postbode dus!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven