Dre20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 306
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling geplaatst, in plaats van de Isolaat nu maar eens aan de Whey Perfection in combinatie met oats. Kan ik weer even vooruit![]()

een vraag voor b&f .. bij de lean gain hoe groot zijn de scoops? 30 gr? Want als ik dan 3 shakes van 2 scoops neem (= 180gr poeder) dan zou dat komen op een 600 tal calorieen? Dit lijkt me tog eiglk wel wat weinig voor een weight gainer?
Daarmee verhoog je op een kwalitatief juiste manier de kcal inname waardoor je kunt groeien. Vet geeft bv het meest kcal maar dat wil je echt niet hebben.:
Jammer dat de Nr1 + magnificent combo zo duur is naast de standaard sups, magnificent nu gebruikt en ben er echt over te spreken![]()
Jammer dat de Nr1 + magnificent combo zo duur is naast de standaard sups, magnificent nu gebruikt en ben er echt over te spreken![]()
Voor beide pakken we echt het uiterste qua prijs. Deze producten zijn inkoop voor ons ook duur vanwege de samenstelling/ingredienten
1 scoop = 30 gram. Je moet NOOIT naar de kcal kijken maar naar de kwaliteit.
Hoogwaardige eiwitten en complexe koolhydraten is wat je wilt hebben.Daarmee verhoog je op een kwalitatief juiste manier de kcal inname waardoor je kunt groeien. Vet geeft bv het meest kcal maar dat wil je echt niet hebben.:
![]()
akkoord maar kan je dan niet even goed gwn whey perfection nemen 3x/ dag? heb je zelfs nog meer eiwitten binnen ook ..

Klopt, maar naast de eiwitten heb je ook complexe koolhydraten nodig. De bevat de lean gain dan weer
- Eldert
Bedankt voor je complimenten. De Whey Perfection is op elke front het beste. Heb je naast choco en aardbei al eens andere smaken geprobeerd?Heb sinds een weekje een potje aardbei whey binnen, voor mn vrouw..
Maar de smaak is zo goed, dat ik hem verslind
Door de havermout blijft choco baas!
Met melk vind ik choco + aardbei heerlijk..
Op water wint choco!
Maar met magere kwark wint aardbei het van choco, nooit gedacht![]()
Als je er dit weekend 10 wilt kopen, dan zorg ik dat ze er staanHoeveel van die wtf zijn er. Kan door bepaalde redenen van t weekend pas halen..
Met andere woorden, jawel dus 
Deze komt inderdaad morgen. Na 22u besteld is de dag daarna geleverd. Bedankt voor je order, gaan we netjes voor je verwerken.Vandaag nog een keertje pannenkoeken gekocht, ik hoop er langer mee te doen, ga er alleen niet vanuitHoop dat ze morgen in huis zijn!
03-2015 en 02-2015, lang genoeg dustot wanneer zijn die COP en agmatine in de OP=OP goed? wil er wat van inslaan
en wanneer hebben jullie weer sport & vitaliteit ?
De Sport en Vitaliteit gaat zeker nog 2-3 weken duren.
Goed om te horen! Een bedrijf kan nog zo'n goed beleid hebben, maar als de medewerkers het verpesten is het nog geen succes! Goed om te horen dat bij jou alles wel goed isVandaag de FortifX eiwitrepen ontvangen. Switiii!
Heb trouwens een topbezorger van PostNL!
Wat betreft de FortiFX, de beste bar en lekkerste bar die we hebben!Bedankt voor je complimenten. De Whey Perfection is op elke front het beste. Heb je naast choco en aardbei al eens andere smaken geprobeerd?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als je er dit weekend 10 wilt kopen, dan zorg ik dat ze er staanMet andere woorden, jawel dus
Deze komt inderdaad morgen. Na 22u besteld is de dag daarna geleverd. Bedankt voor je order, gaan we netjes voor je verwerken.
03-2015 en 02-2015, lang genoeg dusDe Sport en Vitaliteit gaat zeker nog 2-3 weken duren.
Goed om te horen! Een bedrijf kan nog zo'n goed beleid hebben, maar als de medewerkers het verpesten is het nog geen succes! Goed om te horen dat bij jou alles wel goed isWat betreft de FortiFX, de beste bar en lekkerste bar die we hebben!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-30 gram proteïne per reep!!
-De eiwitreep voor bodybuilders
-3 soorten Whey Eiwit
-Vers gebakken reep!
-Slechts 6 gram suiker.
-95 Gram per reep
-Fantastisch van smaak, genieten van elke bar!
jullie zien mijn bestelling tegemoet komen.