MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of zal het zijn voor 22:00 besteld volgende dag gelevered

Komt de lean gainer toevallig binnenkort nog in de weekaanbieding?

Deze komt inderdaad morgen. Na 22u besteld is de dag daarna geleverd. Bedankt voor je order, gaan we netjes voor je verwerken.
Haha grappig, voor 22u besteld, alleen komt de mijne donderdag, is/was verder ook niet voorbereid bij TnT zag ik op de track&trace site. Beetje jammer maar goed..

Pakket weer perfect ontvangen, alle zakken oats nog heel en een paar leuke samples voor erbij. Mezelf vanavond na het trainen maar eens trakteren op een Stracciatella shake! Ook de gewone shakebeker ziet er prima uit, ik neem aan dat deze geen problemen meer geeft qua lekken zoals eerdere bekers dat wel eens hadden?

Komt de lean gainer toevallig binnenkort nog in de weekaanbieding?
Aankomende week in ieder geval niet.
Haha grappig, voor 22u besteld, alleen komt de mijne donderdag, is/was verder ook niet voorbereid bij TnT zag ik op de track&trace site. Beetje jammer maar goed..
Wat is je referentienummer van je order? Dan ga ik dat even checken, orders tot 22u horen de volgende dag gewoon geleverd te worden.:rolleyes:
Pakket weer perfect ontvangen, alle zakken oats nog heel en een paar leuke samples voor erbij. Mezelf vanavond na het trainen maar eens trakteren op een Stracciatella shake! Ook de gewone shakebeker ziet er prima uit, ik neem aan dat deze geen problemen meer geeft qua lekken zoals eerdere bekers dat wel eens hadden?
Nee, geen enkel probleem meer met de huidige shakebekers. Dat is echt verleden tijd voor ons!;) We krijgen binnenkort nog andere, van betere kwaliteit erbij. Het is even zoeken naar de juiste shaker, maar zoals ze nu zijn. Houden we deze graag :thumbs:

Ralf

De natuurlijke reactie voor de spieren als je gewicht opleiding doen is het contract. Als je gewicht opleiding doen voor uw verticale springen, moet je je benen te strekken voorafgaand aan het doen van enige vorm van oefening.

Welke ervaringen heb je met magnificent? heb je hem in combo met nr 1 gebruikt? Duidelijke gains zoals in de beschrijving?

Heb enkel Magnificent gebruikt als post workout, voelde me gewoon altijd goed hersteld en prima gains. Kan natuurlijk nooit weten of het aan magnificent ligt maar de samenstelling van het product is ook gewoon heel erg goed dus wat dat betreft is het supplement zeker handig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag whey besteld + Hard!. Nog nooit een pre-workout supplement genomen dus ben benieuwd.

Vraag me wel af waarom mijn land nooit wordt vermeld op de factuur. Hoop dat dit niet tot verwarring leidt.

Inderdaad vreemd. Ik heb even met de postNL contact gehad en het komt inderdaad pas morgen. :rolleyes:
Heb enkel Magnificent gebruikt als post workout, voelde me gewoon altijd goed hersteld en prima gains. Kan natuurlijk nooit weten of het aan magnificent ligt maar de samenstelling van het product is ook gewoon heel erg goed dus wat dat betreft is het supplement zeker handig.
Magnificent is inderdaad een aanrader :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 13:08 ----------

Vandaag whey besteld + Hard!. Nog nooit een pre-workout supplement genomen dus ben benieuwd.

Vraag me wel af waarom mijn land nooit wordt vermeld op de factuur. Hoop dat dit niet tot verwarring leidt.
Ons systeem herkent het vaak automatisch. Moet goedkomen, anders bellen we je op :) Bedankt voor je order! De Hard! gaat je zeker bevallen. Het zijn goede en krachtige ingredienten voor een stuntprijs!

Hard! nu in de aanbieding!

Ralf

NIEUW BINNEN!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

bestelling is eruit :D ref 479230
2x COP 4x agmatine uit OP=OP
green tea slank
glucosamine choindritine MSM
en optimen (aangezien sport & vita niet verkrijgbaar is :( )

toch weer 110 euro lichter :D grrrr
heb gevraagd of er zo'n tas van jullie bij kan ipv alle cadeautjes waar ik al een hele verzameling van heb, geen idee of dat kan maar niet geschoten is altijd mis en kan ik die mooi op vakantie meenemen :D

Vrijdag betaald, sinds gisteren verzonden, still waiting

bestelling is eruit :D ref 479230
2x COP 4x agmatine uit OP=OP
green tea slank
glucosamine choindritine MSM
en optimen (aangezien sport & vita niet verkrijgbaar is :( )

toch weer 110 euro lichter :D grrrr
heb gevraagd of er zo'n tas van jullie bij kan ipv alle cadeautjes waar ik al een hele verzameling van heb, geen idee of dat kan maar niet geschoten is altijd mis en kan ik die mooi op vakantie meenemen :D
Bedankt voor je order! We gaan het weer netjes voor je verwerken :)
Vrijdag betaald, sinds gisteren verzonden, still waiting
Die moet dan echt vandaag komen. Wat is je referentienummer van je order? Dan ga ik of mijn collega er even voor je achteraan!

Ralf

• Like
Waarderingen: koef
Pakketje vandaag binnen Ralf, wil je Ilco van mij bedanken aub? :) Die t-shirt van jullie is zeer aangenaam trouwens, al is het beetje te groot :P
Nu in afwachting van W.T.F. :D
Trouwens, hebben jullie zelf Fruit Punch van Swollen geproefd? Zo moet dus een fruit punch smaken en niet als sommige gore zoals Maximize V2 :D

Pakketje vandaag binnen Ralf, wil je Ilco van mij bedanken aub? :) Die t-shirt van jullie is zeer aangenaam trouwens, al is het beetje te groot :P
Nu in afwachting van W.T.F. :D
Trouwens, hebben jullie zelf Fruit Punch van Swollen geproefd? Zo moet dus een fruit punch smaken en niet als sommige gore zoals Maximize V2 :D
Yes! Doe ik voor je :) Ik ben benieuwd naar je ervaring met WTF.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven