AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! Doe ik voor je :) Ik ben benieuwd naar je ervaring met WTF.

Ralf
Ik krijg hem morgen binnen, dan ff ermee trainen en kijken of ik verschil merk. Gebruik nu al een tijdje Tested Pre-workout >>> zit geen geranimine en geen creatine erin, ben tevreden ermee :) W.T.F. ziet er trouwens goed uit qua ingredienten. Tri-crea. malate + COP + arginine + taurine + citrulline.....had ze ooit 1 voor 1 los geprobeerd.....elk geeft je dat aparte extraatje.

B&F bedankt voor weer een mooi pakketje!

Raden jullie nog een speciaal tijdstip aan voor de Green Tea capsules? Gewoon 's ochtends? En hoeveel stuks is het advies?

Thanks!

Die nieuwe fatburner ziet er interesant uit. Vind het altijd zo jammer, dat er dan geen revieuws van zijn. Voor dat geld wacht ik toch liever ff af.. :p

Ik krijg hem morgen binnen, dan ff ermee trainen en kijken of ik verschil merk. Gebruik nu al een tijdje Tested Pre-workout >>> zit geen geranimine en geen creatine erin, ben tevreden ermee :) W.T.F. ziet er trouwens goed uit qua ingredienten. Tri-crea. malate + COP + arginine + taurine + citrulline.....had ze ooit 1 voor 1 los geprobeerd.....elk geeft je dat aparte extraatje.
Ik ben benieuwd of je dit combineerd wat voor super effect je dan krijgt! :) Let me know!:D
B&F bedankt voor weer een mooi pakketje!

Raden jullie nog een speciaal tijdstip aan voor de Green Tea capsules? Gewoon 's ochtends? En hoeveel stuks is het advies?

Thanks!
Nee hoor, als je gewoon de aanbevolen dosering aanhoud moet het goedkomen :)
Die nieuwe fatburner ziet er interesant uit. Vind het altijd zo jammer, dat er dan geen revieuws van zijn. Voor dat geld wacht ik toch liever ff af.. :p
Inderdaad, snap ik helemaal. Houd de forums goed in de gaten, dan moet er vanzelf wat bij komen!

Ralf

B&F

de agmatine 100%puur staat op alleen voor training of slapen innemen, de tabletten is ook ochtend.. waarom en wat is nou het beste? ben naar poeder gegaan aangezien die wat cheaper is

B&F

de agmatine 100%puur staat op alleen voor training of slapen innemen, de tabletten is ook ochtend.. waarom en wat is nou het beste? ben naar poeder gegaan aangezien die wat cheaper is

Maakt eigenlijk geen verschil, precies dezelfde kwaliteit:)

- Eldert

whey duurder geworden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wou net pot pancakes bestellen (mijn sachets die ik eerder gekocht heb zijn weer bijna op :p) maar met al jullie aanbiedingen is mijn bestelling weer wat (te?) groot geworden. Is reeds 2de keer op een week tijd dat ik bestel:o.

Ik ben fan van Noxi maar zou deze graag is afwisselen met Jack3D (hoor er mooie dingen van). Indien jullie hier een sample van hebben is deze altijd welkom! Ref:479407.

Grtzzz!

Wou net pot pancakes bestellen (mijn sachets die ik eerder gekocht heb zijn weer bijna op :p) maar met al jullie aanbiedingen is mijn bestelling weer wat (te?) groot geworden. Is reeds 2de keer op een week tijd dat ik bestel:o.

Ik ben fan van Noxi maar zou deze graag is afwisselen met Jack3D (hoor er mooie dingen van). Indien jullie hier een sample van hebben is deze altijd welkom! Ref:479407.

Grtzzz!

Dank voor je bestelling! Helaas geen samples van jack3d. Ook een erg lekkere PWO!:):)

- Eldert

Dank voor je bestelling! Helaas geen samples van jack3d. Ook een erg lekkere PWO!:):)

- Eldert

Geen probleem, kon het maar vragen hé.
Ik zal hem bij één van mijn volgende bestellingen wel eens meenemen. Ik lees er alleen maar goede reviews van dus zal wel goed komen.

In ieder geval toch bedankt!

Beste shop,

ik heb zonet volgende bestelling geplaatst:
Referentie nummer: 479426
Faktuur datum: 11-07-2012
Betaalmethode: mrCash

De betaling is reeds voldaan via mrCash.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Alri Industries Wake The Freak! Pre-Workout * 429 Gram (30 Doses) Citrus € 11,90 € 11,90
Bedrag inclusief BTW. € 11,90
Verzendkosten € 0,00
Voldaan
-----------------

Ik woon in Vlaanderen, Enig idee wanneer het geleverd wordt want ik werk voltijds en ben altijd laat thuis. Men mag het altijd aan de deur of in de brievenbus plaatsen want ik woon op het platteland waar er geen gevaar is dat men het potje komt pikken.

PS/ voel me wel een beeetje schuldig dat men dit zo ver komt leveren en dat ik maar 12 euro betaal.

niet helemaal de vraag he:o

Op het potje tabletten staat 2 ochtend en 2 voor trainen en de poedervorm alleen voor trainen

Klopt, poedervorm net wat hoger gedoseerd, vandaar:)

Geen probleem, kon het maar vragen hé.
Ik zal hem bij één van mijn volgende bestellingen wel eens meenemen. Ik lees er alleen maar goede reviews van dus zal wel goed komen.

In ieder geval toch bedankt!

Prima! Komt wel met een volgende bestelling:cool:

- Eldert

Had een sample van Swollen van jullie gekregen....wat zit erin? holy crap!!!!!:eek: Echt een zieke pomp ervan....heb uur geleden getraind, heb nog steeds pomp! ??? Biceps is super pumped tot nu toe! mijn armen helemaal tot schouders aan toe zijn gewoon zo opgepompt dat het pijn doet :eek:
Daarnaast had ik een rare uithoudingsvermogen en supersnelle herstel tussen setjes.
Had borst + biceps + onderarmen getraind.....zit nu boob-dance te doen met mijn opgepompte borsten :P
Thanx B&F for pimpin'my boobs!! :cool:

Oei whey isolaat met 5 euro omhoog.Had ik maar ingeslagen hehe

Had een sample van Swollen van jullie gekregen....wat zit erin? holy crap!!!!!:eek: Echt een zieke pomp ervan....heb uur geleden getraind, heb nog steeds pomp! ??? Biceps is super pumped tot nu toe! mijn armen helemaal tot schouders aan toe zijn gewoon zo opgepompt dat het pijn doet :eek:
Daarnaast had ik een rare uithoudingsvermogen en supersnelle herstel tussen setjes.
Had borst + biceps + onderarmen getraind.....zit nu boob-dance te doen met mijn opgepompte borsten :P
Thanx B&F for pimpin'my boobs!! :cool:

Haha, lekkere pomp dus:cool:

Oei whey isolaat met 5 euro omhoog.Had ik maar ingeslagen hehe

Klopt, de inkoopprijzen zijn helaas ook weer gestegen:rolleyes:

- Eldert

Referentienummer: 479479
Samples van pump producten zijn altijd welkom :)

volgens mij is mijn tested pre workout al overdatum, zitten harde stukjes in

Is dat zo? linkje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven