Als je op de kleine dingen let dan is de ISO 100 idd kwalitatief denk ik de beste keuze. (prijs is iets hoger maar precontest minder een afweging)
Je zou BCAA's in poedervorm kunnen toevoegen, zowel voor/tijdens als direct na de training.
De Leucine dan toevoegen bij de laatste eiwitrijke* maaltijd voor de training en na de training.(eventueel ook bij het ontbijt
Dosering per 5-7 gram
*eiwitrijk = maaltijd of shake.
De fatburners is een lastige (Lipo-6 of Hyperdrive) De Sesamin ben ik het mee eens, Sesaglow van Controlled Labs is een goede optie of eventueel Vaporize van MAN Sports
L-Carnitine Tartrate zou hier nog een aanvulling zijn.
Leucine lijkt mij een meer dan uitstekende aanvulling
"Supplemental Leucine allows for the muscle to achieve maximum protein synthesis and anabolic recovery."
— Layne Norton and Donald Layman, University of Illinois
Je zou BCAA's in poedervorm kunnen toevoegen, zowel voor/tijdens als direct na de training.
De Leucine dan toevoegen bij de laatste eiwitrijke* maaltijd voor de training en na de training.(eventueel ook bij het ontbijt
Dosering per 5-7 gram
*eiwitrijk = maaltijd of shake.
De fatburners is een lastige (Lipo-6 of Hyperdrive) De Sesamin ben ik het mee eens, Sesaglow van Controlled Labs is een goede optie of eventueel Vaporize van MAN Sports
L-Carnitine Tartrate zou hier nog een aanvulling zijn.
Leucine lijkt mij een meer dan uitstekende aanvulling

"Supplemental Leucine allows for the muscle to achieve maximum protein synthesis and anabolic recovery."
— Layne Norton and Donald Layman, University of Illinois

Maar ik mailde over een product waarvan de houdbaarheidsdatum niet juist op de website vermeld staat.