AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op de kleine dingen let dan is de ISO 100 idd kwalitatief denk ik de beste keuze. (prijs is iets hoger maar precontest minder een afweging)
Je zou BCAA's in poedervorm kunnen toevoegen, zowel voor/tijdens als direct na de training.
De Leucine dan toevoegen bij de laatste eiwitrijke* maaltijd voor de training en na de training.(eventueel ook bij het ontbijt
Dosering per 5-7 gram
*eiwitrijk = maaltijd of shake.

De fatburners is een lastige (Lipo-6 of Hyperdrive) De Sesamin ben ik het mee eens, Sesaglow van Controlled Labs is een goede optie of eventueel Vaporize van MAN Sports
L-Carnitine Tartrate zou hier nog een aanvulling zijn.

Leucine lijkt mij een meer dan uitstekende aanvulling:)

"Supplemental Leucine allows for the muscle to achieve maximum protein synthesis and anabolic recovery."

— Layne Norton and Donald Layman, University of Illinois

Ryu, nog even ter aanvulling....
Het is wel echt belangrijk Leucine te nemen samen met een maaltijd of eiwitten.
Leucine alleen met carbs heeft minder effect.

Maniac, wat bedoel je precies?

Wij nemen iedereen serieus, (er is voor ons niets belangrijker als een tevreden klant) We krijgen veel email, maar als het goed is wordt op elke email gereageerd.
Wanneer we jouw email hebben gemist, dan onze excuses hiervoor!
Mail mij anders even direct: office@bodyenfitshop.nl.

Ik kijk hier morgenochtend dan direct naar.:)

Ik kan niet begrijpen hoe je een email kunt missen. Spamfilter ofzo??? Maar ik mailde over een product waarvan de houdbaarheidsdatum niet juist op de website vermeld staat.

Ieder z'n eigen meming, prima:)

Mijn mening: (Exlusive Whey)
Ruim 80% eiwit per 100 gram is gewoon goed qua samenstelling.

Voor Nederlandse begrippen kopen we behoorlijk groot in en werken verder met scherpe marges naar de consument.
We zijn met op dit moment 52,90 voor 4.54 KG gewoon heel erg scherp.
Dat is omgerekend 26,45 per 2.27/5lb.

(Daarmee heb je per shake van 28 gram: 23 gram eiwitten, 3,3 gram koolhydraten en 1,65 gram vet)
Lijkt mij een uitstekende shake.

Maar ik denk dat mensen dat ook best zelf kunnen beoordelen.....

Oke, ipv op m'n post in te gaan ga je vertellen hoe goed je whey is..

Die ruim 80% eiwit is op droge stof, netto kom je uit op 77 a 78%.

En wat is de verhouding isolaat/concentraat??

Oke, ipv op m'n post in te gaan ga je vertellen hoe goed je whey is..

Die ruim 80% eiwit is op droge stof, netto kom je uit op 77 a 78%.

En wat is de verhouding isolaat/concentraat??

ik denk dat de meeste mensen hier zo moe van je worden... gelukkig blijft body en fit shop in zn eigen waarde en reageert volwassen.
Alweer een topservice van b&fshop;)

ben jij die dude in de winkel zwolle?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou aan de sponsoren en hun vertegenwoordigers willen vragen om elkaar niet aan te vallen of oorlogjes te voeren in de (sticky) topics. Hier is niemand mee geholpen. Ik richt me in het bijzonder op zij die in andermans sticky komen rellen. Laat iedereen de mogelijkheid om op eerlijke manier te handelen en focus je energie op je eigen bedrijf of het bedrijf waarvoor je werkt. Toekomstige relletjes zullen verwijderd worden met geel of rood en/of een topicban.

Dank je, Big T

Ik heb overigens alle begrip voor het feit dat andere sponsoren hier op het forum al veel langer een positieve bijdrage leveren.
Omdat wij ook een internetwinkel zijn snap ik natuurlijk ook direct dat wij daarmee als concurrent worden gezien.

Ik hoop inderdaad dat we de kans krijgen om samen met de andere sponsoren het forum een goede impuls te mogen geven.

Ik kan niet begrijpen hoe je een email kunt missen. Spamfilter ofzo??? Maar ik mailde over een product waarvan de houdbaarheidsdatum niet juist op de website vermeld staat.

Beste Maniac,
Ik begrijp direct dat je bijdrage/opmerking eigenlijk alleen postief bedoeld is.
Des te vervelender inderdaad wanneer er niet direct op je email is gereageerd.
Ik hoop dat je mij alsnog de kans wilt geven dit wel te doen.
Mijn directe emailadres bij bodyenfitshop heb je, ik zal dan maandagochtend direct reageren.

Ik zou aan de sponsoren en hun vertegenwoordigers willen vragen om elkaar niet aan te vallen of oorlogjes te voeren in de (sticky) topics. Hier is niemand mee geholpen. Ik richt me in het bijzonder op zij die in andermans sticky komen rellen. Laat iedereen de mogelijkheid om op eerlijke manier te handelen en focus je energie op je eigen bedrijf of het bedrijf waarvoor je werkt. Toekomstige relletjes zullen verwijderd worden met geel of rood en/of een topicban.

:thumb:

Beste Maniac,
Ik begrijp direct dat je bijdrage/opmerking eigenlijk alleen postief bedoeld is.
Des te vervelender inderdaad wanneer er niet direct op je email is gereageerd.
Ik hoop dat je mij alsnog de kans wilt geven dit wel te doen.
Mijn directe emailadres bij bodyenfitshop heb je, ik zal dan maandagochtend direct reageren.

Ik had maandag ook een mailtje gestuurd, tot op heden nog steeds geen reactie gekregen?Ik kan het produktlabel niet bekijken van PURE PROTEIN 90.
Ik wou deze eerst bestellen maar omdat ik geen reactie kreeg en ik zonder proteine dreigde te vallen moest ik maar vlug iets anders bestellen.
Voor de rest ben ik 200% tevreden over jullie hoor!!!!! ;)

Laatst bewerkt:
Ik had maandag ook een mailtje gestuurd, tot op heden nog steeds geen reactie gekregen?Ik kan het produktlabel niet bekijken van PURE PROTEIN 90.
Ik wou deze eerst bestellen maar omdat ik geen reactie kreeg en ik zonder proteine dreigde te vallen moest ik maar vlug iets anders bestellen.

Ik had hetzelfde probleem, maar kan uit ervaring vertellen dat dit een prima product is, aan de structuur van de shake merk je dat er een degelijk hoeveelheid albumine inzit (ei-eiwit) en mocht je fan zijn van Micellair en je vind dat er net niet genoeg van in de Pro90 zit, dan scoor je voor 3 tientjes een emmertje pure miccelair van hun huismerk, ga morgenochtend ook weer bestellen.

Normaliter, linkt de banner "productlabel" door inderdaad.....ga ik maandagochtend direct even naar kijken.
Maandagochtend kun je alle informatie, hier weer terug vinden:
Pure Protein 90

Deze zijn inderdaad uitverkocht op het moment.
Ik ben bang dat dit nog wel enkele weken kan duren:(
Excuses!

Overigens wil ik even opmerken dat ik eht buitengewoon prettig vind dat B&F nu ook hier op het board actief is, de laatste missing link in de service wat mij betreft, nu is het plaatje rond!

Ik had hetzelfde probleem, maar kan uit ervaring vertellen dat dit een prima product is, aan de structuur van de shake merk je dat er een degelijk hoeveelheid albumine inzit (ei-eiwit) en mocht je fan zijn van Micellair en je vind dat er net niet genoeg van in de Pro90 zit, dan scoor je voor 3 tientjes een emmertje pure miccelair van hun huismerk, ga morgenochtend ook weer bestellen.

En hoe zit het met de smaak?

Normaliter, linkt de banner "productlabel" door inderdaad.....ga ik maandagochtend direct even naar kijken.
Maandagochtend kun je alle informatie, hier weer terug vinden:
Pure Protein 90

Ok,alvast bedankt!

Hun zijn echt zwaar relax!
De survice is top, helpen je goed met informatie over je sups, training enz. Ben een xtje bij de zaak in Zwolle geweest en daar werdt je nog beter geholpen. Heb je klachten of vragen, dag erna heb je meestal contact met ze gehad.
En de bestellingen worden dag erna gelijk gelevert!
Enigste wat ik ze nog wil vragen.

Zijn er nog plannen om in de buurt van rotterdam z'n shop te openen. Zwolle is een aardig stukkie rijden, en die andere 2 zaken ook. Wil graag langskomen voor extra info maar meer als uur in de auto wordt beetje prijzig:D

Voor de rest: Gaat zo door!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven