Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je voor je tip , de nr 1 is een pre workout geloof ik ? zit daar dmaa in ?
Nee, Nr1 is vrij van stimulanten zoals caffeine en geranamine. :)

Nu in de weekaanbieding nr1!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
~Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Vandaag de uitslag van de facebook vraag?

zeg B&F, komt intimidate nog weer terug?

B&F Vertelde jullie nou laatst iets over een nieuwe B&F Pre workout ?
Kunnen jullie al iets verklappen wat hier dan nieuw en beter aan is? ik vind Hard namelijk al de beste die er is....!
Zou het jammer vinden als Hard weggaat voor iets dat minder goed werk.

zeg B&F, komt intimidate nog weer terug?
Jazeker, we verwachten het uiterlijk eind deze week :)
Kunnen jullie al iets verklappen wat hier dan nieuw en beter aan is? ik vind Hard namelijk al de beste die er is....!
Ja klopt helemaal, die komt er zeker aan! Ik kan er nog niet veel over kwijt, maar zodra ik iets kwijt kan. Zet ik het hier neer!;)

Ralf

Laatst bewerkt:

Waarschijnlijk omdat 1,3 D binnenkort gebanned zou worden hebben ze geen andere keuze, wat te begrijpen valt.

Waarschijnlijk omdat 1,3 D binnenkort gebanned zou worden hebben ze geen andere keuze, wat te begrijpen valt.
Ah jammer dat de 1,3 Dip verdwijnt, maarja met alle shit die ze tegenwoordig 'perongeluk' ontdekken is er binnen de kortste keren een nieuwe ingr. Dat net zo sterk of zelfs sterker zal zijn.

Ah jammer dat de 1,3 Dip verdwijnt, maarja met alle shit die ze tegenwoordig 'perongeluk' ontdekken is er binnen de kortste keren een nieuwe ingr. Dat net zo sterk of zelfs sterker zal zijn.

En waarvan iemand zo stom is om 10X de maximale dosis te nemen waardoor hij/zij sterft en het product dan gezien wordt als "gevaarlijk" waardoor het gebanned wordt, om dan opnieuw plaats te maken voor een ander product, enz... :D

Ik kan zeggen dat die niet tegen gaat vallen :) Eerst komen er nog andere producten die we al lang verwachten! Zodra ik meer kwijt mag, komt het hier! :)

Ralf

Ben benieuwt klinkt weer als nieuwe toppertjes

@ B&F,
is jullie one more rep(1MR) nog steeds de oude met DMAE of is het de nieuwe zonder DMAE?

Hey,heb net jullie Agmatine binnen en wilde em nu gaan proberen,blijkt er geen maatschepje in de pot te zitten....Hoe kan ik nou weten hoeveel 750 mg is????Heb nl. geen weegschaaltje die mg meet.....

Ben benieuwt klinkt weer als nieuwe toppertjes

Dat zeker:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 17:04 ----------

Hey,heb net jullie Agmatine binnen en wilde em nu gaan proberen,blijkt er geen maatschepje in de pot te zitten....Hoe kan ik nou weten hoeveel 750 mg is????Heb nl. geen weegschaaltje die mg meet.....

De maatschep ontbreekt, vandaar de korting. Staat er ook bij. Ik snap wel je punt maar kan er helaas weinig aan doen. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven