r13
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat zeker
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 17:04 ----------
De maatschep ontbreekt, vandaar de korting. Staat er ook bij. Ik snap wel je punt maar kan er helaas weinig aan doen.![]()
DMAA is in bijvoorbeeld Zweden al verboden in verband met sterftegevallen... De stof word nu op Europees niveau aangekaart, en ook in Nederland kijken ze welke kant ze op willen met de stof... Ik denk dat het niet voor niets is dat B&F kijkt naar het vernieuwen van hun Hard! formule als deze zo immens populair is?![]()

Dat is al een tijdje bezig hoor, ik verschillende landen is het al voor een groot deel zo. Zoek maar even op internet![]()

net een flinke bestelling gedaan ref nr. 483400 extra testers zijn altijd welkom en als jullie teveel body en fit tank tops hebben liggen ben ik best bereid om reclame voor jullie te lopen
in ieder geval alvast bedankt

Verdorie ik weet echt niet wat in huis gehaald , nog iemand voorstellen ?
Kan je morgen vanaf half 1 verwachten aan de Nedersticht 242
Vreemd, we hebben verder geen klachten met deze samples gehadGeef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij extra samples krijgt!
Actief of vele fronten
- Eldert

assault of C4?? Want diene WTF ... helpt niks bij mij. Ik ben echt op zoek naar een pre work out zonder 1,3 dm.
Heb ik al gebruikt. IS idd een hele goeie. Maar die smaak... ik krijg het niet meer binnen. Na 1 potje ben ik ermee gestopt want die grape smaak... BAH
Heb ik al gebruikt. IS idd een hele goeie. Maar die smaak... ik krijg het niet meer binnen. Na 1 potje ben ik ermee gestopt want die grape smaak... BAH

assault of C4?? Want diene WTF ... helpt niks bij mij. Ik ben echt op zoek naar een pre work out zonder 1,3 dm.
Bedankt voor je order!Doctor's best vitamine D3 daarvan is 2000IU er niet meer. Komt deze nog terug? Nu heb je alleen de keuze uit 1000IU en 5000IU.
M'n whey perfection is €5 duurder geworden. Is nu een rib uit mijn lijf...Toch maar besteld samen met 5-HTP, anders word ik nooit een Schwarzenegger!
![]()
de 2000IU komt binnenkort weer voorradig. We hebben het namelijk alweer besteld. We hebben nog wel deze van Now Foods?Bedankt voor je orderBestelling geplaatst met referentie 483606 . kunnen jullie die extra samples huissamples geven ? liefst producten zonder dmaa
De bestelling is geworden NR.1 en whey variety pack dan weet ik eindelijk hoe al die andere smaken zijn !!! hopelijk wordt dat knallen met die Nr1
Maak er iets mooi van aub !
MVG
Je bestelling is al verwerkt, maar als je dit als opmerking hebt aangegeven, ga ik er vanuit dat mijn collega's het verwerkt hebben.Ik heb zelf Assault geprobeerd, ik vond het heerlijk. De C4 wil ik de volgende x gebruiken als mijn Assault op is. Zelf heb ik er nog niet veel over gehoord, maar de ervaringen zijn wel goedassault of C4?? Want diene WTF ... helpt niks bij mij. Ik ben echt op zoek naar een pre work out zonder 1,3 dm.

De prijs van de Whey stijgt afgelopen jaren erg gestegen. We hebben dit een lange tijd kunnen opvangen doordat er marge op zat. Helaas heeft onze producent de laatste keer de prijs van de Whey weer verhoogd, wat wij niet konden opvangen en ook moesten verhogen. Zodoende

Beste B&f,
kan ik een acceptgiro door middel van afterpay betalen in België of is het alleen in Nederland mogelijk?? graag wat info![]()