MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net een flinke bestelling gedaan ref nr. 483400 extra testers zijn altijd welkom en als jullie teveel body en fit tank tops hebben liggen ben ik best bereid om reclame voor jullie te lopen :p

in ieder geval alvast bedankt

DMAA is in bijvoorbeeld Zweden al verboden in verband met sterftegevallen... De stof word nu op Europees niveau aangekaart, en ook in Nederland kijken ze welke kant ze op willen met de stof... Ik denk dat het niet voor niets is dat B&F kijkt naar het vernieuwen van hun Hard! formule als deze zo immens populair is? ;)

Dat zeker:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 17:04 ----------

De maatschep ontbreekt, vandaar de korting. Staat er ook bij. Ik snap wel je punt maar kan er helaas weinig aan doen. :rolleyes:

Het maatschepje dat er bij zit is 1ml (kwart theelepel). Als je een standaard setje maatlepels hebt zou die erbij moeten zitten.

DMAA is in bijvoorbeeld Zweden al verboden in verband met sterftegevallen... De stof word nu op Europees niveau aangekaart, en ook in Nederland kijken ze welke kant ze op willen met de stof... Ik denk dat het niet voor niets is dat B&F kijkt naar het vernieuwen van hun Hard! formule als deze zo immens populair is? ;)

Klopt helemaal. We gaan deze aanpassen ivm eventueel komende regelgeving.
We zijn er op dit moment heel druk mee zelfs:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 19:46 ----------

Dat is al een tijdje bezig hoor, ik verschillende landen is het al voor een groot deel zo. Zoek maar even op internet :)

Klopt, hoe wat en eventueel wanneer is echter helemaal onduidelijk nog.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 19:47 ----------

net een flinke bestelling gedaan ref nr. 483400 extra testers zijn altijd welkom en als jullie teveel body en fit tank tops hebben liggen ben ik best bereid om reclame voor jullie te lopen :p

in ieder geval alvast bedankt

Dank je, voor de mooie order! We gaan weer ons best doen:)

Doctor's best vitamine D3 daarvan is 2000IU er niet meer. Komt deze nog terug? Nu heb je alleen de keuze uit 1000IU en 5000IU.

M'n whey perfection is €5 duurder geworden. Is nu een rib uit mijn lijf... :trollface: Toch maar besteld samen met 5-HTP, anders word ik nooit een Schwarzenegger! :D

Verdorie ik weet echt niet wat in huis gehaald , nog iemand voorstellen ?

Kan je morgen vanaf half 1 verwachten aan de Nedersticht 242;)

Vreemd, we hebben verder geen klachten met deze samples gehad:) Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij extra samples krijgt!

Actief of vele fronten;)

- Eldert

Bestelling geplaatst met referentie 483606 . kunnen jullie die extra samples huissamples geven ? liefst producten zonder dmaa :)
De bestelling is geworden NR.1 en whey variety pack dan weet ik eindelijk hoe al die andere smaken zijn !!! hopelijk wordt dat knallen met die Nr1

Maak er iets mooi van aub !

MVG

assault of C4?? Want diene WTF ... helpt niks bij mij. Ik ben echt op zoek naar een pre work out zonder 1,3 dm.

Vanwaar de prijsstijging van WPerfection?

Doctor's best vitamine D3 daarvan is 2000IU er niet meer. Komt deze nog terug? Nu heb je alleen de keuze uit 1000IU en 5000IU.

M'n whey perfection is €5 duurder geworden. Is nu een rib uit mijn lijf... :trollface: Toch maar besteld samen met 5-HTP, anders word ik nooit een Schwarzenegger! :D
Bedankt voor je order! :) de 2000IU komt binnenkort weer voorradig. We hebben het namelijk alweer besteld. We hebben nog wel deze van Now Foods?
Bestelling geplaatst met referentie 483606 . kunnen jullie die extra samples huissamples geven ? liefst producten zonder dmaa :)
De bestelling is geworden NR.1 en whey variety pack dan weet ik eindelijk hoe al die andere smaken zijn !!! hopelijk wordt dat knallen met die Nr1

Maak er iets mooi van aub !

MVG
Bedankt voor je order :) Je bestelling is al verwerkt, maar als je dit als opmerking hebt aangegeven, ga ik er vanuit dat mijn collega's het verwerkt hebben.
assault of C4?? Want diene WTF ... helpt niks bij mij. Ik ben echt op zoek naar een pre work out zonder 1,3 dm.
Ik heb zelf Assault geprobeerd, ik vond het heerlijk. De C4 wil ik de volgende x gebruiken als mijn Assault op is. Zelf heb ik er nog niet veel over gehoord, maar de ervaringen zijn wel goed :)
Vanwaar de prijsstijging van WPerfection?
De prijs van de Whey stijgt afgelopen jaren erg gestegen. We hebben dit een lange tijd kunnen opvangen doordat er marge op zat. Helaas heeft onze producent de laatste keer de prijs van de Whey weer verhoogd, wat wij niet konden opvangen en ook moesten verhogen. Zodoende :)

Ralf

De prijs van de Whey stijgt afgelopen jaren erg gestegen. We hebben dit een lange tijd kunnen opvangen doordat er marge op zat. Helaas heeft onze producent de laatste keer de prijs van de Whey weer verhoogd, wat wij niet konden opvangen en ook moesten verhogen. Zodoende :)

Ralf[/QUOTE]

Logisch vervolg en dus verhaal. Gelukkig zijn de prijzen nog altijd prachtig in vergelijk tot anderen. Keep up the good work and service!

Beste B&f,
kan ik een acceptgiro door middel van afterpay betalen in België of is het alleen in Nederland mogelijk?? graag wat info :)

Vroeg me al af waar me bestelling bleef gister, totdat ik net Track&Trace bekeek..
Ben benieuwd

Ok dit kan mss een domme vraag zijn :) maar als je lean gain neemt. Moet je dan nog whey perfection nemen? Want er zit toch whey in de lean? Ik neem men lean gain smorgens en na men training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven