pestventje
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer te bestellen, nu klopt mijn wachtwoord niet meer, vreemd, de vorige tig bestellingen klopte dat wel, tof zo,n nieuwe site, gebeld, bestel maar als gast zegt hij, nou ik kijk morgen nog wel even,

Het bestellen op de nieuwe site ging helemaal zonder problemen. Ik hoop dat de postNL niet moeilijk doet morgen![]()

Ik heb dat gedaan, wachtwoord niet goed zegt de site, ik gebruik altijd dezelfde, of ik ben in 1x seniel geworden, zal het nog een keer proberen
---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 18:48 ----------
Hij doet het niet, ik zeg wachtwoord herstellen, email is gestuurd meld de site, niet dus, ik moet helaas zeggen dat jullie nw site een zootje is, kan er niets anders van maken, Gr. Jekko

Hij doet het weer, ga nu gelijk bestellen, heb even geduurd maar alles werkt weer, no problem, jekko

Eldert ik had al gebeld, kreeg ik Jesse of zoiets, die kon toen niet helpen, ik heb alles opnieuw ingevoerd en nu werkt het weer, ik log nu gewoon weer in zoals vroeger:-)

En besteld, heb nu ook foto,s op bestellijst, geinig, alles komt goed dat zie je maar weer
Maar dat komt helemaal goed!
Ik heb ook wat besteld. Gewoon om te zien of het goed gaat met Kiala in België. Al zeker een vooruitgang! Nu eens kijken wanneer het toekomt!

Komen jullie ook met je eigen fatgripz? aangezien de echte 50 euro kosten -_-

Wordt na het weekend, deze worden apart verstuurd. Dank voor je bestelling!
- Eldert

Bij Ripped Freak ontbreken de ingredienten.
Hebben jullie trouwens nog iets gehoord of jullie Vinpocetine in het assortiment krijgen?
Oh okee, dan hoop ik dat ik maandagmorgen mijn pakketje kan gaan halen, had het eigenlijk vandaag verwacht, maar ik word dus nog eventjes in spanning gehouden...![]()