Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg net mijn bestelling binnen - c502385, zit geen tested preworkout bij die ik besteld had. Ook had ik voor het eerst eens gevraagd om wat samples(heb al tientallen keer wat besteld bij jullie, dus leek me niet erg veel gevraagd), zaten er ook niet bij en als klap op de vuurpijl zaten er een aantal zwarte haren tussen de deksel van de protein perfection, erg jammer dus...

Dat was misschien de extra sample :p

Niet mogelijk 1 product te bestellen;
Kun je zo aangeven welke dit betreft? Dan pas ik dit direct aan. Excuses!

Bestelgeschiedenis
We kunnen dit ook wel schrappen als jullie dit niet handig vinden.:)

Dank je, voor de order! De vraag om de sampling geef ik direct even door:)
:)

thx! En neen ik vind de bestelgeschiedenis juist handig maar deze omvat nog de bestelling van vroeger niet;)(wat logisch is) en dat vond ik jammer want dan kon ik zo eens zien wat ik allemaal al ooit besteld had:D.
Ik heb eventjes gezocht naar het product maar vond het niet terug, ik wou dit gewoon melden maar zelf was ik niet opzoek naar dat product;)

Waarom voegen jullie geen dipriem toe aan de trainingsaccessoires? :)

Hey zijn er geen combinaties meer?!

Combinaties zijn er wel ze! Ik had er eerst ook over gezien. Het staat links 'combi deals' en ook bij de zoekfunctie kun je dit aanduiden. Kijk maar eens goed.

Ja heb het gevonden en bestelling geplaatst. C503489 alleen die RPM code werkte niet:S?

kan ik morgen supps ophalen in heereveen? zo ja, welke tijden?

Hey zijn er geen combinaties meer?!

Combi Toppers :)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 07:16 ----------

kan ik morgen supps ophalen in heereveen? zo ja, welke tijden?

Ja, ze zijn er op zondag vanaf 10.00 uur:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 07:20 ----------

Ja heb het gevonden en bestelling geplaatst. C503489 alleen die RPM code werkte niet:S?

De juiste code:) rpm-10euro!

Serieus? Gewoon open vanaf 10u?:)

Krijg net mijn bestelling binnen - c502385, zit geen tested preworkout bij die ik besteld had. Ook had ik voor het eerst eens gevraagd om wat samples(heb al tientallen keer wat besteld bij jullie, dus leek me niet erg veel gevraagd), zaten er ook niet bij en als klap op de vuurpijl zaten er een aantal zwarte haren tussen de deksel van de protein perfection, erg jammer dus...
??

Hebben jullie nog veel tested workout op voorraad?

B&F, Is er een kans dat CM2 Nitrate van SAN of APS Creatine Nitrate terug in het assortiment komt? Ik wil al een tijdje creatine nitraat proberen (om te stacken met Hemavol) maar ik kan het nergens vinden (behalve in producten van Cellucor maar ik wil geen cafeïne in mijn pre-workout).

Trouwens zou een pre-workout vrij van stims niet iets kunnen zijn dat B&F zelf produceert of is hier niet genoeg vraag naar?

Serieus? Gewoon open vanaf 10u?:)

Ja.:) Zaterdag en Zondag zijn we er ook altijd:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 11:46 ----------

Ik zie het. Excuses! ik regel het direct:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 11:48 ----------

Nee je word getrolled :trollface: wat denk je zelf :p

Nope, we zijn echt open altijd:) Klik Wel vanaf 10.30 uur zie ik:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 11:49 ----------

Hebben jullie nog veel tested workout op voorraad?

We hadden echt heeeeeeel:D veel opgekocht:) Volgend mij hebben we nog wel wat staan inderdaad. Weet het niet 100% omdat ik pas morgen weer op de zaak ben:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 11:52 ----------

B&F, Is er een kans dat CM2 Nitrate van SAN of APS Creatine Nitrate terug in het assortiment komt? Ik wil al een tijdje creatine nitraat proberen (om te stacken met Hemavol) maar ik kan het nergens vinden (behalve in producten van Cellucor maar ik wil geen cafeïne in mijn pre-workout).

Trouwens zou een pre-workout vrij van stims niet iets kunnen zijn dat B&F zelf produceert of is hier niet genoeg vraag naar?

Crea Nitrate
Ik kan er zeker naar kijken. Gaat helaas deze week zeker niet meer lukken. Reken wel op 3-4 weken nu.

Vrij van stims
Dan zou ik 100% voor de Nr1 gaan:)

Laatst bewerkt:
Tot hoe laat open in heerenveen?

Hey,

Een dosering van lean Gain is toch 2-3 scoops en een scoop is toch 30gr. Dus met 2 shakes per dag komt het al op zijn minst aan 120gr per dag, en 2500/120= ongeveer 20 dagen. Of doe ik iets verkeerd?

Mvg
Hey bodyenfitshop,

zou je kunnen reageren op deze bericht? Want als het echt voor 6 weken dan is het super goed.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven