Referentie van de bestelling : ced0d36b69855d4adaf3
hoop dat je er wat mee kan![]()
Ok, dank je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Referentie van de bestelling : ced0d36b69855d4adaf3
hoop dat je er wat mee kan![]()

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:16 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:17 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:18 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:19 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:20 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:23 ----------
Voor zover dat kan doen we dat ook. Postnl is echter heel moeilijk aan te sturen. Daar lukt eigenlijk geen enkel bedrijf. Wij doen er echt alles aan en in 99% van de gevallen lukt dat ook. In de gevallen dat er vertraging is of een ander ongemak dat is dat gewoon heel vervelendWe proberen echter altijd alles zo goed als mogelijk op te lossen.
We doen altijd het uiterste wat we kunnen voor onze klanten dat moet je van mij aannemen.
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:23 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:24 ----------
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:25 ----------
even een vraag over de nr.1 ik heb dit gisteren geprobeerd met smaak fruit punch maar echt veel smaak zat hier niet in vond het echt een gore smaak :s is dit normaal zijn nog mensen die dit kunnen beamen ??

Bedankt. Kleine opmerking, de prijs is effectief gewijzigd. Maar als je zoekt naar mesomorph staat er nog de 39€. Blijkbaar past dit niet automatisch aan. Zal zo'n kleine 'bug' zijn zoals ze dat noemen ;p
Is het normaal dat ik in totaal maar 2 cadeaus kan selecteren bij +100€? Ik dacht dat het cadeausysteem ging verbeteren met de nieuwe website?
We krijgen deze week weer meer kado's
Zo mijn laatste bestelling voor mijn vakantie geplaatstreferentienummer C504077
1 of 2 extra samples (A) ? haha srry

Dit is zeker waar, heb al een paar keer een ****up van tnt mee gemaakt en B&F heeft het elke keer weer super opgelost!!

even een vraag over de nr.1 ik heb dit gisteren geprobeerd met smaak fruit punch maar echt veel smaak zat hier niet in vond het echt een gore smaak :s is dit normaal zijn nog mensen die dit kunnen beamen ??

Yep is normaal...tis best wel een aparte smaak maar naar verloop van tijd gaat het wel wennen...
Pak zelf de Bubblegum die is zelfs bijna lekker

Persoonlijk vind ik hem wel heel lekker, maar wat je zegt, doe ik ookIk heb watermelon en vind hem ook niet echt lekker om te drinken, maar ik merk wel als ik er 500ml water bij doe dat de smaak wat minder proeft. Misschien kun je dit ook proberen![]()

Volgens de statestieken is deze verreweg het best verkocht, Lemon heeft altijd mijn voorkeur!Lemon bubblegum is lekker man! die smaakt naar van die dextro snoepjes..
.Die zijn momenteel opHey Body & Fit, zijn de ultra fine oats uit het aanbod?? Kan ze niet meer vinden op de website. Zou wel erg jammer zijn, was zo lekker makkelijk bij het ontbijt.
En krijgen of hebben jullie al de nieuwe versie van 1MR? Op bodybuilding.com wordt ie al aangeboden: [Link niet meer beschikbaar]

Bij de caseine is hetzelfde probleemFeedback:
Het volgende, als ik via de buttons kies: Eiwitten - Populair - Whey Perfection (Home > Eiwitten > Whey Perfection), dan krijg je i.p.v. de Whey Perfection juist de Isolaat Perfection pagina te zien. Klein foutje dus![]()

Bedankt. Kleine opmerking, de prijs is effectief gewijzigd. Maar als je zoekt naar mesomorph staat er nog de 39€. Blijkbaar past dit niet automatisch aan. Zal zo'n kleine 'bug' zijn zoals ze dat noemen ;p
Is het normaal dat ik in totaal maar 2 cadeaus kan selecteren bij +100€? Ik dacht dat het cadeausysteem ging verbeteren met de nieuwe website?
Dit wordt iets later geupdate. Staat nu goedWe krijgen deze week weer meer kado's
![]()

De Oats zijn inderdaad op dit moment uitverkocht. We verwachten dat dit deze week weer leverbaar is.Hey Body & Fit, zijn de ultra fine oats uit het aanbod?? Kan ze niet meer vinden op de website. Zou wel erg jammer zijn, was zo lekker makkelijk bij het ontbijt.
En krijgen of hebben jullie al de nieuwe versie van 1MR? Op bodybuilding.com wordt ie al aangeboden: [Link niet meer beschikbaar]
Dit is het nieuwe cadeau systeem. Bij elke bestelling 1 sample en 1 cadeau naar keuze. Hoe hoger het bedrag, hoe meer keuzeHet gaat erom dat je boven de €100 niet meer 3 kado's kunt kiezen, ook al is er dan meer keuze je blijft maar de keuze houden uit 2 kado's.![]()

we laten het direct oplossen!