Falcor
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 129
- Lengte
- 1m86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is meestal de schuld van PostNl, is hier al vaker aangegevenDonderdag vroeg Jack3d besteld met de indruk dat het vrijdag zou binnenkomen, vrijdag niks gezien of gehoord, na een email via hier beloven Ralf en Ilco mij dat ik zaterdag mijn order binnenkrijg, vooralsnog helemaal niets gezien..
Hierdoor zakt mijn vetrouwen wel een beetje in jullie, aangezien jullie toch adverteren; "voor 22;00, morgen in huis", dit is nu al de tweede keer achter mekaar dat ik er minstens 3 dagen op moet wachten..

Crea Nitrate
Ik kan er zeker naar kijken. Gaat helaas deze week zeker niet meer lukken. Reken wel op 3-4 weken nu.
Vrij van stims
Dan zou ik 100% voor de Nr1 gaan![]()

Is meestal de schuld van PostNl, is hier al vaker aangegeven
b&f kan er ook niets aan doen dat er iets fout loopt bij de post
[Afbeelding niet meer beschikbaar]is geen sprake van schuld, als je met zoiets adverteert moet je het ook kunnen waarmaken.. in dit geval was het geen postNL probleem maar ik ben nog steeds niet op de hoogte gebracht dat m'n pakketje onderweg is, ik blijf toch wel bij B&F, ik vind het gewoon k*t.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pre workout is niet nodig, dus 3 dagen zonder is geen ramp. En eet een extra kipfilet als je op whey moet wachten. Maar aan je stats te zien eet je amper.
/jerkmode
Heb je betaald via overschrijving?
ik bestel altijd al mijn supps via die site.
echt top! voor 22:00 volgende dag in huis! echt fijn.
mooie prijzen en goede quaity ( vooral de perfection whey)
Geen beter merk op de markt dan bodyenfit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pre workout is niet nodig, dus 3 dagen zonder is geen ramp. En eet een extra kipfilet als je op whey moet wachten. Maar aan je stats te zien eet je amper.
/jerkmode
Heb je betaald via overschrijving?
Ik heb zelf ook donderdag een bestelling gedaan, en ik krijg het ook pas maandag aan.
heb al tientallen bestellingen gedaan en dit is denk ik de 3e of 4e die wat later aan komt.
De mannen van de post zijn wrs een pintje aan het drinken in de zon
Hey bodyenfitshop,
zou je kunnen reageren op deze bericht? Want als het echt voor 6 weken dan is het super goed.
Mvg
(excuses, voor de late reactie, had het even gemist)Net weer even een kleine bestelling bestelling gemaakt om een klein maandje door te komen
+1 voor de nieuwe website!!
Hebben jullie nog wat nieuwe samples om te testen?
Groetjes Kevin (519396366)
Dank je, voor het compliment!!Donderdag vroeg Jack3d besteld met de indruk dat het vrijdag zou binnenkomen, vrijdag niks gezien of gehoord, na een email via hier beloven Ralf en Ilco mij dat ik zaterdag mijn order binnenkrijg, vooralsnog helemaal niets gezien..
Hierdoor zakt mijn vetrouwen wel een beetje in jullie, aangezien jullie toch adverteren; "voor 22;00, morgen in huis", dit is nu al de tweede keer achter mekaar dat ik er minstens 3 dagen op moet wachten..

is geen sprake van schuld, als je met zoiets adverteert moet je het ook kunnen waarmaken.. in dit geval was het geen postNL probleem maar ik ben nog steeds niet op de hoogte gebracht dat m'n pakketje onderweg is, ik blijf toch wel bij B&F, ik vind het gewoon k*t.

Juist, NR 1 was ik vergeten. Een fantastische supplement als je geen last hebt van PDS. De hoeveelheid carbs en creatine monohydraat zouden me wel even op de pot houden.
Als Body en Fit SAN's CM2 in het assortiment zou opnemen, zal ik zeker een potje aanschaffen.![]()

Hey b&f,
Heb net bestelling gezet (order: C503844)
Is het mogelijk om een fat caliper te krijgen ipv shakebeker?
Ook liefst speciale smaken whey samples of pwo samples.
Dank je !

Als je zon service garandeert moet je die ook waarmaken.. en ja het is meestal postNL zijn fout maar die hebben een contract met b&f. Waardoor b&f verplicht is te reageren bij postNL. B&F moet achter postnl zitten zodat het idd op tijd geleverd wordt. Als je niets zegt weet b&f ook niets.
We proberen echter altijd alles zo goed als mogelijk op te lossen. 
ik bestel altijd al mijn supps via die site.
echt top! voor 22:00 volgende dag in huis! echt fijn.
mooie prijzen en goede quaity ( vooral de perfection whey)

vroeger stond mesomorph denk ik op 34,99 (kijk bij XXL nutrition)

Ik heb zelf ook donderdag een bestelling gedaan, en ik krijg het ook pas maandag aan.
heb al tientallen bestellingen gedaan en dit is denk ik de 3e of 4e die wat later aan komt.
De mannen van de post zijn wrs een pintje aan het drinken in de zon

Het gaat op dit moment er slecht met heel postNL.
Grote veranderingen, Het sorteercentrum waar me moeder werkt gaat ook al dicht volgend jaar. En bij de pakketpost is het al helemaal een chaos.