XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,ik zie op jullie website dat pre-workout van SAN launch binnenkort zal komen.
Wanneer kan het bestellen??
MVG.

alirhgty thx voor responds allemaal zal volgende keer proberen met 500 ml

B&F,ik zie op jullie website dat pre-workout van SAN launch binnenkort zal komen.
Wanneer kan het bestellen??
MVG.

Vanaf morgen. Gaat weer een hele mooi actie worden!!!!
Extra personeel denk ik weer:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

!!!San Launch voor een Stuntprijs!!!

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:41 ----------

alirhgty thx voor responds allemaal zal volgende keer proberen met 500 ml

Top:)

Kreeg net een email, pakketje zou nu morgen pas aankomen ipv vrijdag of de beloofde zaterdag, hoe kan het dat mn pakketje nu pas opgestuurd word? :p

Kreeg net een email, pakketje zou nu morgen pas aankomen ipv vrijdag of de beloofde zaterdag, hoe kan het dat mn pakketje nu pas opgestuurd word? :p
Doen ze speciaal om u te kloten omdat je zoveel zaagt ;)

LOOL j/k

Mijn pakje is net afgeleverd! Thx!
(dat potje agmatine poeder is echt mini :p)

We hadden van het weekend afgesproken dat we het pakje opnieuw zouden versturen. Ik wilde eerste nog even e.a uitzoeken. Dan maakt het niet uit of je het pakje zaterdag of maandag inpakt. In beide gevallen morgen dan aangeboden.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:57 ----------

Doen ze speciaal om u te kloten omdat je zoveel zaagt ;)

LOOL j/k

Mijn pakje is net afgeleverd! Thx!
(dat potje agmatine poeder is echt mini :p)

Top!:)

We hadden van het weekend afgesproken dat we het pakje opnieuw zouden versturen. Ik wilde eerste nog even e.a uitzoeken. Dan maakt het niet uit of je het pakje zaterdag of maandag inpakt. In beide gevallen morgen dan aangeboden.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:57 ----------

Top!:)

aah ok :) thankss

Hey,

Is deze bestelling al onder weg?
c9a15ed731b70eeace87

Klein vraagje, ik wist dat in de agmatine geen maatschepje zat. Geen probleem, maar ik vind niet direct terug hoeveel 750mg ong is? :o
1/4 theelepel? Minder? Meer?

die SAN launch, zit daar 1.3 in? zie wel geranium oil maar dat kan van alles betekenen

Top site, ziet er ook mooi uit nu met de nieuwe look,
had een vraag hebben jullie nog wat test supplimenten?

groetjes Sjefke, :)

Zo blij dak nog 8 kilo oats heb! :D

Wanneer zijn de ultra fine oats weer leverbaar? flink balen :(

Vraagje: Hebben jullie al iets gehoord van Kiala België?
Ik heb namelijk mijn pakketje besteld (en betaald) afgelopen donderdag, maar nog steeds geen bevestiging gekregen dat het al verzonden is.

Ook staat jullie site nog steeds niet in de lijst met partners op de Kiala-site, gaat er iets mis? ???

Al iets bekend? Ik heb nog steeds geen enkel bericht ontvangen..

Is er nog een weekaanbieding? Vindt die niet meteen terug op jullie nieuwe site. :p

edit: laat maar heb het gevonden :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven