MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer zijn de ultra fine oats weer leverbaar? flink balen :(

Deze week weer ga ik vanuit. Ik denk Donderdag. Zo de oats weer binnen zijn meld ik mij direct:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 18:47 ----------

Is er nog een weekaanbieding? Vindt die niet meteen terug op jullie nieuwe site. :p

edit: laat maar heb het gevonden :)

We zullen het op elke pagina gaan aangeven.:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 18:49 ----------

Al iets bekend? Ik heb nog steeds geen enkel bericht ontvangen..

Ik val er net in. Heb je een referentienummer dan meld ik dit meteen op kantoor en kijk in nu direct wat ik kan doen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 18:50 ----------

Zo blij dak nog 8 kilo oats heb! :D

De Oats gaan ook zo onvoorstelbaar hard tegenwoordig. Ben echt blij als ze er weer zijn deze week!:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 18:54 ----------

Top site, ziet er ook mooi uit nu met de nieuwe look,
had een vraag hebben jullie nog wat test supplimenten?

groetjes Sjefke, :)

Dank je, voor het compliment! we hebben op het moment geen test-supplementen maar als we weer nieuwe producten krijgen kunnen we wel even kijken of we weer een en ander door jullie kunnen laten testen/loggen.:)

Krijgen jullie daarnaast ook Creature van Beast?

Welke bcaa caps kunnen jullie mij aanraden? aangezien er zo'n groot assortiment is?
groetjes

Net weer nieuwe whey en creatine gekocht :) zou het mogelijk zijn om extra sample mee te sturen i.p.v. een shaker/bidon? die puilen voortaan mijn kast uit ;)
ref: C505086

Weet iemand toevallig de voedingswaarden van die Perfect Protein Pancakes van bodyenfitshop? :) op de website staat alleen de hoeveelheid eiwit en vet. Dank u

Die oats zijn toch 5kg voor welke prijs?

Body En Fitshop;6953998[COLOR=Silver zei:
[/COLOR]Dank je, voor het compliment! we hebben op het moment geen test-supplementen maar als we weer nieuwe producten krijgen kunnen we wel even kijken of we weer een en ander door jullie kunnen laten testen/loggen.:)

zou je mij kunnen PM-e Als het er is want ik stell me graag open voor te testen :D

Ben benieuwt of test-supplementen dat het nieuwe supps en ik hoop B&F huismerk

Wilde net vragen wanneer de fine oats er weer zijn, goed dat ik even de pagina doorlees :D.

Als je een pak havermout vermaalt heb je toch gewoon oats?

Heb een foutje gevonden: De perfect protein pancakes staan namelijk tussen de eiwitrepen ;)

Haha, een bekend 'luxe' probleem.. Bij mij staat ook een keukenkast vol. Ik kies daarom meestal voor de bidon. Het is ook niet verkeerd om zo nu en dan je oude bidon weg te gooien en vervangen door een frisse, vooral als je ipv water Muscle Protect drinkt tijdens het trainen. Degene die wel eens een bodempje daarvan een paar dagen in zijn bidon hebben laten zitten, weten wel hoe dat ruikt ;)

Btw, C505273. Ik neem aan dat S.A.N. - Launch wordt nagezonden? :D

kak de tijd vergeten in de gaten te houden,
kwartiertje over tijd kunnen jullie toch nog wel :O

C505331

Wat gaat die amphetalean kosten?

Krijgen jullie daarnaast ook Creature van Beast?

Ik denk het niet, maar vraag het morgen ochtend nog eens, dan is Ilco er weer.

Welke bcaa caps kunnen jullie mij aanraden? aangezien er zo'n groot assortiment is?
groetjes

De BCAA's van ons eigen merk zijn perfect.

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure-caps/

Net weer nieuwe whey en creatine gekocht zou het mogelijk zijn om extra sample mee te sturen i.p.v. een shaker/bidon? die puilen voortaan mijn kast uit
ref: C505086

Zal kijken wat ik voor je kan doen, maar ik kan niks beloven. Vermeld dat de volgende keer ook even bij de opmerkingen aub:)

Die oats zijn toch 5kg voor welke prijs?

14,90;)

zou je mij kunnen PM-e Als het er is want ik stell me graag open voor te testen

We gaan ons best doen;)

Heb een foutje gevonden: De perfect protein pancakes staan namelijk tussen de eiwitrepen

We gaan het uitzoeken, bedankt!

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven