Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwt of test-supplementen dat het nieuwe supps en ik hoop B&F huismerk

??????

Als je zo overduidelijk blijft geilen op een baantje bij B&F, dan raad ik je aan om de tekst (?) die je typt ook nog eens te lezen voordat je klikt.

Zie het advies als een gratis sample;)

Ja sorry te snel getypet haha.Ik bedoelde dus dat ik hoop dat het nieuwe supps zijn van B&F zelf die zijn leuk om te testen.En bedankt voor de sample had het zelf nog niet gezien.hahaha

zouden jullie het apprecieren mocht ik een lijst maken waar ik al de smaken van whey ( die ik heb geprobeerd )eens een rating geef ?

Groeten !

Vrijdag voor 22 uur besteld maar nog geen verzendmail ontvangen.

Ref c502658, kunnen jullie eens kijken als het past.

Vrijdag voor 22 uur besteld maar nog geen verzendmail ontvangen.

Ref c502658, kunnen jullie eens kijken als het past.

Kiala zie ik. Daar gaat iets langer overheen. Zal morgen denk ik pas worden helaas. We werken net met ze maar hier gaat langer overheen als Postnl:rolleyes:

De mail gaat automatisch bij Postnl. Ik zal navragen of we dit zelfde bij kiala kunnen krijgen.

al wat gehoord van eigen merk repen?

al wat gehoord van eigen merk repen?

Ja, staan in bestelling. Voor een eerste keer bestellen (grote producent) duurt het echt een eeuwigheid om er in de planning tussen te komen. Reken op Oktober/ November voor we ermee uit kunnen komen. Het resultaat zal er zeker mogen zijn:)

Kiala zie ik. Daar gaat iets langer overheen. Zal morgen denk ik pas worden helaas. We werken net met ze maar hier gaat langer overheen als Postnl:rolleyes:

De mail gaat automatisch bij Postnl. Ik zal navragen of we dit zelfde bij kiala kunnen krijgen.

Ok dat dacht ik al. Op een dag gaat het zeker ni aankomen hoor. Kiala is gewoon heel makkelijk dus wacht graag iets langer als anders. Bedankt voor de info.

Misschien heb ik het al eens gevraagd en misschien hebben jullie al een antwoord gegeven maar heb het niet direct kunnen terug vinden, maar kunnen jullie eens zeggen of jullie de noxipro of jack3d met de 1.3 D nog blijven verkopen of dat deze uit de rekken gaan?

Als ze uit de rekken gaan kan je het me dan laten weten dan koop ik er nog wat van, want vind ze een stuk beter dan pre workouts zonder 1.3 D

Klein bestellinkje gedaan net, Launch wil ik wel even proberen voor die prijs. Napalm ziet er trouwens ook wel goed uit, heeft hier iemand ervaringen mee? Vind het altijd wel lekker om PWO's te testen/af te wisselen.

Klein bestellinkje gedaan net, Launch wil ik wel even proberen voor die prijs. Napalm ziet er trouwens ook wel goed uit, heeft hier iemand ervaringen mee? Vind het altijd wel lekker om PWO's te testen/af te wisselen.

Napalm is gewoon goed, en zoals je zegt is het altijd lekker om van pw af te wisselen.. Launch heb ik ng geen ervaring mee maar ziet er wel goed uit

Noxipro of Hard! al eens geprobeerd? Super producten!

Noxipro super lange energie, euforisch gevoel, meer kracht maar wel een kleine crash. Ik zeg klein want ik voel het een beetje maar niet om te zeggen dat ik helemaal niets meer kan doen. Sommige mensen overdrijven hier in vind ik en zeggen dat ze dan helemaal niets meer kunnen doen en dat ze dan moeten slapen, erg overdreven.

Hard! ook super lange energie, niet echt een euforisch gevoel, kracht is ook een beetje meer, maar helemaal geen crash. Moet wel zeggen dat ik eerst noxipro heb gebruikt en daarna zonder een pauze te nemen Hard!, waardoor de effecten natuurlijk minder zijn.

Ik test ook graag PWO's, welke heb jij al geprobeerd en welke vond je goed? Wil zelf ook eens iets anders proberen nu.

@kyle ik zou dan is voor die napalm gaan, ziet er egt lekker uit, als je van 1.3 houd

zouden jullie het apprecieren mocht ik een lijst maken waar ik al de smaken van whey ( die ik heb geprobeerd )eens een rating geef ?

Groeten !

Ja, dat zouden we waarderen:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 12:16 ----------

Misschien heb ik het al eens gevraagd en misschien hebben jullie al een antwoord gegeven maar heb het niet direct kunnen terug vinden, maar kunnen jullie eens zeggen of jullie de noxipro of jack3d met de 1.3 D nog blijven verkopen of dat deze uit de rekken gaan?

Als ze uit de rekken gaan kan je het me dan laten weten dan koop ik er nog wat van, want vind ze een stuk beter dan pre workouts zonder 1.3 D

Zal uiteindelijk uit de schappen gaan. We weten nog niet wanneer.

Ok jammer dat de bekende pre workout's dadelijk verdwijnen maar er zullen vast goede voor terug komen

Gister nieuwe whey besteld en vandaag zoals het hoort ontvangen, top! :)

Op m'n factuur staat met een pen '26' geschreven en omcirkelt. Waarom ?:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven