Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok jammer dat de bekende pre workout's dadelijk verdwijnen maar er zullen vast goede voor terug komen

ik twijfel eraan of pre workouts nog altijd zo goed zijn zonder de 1.3d. Is toch hetgeen je zoveel energie en het leuke gevoel geeft imo. Ze kunnen misschien de dosis cafeïne verdubbelen, maar dan zit je op dosissen die echt super hoog zijn.

Gister nieuwe whey besteld en vandaag zoals het hoort ontvangen, top! :)

Graag gedaan;)

Op m'n factuur staat met een pen '26' geschreven en omcirkelt. Waarom ?:P

Is het nummer van de inpakker, maakt niks uit:)

Thanks voor de tas en de samples, klasse! :)

Veel plezier ervan!:D

ik twijfel eraan of pre workouts nog altijd zo goed zijn zonder de 1.3d. Is toch hetgeen je zoveel energie en het leuke gevoel geeft imo. Ze kunnen misschien de dosis cafeïne verdubbelen, maar dan zit je op dosissen die echt super hoog zijn.

Ik train zelf op assault, geen 1,3 en wel cafeïne. :D

Mike? :D

Nieuwe telg in de B&F familie?

Ook Mike zal hier af en toe te vinden zijn:)

- Eldert

Mooie nieuwe website! Maar ik heb ook een foutje ontdekt. De 10lbs Whey Perfection is €5 duurder dan vorige maand ;)

Hoeveel mg 1.3d zit er in een goeie prewo?

Hmm oke want merk er niet zoveel van, van caff merk ik ook amper wat

Die napalm ziet er echt goed uit.

En idd zal eens lege maag proberen

Vrijdag besteld nog niet binnen :(.
Nummer:c9a15ed731b70eeace87

2 vraagjes

hebben jullie geen samples van white chocolate en straciatella? had bij opmerking erom gevraagd maar kreeg berry blast. en waarvoor is die veer in de shakebere pro? :p

2 vraagjes

hebben jullie geen samples van white chocolate en straciatella? had bij opmerking erom gevraagd maar kreeg berry blast. en waarvoor is die veer in de shakebere pro? :p

Hebben we wel, dan moet je even een variety pack bestellen. Samples op aanvraag is sowieso een lastig verhaal, hangt erg af van welke smaken er bij de inpaktafel liggen. Succes!:)

- Eldert

1 dosering = 2 scoops = 60 gram inderdaad:) (excuses, voor de late reactie, had het even gemist)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:16 ----------

Dank je, voor de order! Gaan we weer netjes voor elkaar maken:) Dank je, voor het compliment!!

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:17 ----------

Geef mij voor de zekerheid even het referentienummer. Vreemd dat je het nog niet hebt inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:18 ----------

Helemaal mee eens. Dat moet ook niet kunnen:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:19 ----------

We gaan even kijken voor de Creatine Nitrate.:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:20 ----------

Deze vraag kun je het beste bij " opmerkingen" zetten, hier zie ik het bijna altijd te laat. Dank je, voor de order:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:23 ----------

Voor zover dat kan doen we dat ook. Postnl is echter heel moeilijk aan te sturen. Daar lukt eigenlijk geen enkel bedrijf. Wij doen er echt alles aan en in 99% van de gevallen lukt dat ook. In de gevallen dat er vertraging is of een ander ongemak dat is dat gewoon heel vervelend:cool: We proberen echter altijd alles zo goed als mogelijk op te lossen.
We doen altijd het uiterste wat we kunnen voor onze klanten dat moet je van mij aannemen. :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:23 ----------

Dank je, voor het compliment! waarderen we:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:24 ----------

Thanks!!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 19:25 ----------

Aangepast!:)

Beste b&f,

Weer superservice zoals altijd. alles op tijd geleverd enz.
Maar tog enkele opmerkingen: Ik had zowel in opmerkingen als hier op het forum gevrgd voor shakebeker te veranderen in fat caliper .. dit is niet gebeurd .. Spijtige zaak aangezien het dubbel gemeld was ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven