MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste b&f,

Weer superservice zoals altijd. alles op tijd geleverd enz.
Maar tog enkele opmerkingen: Ik had zowel in opmerkingen als hier op het forum gevrgd voor shakebeker te veranderen in fat caliper .. dit is niet gebeurd .. Spijtige zaak aangezien het dubbel gemeld was ..

Excuses voor het ongemak! Komt bij je volgende bestelling goed:)

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey b&f,

Heb vorige woensdag mijn bestelling al betaald, via kiala belgie, maar nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen? Ook al enkele keren hier in het topic om een verklaring gevraagd maar helaas nog niet gekregen..

Bij deze nogmaals mijn ref. Nummer: C500476
Zouden jullie me zo snel mogelijk iets kunnen laten weten? Alvast bedankt.

Wel Jammer dat mijn eerste bestelling bij jullie zo moet verlopen :(

Zou het niet leuk zijn als B&F eens een wedstrijd houdt waarbij leden zelf hun suggestie kunnen doen voor een huismerk-supplement? :)

Uiteraard zouden jullie veel voorstellen krijgen die niet haalbaar zijn, maar er zou er ook eens een erg goed kunnen tussen zitten.

Hey b&f,

Heb vorige woensdag mijn bestelling al betaald, via kiala belgie, maar nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen? Ook al enkele keren hier in het topic om een verklaring gevraagd maar helaas nog niet gekregen..

Bij deze nogmaals mijn ref. Nummer: C500476
Zouden jullie me zo snel mogelijk iets kunnen laten weten? Alvast bedankt.

Wel Jammer dat mijn eerste bestelling bij jullie zo moet verlopen :(

Kiala heeft nog wat moeilijkheden, ontvang je waarschijnlijk morgen:D

Zou het niet leuk zijn als B&F eens een wedstrijd houdt waarbij leden zelf hun suggestie kunnen doen voor een huismerk-supplement? :)

Uiteraard zouden jullie veel voorstellen krijgen die niet haalbaar zijn, maar er zou er ook eens een erg goed kunnen tussen zitten.

Ga ik even doorgeven;)

- Eldert

Ey BnF :)

Effe een vraagie... kwam laatst dit tegen.. Protein Dry basis ( Proteïne exclusief water) & Protein As-is ( Proteine incl. water)

T percentage wat jullie aangeven... bijvoorbeeld de 78% van de Whey Prefection.. is dat op Dry Basis (Dry Matter) of As-is (As sampled)??;)

Ey BnF :)

Effe een vraagie... kwam laatst dit tegen.. Protein Dry basis ( Proteïne exclusief water) & Protein As-is ( Proteine incl. water)

T percentage wat jullie aangeven... bijvoorbeeld de 78% van de Whey Prefection.. is dat op Dry Basis (Dry Matter) of As-is (As sampled)??;)

Pfff durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.. Vraag het morgen overdag nog een keer, dan is mijn collega Ilco er weer;)

- Eldert

Kiala heeft nog wat moeilijkheden, ontvang je waarschijnlijk morgen:D

- Eldert

Dus, als ik het goed begrip, krijg je met Kiala geen mail '... heeft pakketje aangemaakt voor jou' zoals bij privé-kiala, maar alleen bevestiging dat je je pakketje kan ophalen, correct?

Dus, als ik het goed begrip, krijg je met Kiala geen mail '... heeft pakketje aangemaakt voor jou' zoals bij privé-kiala, maar alleen bevestiging dat je je pakketje kan ophalen, correct?

Zo zou het moeten kloppen ja;)

- Eldert

Kiala heeft nog wat moeilijkheden, ontvang je waarschijnlijk morgen.

- Eldert

Oh okee, ik hoop het echt!

En @vsral: normaal gezien kun je op de site van kiala je pakketje wel volgen, maar ze hebben b&f nog steeds niet toegevoegd als partner, hier zou iemand van jullie eens achteraan moeten gaan. :D

Net besteld:

Agmatine: eerste keer ben benieuwd naar de extra pomp
Hemo rage black
Napalm

Soms mis ik de extra focus om nig een allerlaatste rep eruit te persen
En op alleen de caffeine was ik na meer als een half j beu getraind...

En @vsral: normaal gezien kun je op de site van kiala je pakketje wel volgen, maar ze hebben b&f nog steeds niet toegevoegd als partner, hier zou iemand van jullie eens achteraan moeten gaan. :D

Gaan we van uit;)

Net besteld:

Hemo rage black
Napalm

Dank voor je bestelling!:)

- Eldert

Net voor het trainen mijn pakketje gekregen, weer een top service! Alleen geen sample erin, had al het gevoel dat ik iets was vergeten aan te klikken :') volgende bestelling beter :P
Bedankt

Net besteld:

Hemo rage black
Napalm

Kan je me weten laten hoe de agmatine, hemo rage en napalm zijn qua energie, focus enz aub?

Zou zelf graag napalm en agmatine bestellen. De napalm ben ik min of meer van overtuigd maar agmatine weet ik niet echt wat het juist doet en als je dan toch bezig bent kan je misschien ook ineens zeggen wat hemo rage juist doet. Thx

agmatine is nu in de aanbieding.

Heb ook via kiala besteld en duurt langer als anders maar dat is vrij normaal bij kiala ze. Vrijdag besteld en hoop dat het vandaag aankomt. Bij andere webshops is dit minstens 4 werkdagen via kiala

Net voor het trainen mijn pakketje gekregen, weer een top service! Alleen geen sample erin, had al het gevoel dat ik iets was vergeten aan te klikken :') volgende bestelling beter :P
Bedankt

Jij ook! Kom goed:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 09:03 ----------

Kan je me weten laten hoe de agmatine, hemo rage en napalm zijn qua energie, focus enz aub?

Zou zelf graag napalm en agmatine bestellen. De napalm ben ik min of meer van overtuigd maar agmatine weet ik niet echt wat het juist doet en als je dan toch bezig bent kan je misschien ook ineens zeggen wat hemo rage juist doet. Thx

Napalm en Hemo Rage zijn gelijkende producten. Beide goed, maar ivm de aanbieding zou ik voor de Napalm gaan. Agmatine kun je daar perfect bij nemen. Geeft een enorme pomp.:) Daar zijn denk ik ook best wat posts/gebruikservaringen van te vinden hier op DBB.:)

He Ilco ? heb je mijn pm van gisteren gelezen ?

Heb ook via kiala besteld en duurt langer als anders maar dat is vrij normaal bij kiala ze. Vrijdag besteld en hoop dat het vandaag aankomt. Bij andere webshops is dit minstens 4 werkdagen via kiala

Klopt. Kiala doet er een stukje langer over als Postnl. Eens kijken hoe dit mensen gaat bevallen in de praktijk.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven