Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Zou het niet leuk zijn als B&F eens een wedstrijd houdt waarbij leden zelf hun suggestie kunnen doen voor een huismerk-supplement?
Uiteraard zouden jullie veel voorstellen krijgen die niet haalbaar zijn, maar er zou er ook eens een erg goed kunnen tussen zitten.
In dat geval hier is mijn voorstel voor een nieuw b&f huismerksupplement:
Zuivere 3,4-divanillyltetrahydrofuran! Ben zo een harde fan van dit stofje. Jammer genoeg zijn er alleen veel te dure sups te vinden die dit combineren in een ondergedoseerde en te dure proprietary mix, en ik wil enkel de 3,4-divanillyltetrahydrofuran zonder al de andere rommel bij.
Wat wel mag, op voorwaarde dat hij niet ondergedoseerd is (!!), is een sup met voldoende 3,4-divanillyltetrahydrofuran (dacht dat 1500mg/dag nodig was?) icm voldoende D-AsparticAcid (3gr/dag) en eventueel resveratrol als natty AI. Dan heb je een op mensen bewezen testo boost van DAA met de (in vitro) bewezen testosteron vrijmakende Divanil en de reeds aangetoonde AI werking van reservatrol in een synergetische mix. Vraag me af waarom er nog geen enkel all 1 one testobooster is die zich focust op deze 3 componenten (en niets anders dan deze die componenten). Zou alleszins een testobooster zijn waar ik mijn geld aan wil uitgeven.
Laatst bewerkt:

iets van spieren in me onderrug die stijf staan.. Hopen dat het snel weg trekt!!