XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het niet leuk zijn als B&F eens een wedstrijd houdt waarbij leden zelf hun suggestie kunnen doen voor een huismerk-supplement? :)

Uiteraard zouden jullie veel voorstellen krijgen die niet haalbaar zijn, maar er zou er ook eens een erg goed kunnen tussen zitten.

In dat geval hier is mijn voorstel voor een nieuw b&f huismerksupplement:

Zuivere 3,4-divanillyltetrahydrofuran! Ben zo een harde fan van dit stofje. Jammer genoeg zijn er alleen veel te dure sups te vinden die dit combineren in een ondergedoseerde en te dure proprietary mix, en ik wil enkel de 3,4-divanillyltetrahydrofuran zonder al de andere rommel bij.

Wat wel mag, op voorwaarde dat hij niet ondergedoseerd is (!!), is een sup met voldoende 3,4-divanillyltetrahydrofuran (dacht dat 1500mg/dag nodig was?) icm voldoende D-AsparticAcid (3gr/dag) en eventueel resveratrol als natty AI. Dan heb je een op mensen bewezen testo boost van DAA met de (in vitro) bewezen testosteron vrijmakende Divanil en de reeds aangetoonde AI werking van reservatrol in een synergetische mix. Vraag me af waarom er nog geen enkel all 1 one testobooster is die zich focust op deze 3 componenten (en niets anders dan deze die componenten). Zou alleszins een testobooster zijn waar ik mijn geld aan wil uitgeven.

Laatst bewerkt:
Ey BnF :)

Effe een vraagie... kwam laatst dit tegen.. Protein Dry basis ( Proteïne exclusief water) & Protein As-is ( Proteine incl. water)

T percentage wat jullie aangeven... bijvoorbeeld de 78% van de Whey Prefection.. is dat op Dry Basis (Dry Matter) of As-is (As sampled)??;)

Pfff durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.. Vraag het morgen overdag nog een keer, dan is mijn collega Ilco er weer;)

- Eldert

Bij deze dus nog een keer.

Ey BnF :)

Effe een vraagie... kwam laatst dit tegen.. Protein Dry basis ( Proteïne exclusief water) & Protein As-is ( Proteine incl. water)

T percentage wat jullie aangeven... bijvoorbeeld de 78% van de Whey Prefection.. is dat op Dry Basis (Dry Matter) of As-is (As sampled)??;)

Net besteld:
3 x dexaprine (Die 2 extra fat calipers kan ik mooi aan dikke mensen in mijn omgeving geven :) )
2 x SAN Launch (mooi prijsje + goede reviews!)

Laatst voor de grap meegedaan aan en actie van ze op facebook, kreeg eergister mail dat ik gewonnen had een suprise pakketje zou krijgen. Het is zojuist binnen gekomen :cool:

- Doosje met Whey Perfection (B&F) (Variety sachets)
Altijd goed!
- Magic Creatine (B&F)
Eveneens altijd goed!
- Twee zakjes met Perfect Protein Pancakes (B&F)
Nog nooit gehad maar over 1 uur ga ik ze maken natuurlijk :D
- Vetpercentage meter
****ing handig, ik gok altijd maar wat.
- Klein potje Dexaprine (iForce)
Ooit twee samples pillen gehad, ging als de brandweer. Ben benieuwd.

In ieder geval, ontzettend bedankt Body en Fitshop! Erg relaxt!

Laatst voor de grap meegedaan aan en actie van ze op facebook, kreeg eergister mail dat ik gewonnen had een suprise pakketje zou krijgen. Het is zojuist binnen gekomen :cool:

Altijd goed!
- Magic Creatine (B&F)
Eveneens altijd goed!
- Vetpercentage meter

Altijd leuk om iets voor onze vaste klanten te doen, we gaan dan ook zeker door met dit soort acties;)

Hallo B&F,

Hierbij een aantal vraagjes mbt jullie assortiment:

1. Wanneer zijn de Ultra Fine Oats weer op voorraad?
2. Waarom kan je van de Cissus Pure geen 1 bestellen maar moeten dit per direct 3 wezen? (link; http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/cissus-quadrangularis/body-fit-sportsnutrition/cissus-pure/ )
3. Als je het nieuwe product 'Launch' neemt, is het dan verstandig om er ook agmatine bij te nemen, of houden de pomps van Launch ook lang aan?

Greetz

2. Je kan gewoon op 'bestel' drukken aan de rechterkant bij '1' product. ;)

b&f

is het erg als ik meer dan 3scheppen tested pre-workout neem in 24uur? op de doos staat van wel. Maar gisteren heb ik het rond 3uur genomen. Zou het een probleem zijn als ik het nu 2 uur eerder neem?

Altijd goed!
- Magic Creatine (B&F)
Eveneens altijd goed!
- Vetpercentage meter

Gefeliciteerd! Altijd leuk die winacties van B&F.

Hoi B&F,

Weten jullie al wat meer over de Whey Crisps?

b&f

is het erg als ik meer dan 3scheppen tested pre-workout neem in 24uur? op de doos staat van wel. Maar gisteren heb ik het rond 3uur genomen. Zou het een probleem zijn als ik het nu 2 uur eerder neem?

ik heb er geen problemen van

Mijn betaling nog niet gearriveerd? Deze is vrijdag verzonden.

ReferentienummerC502943

Beste B&F,

Ik keek al een tijdje uit naar dit product. MAar ik zie het is in pillen vorm... Ik heb het niet zo met pillen. introduceren jullie binnenkort ook de poedervorm van launch ?

b&f

Ik neem 5 schepjes van de pre workout Hard!, is een andere pre workout maar daar staat ook op dat je maximum 2 schepjes mag nemen op 24 uur. Is helemaal niet erg. Je moet het zowiezo toch opbouwen aangezien je tolerantie opbouwt voor de pwo's.

Hallo B&F,

Hierbij een aantal vraagjes mbt jullie assortiment:

1. Wanneer zijn de Ultra Fine Oats weer op voorraad?
2. Waarom kan je van de Cissus Pure geen 1 bestellen maar moeten dit per direct 3 wezen? (link; http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/cissus-quadrangularis/body-fit-sportsnutrition/cissus-pure/ )
3. Als je het nieuwe product 'Launch' neemt, is het dan verstandig om er ook agmatine bij te nemen, of houden de pomps van Launch ook lang aan?

Greetz

Oats hoelijk deze week weer binnen. Als je van een enorme pomp houdt, dan kan je agmatine prima naast je Launch nemen;)

b&f

Kan in principe wel, echt aanraden doe ik niet;)

Hoi B&F,

Weten jullie al wat meer over de Whey Crisps?

Nog niks:rolleyes: Zodra we iets weten, melden we het meteen hier!

Mijn betaling nog niet gearriveerd? Deze is vrijdag verzonden.

ReferentienummerC502943

Ik PM je even:D

- Eldert

Launch zojuist binnen gehad.. Het schoot alleen gister in mijn rug op me werk toen ik me handen wou wassen.. -_-" Kom ik thuis, kijk in de spiegel staat me rechter heup uit verhouding:( iets van spieren in me onderrug die stijf staan.. Hopen dat het snel weg trekt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven