AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
op tnt post geeft hij aan dat pakket nog voorbereid moet worden:cool:???

Klopt, hij wordt vanavond ingescand en je zal hem zeer waarschijnlijk morgen ontvangen. Heb je deze morgen nog niet binnen, dan graag even een PM. Regel ik het meteen voor je;)

- Eldert

Jammer ik vind het erg goed spul qua smaak en werking. Envoor mijn gevoel een relatief kleine hoeveelheid 1.3 spul.

Slechte verkoop ? Wat is een degelijk alternatief ?

Ja, verkocht slecht. Ondanks een geweldige samenstelling. Probeer assault eens, geen 1,3 en wel lekkere energie en pomp!:)

Eldert

Pakket net binnen. Helaas geen kiwi strawberry sachette.

Eldert, of iemand van BnF Shop, Zouden jullie graag mijn opmerking kunnen bekijken bij de bestelling?
Gaat namelijk om de shakebeker waar ik al genoeg van heb =)
referentienummer is: C513363

thanks !

Eldert, of iemand van BnF Shop, Zouden jullie graag mijn opmerking kunnen bekijken bij de bestelling?
Gaat namelijk om de shakebeker waar ik al genoeg van heb =)
referentienummer is: C513363

thanks !

Ga ik persoonlijk voor zorgen!:D

Eldert

Helemaal top!
sinds kort kun je ook bij de €30+ sachets kiezen, maar hoeveel worden dat er dan?
aangezien dat er niet bij staat :)

Nou ik zie t morgen allemaal wel!
Word weer heerlijk genieten van de BnF producten de komende tijd.

Zit er wel een scoop bij de agmatine 100%?

Ik wil jullie nog eens hartelijk bedanken voor de goede service.
Pakketje perfect in orde + 4 (:eek:) sachets Whey Perfection. Top jongens!

Hallo Eldert,

Eerder vanmiddag heb ik een dosering Nr 1gedronken, puur en alleen omdat ik het lekker vind. Nu kreeg ik net bericht van een maatje van mij die vroeg of ik met hem mee ging, eigenlijk wou ik vandaag een rustdag inlassen, vandaar dat ik Nr 1 zomaar nam. Kan ik nou straks voor of na de training toch nogmaals Nr 1 gebruiken? Ik kan uit de ingredientenlijst niets opmaken dat er op zou duiden dat ik iets zou overdoseren dat daadwerkelijk overgedoseerd kan worden?

Groeten en bedankt! :)

Hallo Eldert,

Eerder vanmiddag heb ik een dosering Nr 1gedronken, puur en alleen omdat ik het lekker vind. Nu kreeg ik net bericht van een maatje van mij die vroeg of ik met hem mee ging, eigenlijk wou ik vandaag een rustdag inlassen, vandaar dat ik Nr 1 zomaar nam. Kan ik nou straks voor of na de training toch nogmaals Nr 1 gebruiken? Ik kan uit de ingredientenlijst niets opmaken dat er op zou duiden dat ik iets zou overdoseren dat daadwerkelijk overgedoseerd kan worden?

Groeten en bedankt! :)

Jahoor, geen probleem;)

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven