MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Albuterex al informatie over?

Massale verkoop gegarandeerd aangezien iedereen het zoekt en jullie dan de eerste webstore zijn die het aanbied.

Ik wil Lourens hartelijk bedanken voor het toegezonden pakket naar Frankrijk
Helemaal heel en compleet ontvangen. Super service. Die tas is echt mooi!

Nog steeds geen nieuws van Kiala (na 3 dagen). Is het helpvol als ik hen een mailtje zou sturen? Sorry voor mijn ongeduldigheid :).

Liefs, Allures

C510715. Ik vertrek zondagnacht met vakantie, daarom dat ik zo ongeduldig ben :)
Alvast dankjewel dat je de moeite wil doen!
Liefs, Allures

Mijn pakketje is net binnen komen. Weer mooi super optijd,en heerlijk geregeld!
Altijd weer leuk om het pakketje open te maken.
An happy customer.

net nieuwe bestelling gedaan en moet zeggen dat het nieuwe design van de site er erg netjes uitziet!

Ik weet niet of het al zover is of dat het nog in ontwikkeling is maar is er iets bekend over de nieuwste vorm Beta-alanine ? Want wat ik weet is dat dit redelijk nieuwe suppelement zeer hoge verwachtingen heeft een ook zeer zeker een zeer goed effect heb het zelf ook staan samen met creatine voor een super kracht toename en op de lange termijn massa uiteraard.Maar omdat dit een redelijk een nieuw supplement is en in ontwikkeling en niet op de site te vinden dacht ik misschien dat jullie de nieuwe vorm al hebben mocht die al beschikbaar zijn.

Ik weet niet of het al zover is of dat het nog in ontwikkeling is maar is er iets bekend over de nieuwste vorm Beta-alanine ? Want wat ik weet is dat dit redelijk nieuwe suppelement zeer hoge verwachtingen heeft een ook zeer zeker een zeer goed effect heb het zelf ook staan samen met creatine voor een super kracht toename en op de lange termijn massa uiteraard.Maar omdat dit een redelijk een nieuw supplement is en in ontwikkeling en niet op de site te vinden dacht ik misschien dat jullie de nieuwe vorm al hebben mocht die al beschikbaar zijn.

Huh? Bedoel je carnosyn?

Nee carnosine is wat door beta-alanine gestimuleerd word in het lichaam en zorgt voor meer kracht vermindering van melkzuur dus langer kunnen trainen.
Beta-alanine is nog zo nieuw dat er al verschillende onderzoeken zijn om het natuurlijk beter te maken dat het nu al is.

Nee carnosine is wat door beta-alanine gestimuleerd word in het lichaam en zorgt voor meer kracht vermindering van melkzuur dus langer kunnen trainen.
Beta-alanine is nog zo nieuw dat er al verschillende onderzoeken zijn om het natuurlijk beter te maken dat het nu al is.

even een vraagje: Als ik noxipro neem dan heb ik 4-5 uur geen spiervermoeidheid in mijn benen. Is dit dan door de beta-alanine of door de 1.3 d? Want vind dat het grootste voordeel van noxipro dat ik geen vermoeidheid voel als ik noxipro heb genomen en als dit alleen maar door de beta alanine komt dan kan ik in de toekomst dus een pre workout pakken zonder 1.3 d want het zal wel helemaal gebanned worden.

even een vraagje: Als ik noxipro neem dan heb ik 4-5 uur geen spiervermoeidheid in mijn benen. Is dit dan door de beta-alanine of door de 1.3 d? Want vind dat het grootste voordeel van noxipro dat ik geen vermoeidheid voel als ik noxipro heb genomen en als dit alleen maar door de beta alanine komt dan kan ik in de toekomst dus een pre workout pakken zonder 1.3 d want het zal wel helemaal gebanned worden.

Wat jij beschrijft ervaar ik dus met Beta-alanine en creatine niet per se extra energie maar wel ik langer kan trainen ook de pijn en verzuring heen.Dus ik weet dan ook daaraan en ga ervan uit dit ook in pre workout gaat komen beta-alanine zeker als je weet dat als je het langer gebruikt het ook lang op niveau in het lichaam blijft, en maar afneemt met 2% per week.

En wat dacht je van de nieuwe producten van GNC Beyond raw toe te voegen?
O.a :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trouwens, napalm is zn geld waard :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven