Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn de openingstijden van de winkel in Amersfoort? Ben er nu al op twee momenten langs gefietst waarop ik verwachtte dat ie open zou zijn maar dat niet het geval was.

Wat zijn de openingstijden van de winkel in Amersfoort? Ben er nu al op twee momenten langs gefietst waarop ik verwachtte dat ie open zou zijn maar dat niet het geval was.

Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00

Eldert

Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00

Eldert

Ok, thanks. Was inderdaad twee keer op maandag.

@Body en Fitshop
Ik heb de 26e een bestelling gedaan ref C508218, met daarin de Nytric-EFX Pro.
Op de bestelbon staat dat deze wordt na geleverd.

Tijdens het bestellen was er, volgens de site, voorraad.
Nu ik het nog even wil nalopen, komt het product niet eens meer voor in jullie assortiment.

Hoe zit het nu? Er is namelijk wel al betaald voor het product!

@Body en Fitshop
Ik heb de 26e een bestelling gedaan ref C508218, met daarin de Nytric-EFX Pro.
Op de bestelbon staat dat deze wordt na geleverd.

Tijdens het bestellen was er, volgens de site, voorraad.
Nu ik het nog even wil nalopen, komt het product niet eens meer voor in jullie assortiment.

Hoe zit het nu? Er is namelijk wel al betaald voor het product!

Ik PM je even;)

- Eldert

Net voor de borst/triceps training, eindelijk gebruik gemaakt van de testverpakking van Epic die ik nog had liggen. Besloten om de tester te combineren met 6x caps Launch en 2x caps Agmatine, omdat ik vorige week weinig merkte van de werking van Launch. Nou, de training was echt 'epic' te noemen. Pomp was ongekend, en ook een PR op de inclined barbell bench press. Drie keer raden wat ik net besteld heb :D

C513721

Naar volle tevredenheid opgelost. +10 voor deze shop :p

Graag gedaan!:)

Net voor de borst/triceps training, eindelijk gebruik gemaakt van de testverpakking van Epic die ik nog had liggen. Besloten om de tester te combineren met 6x caps Launch en 2x caps Agmatine, omdat ik vorige week weinig merkte van de werking van Launch. Nou, de training was echt 'epic' te noemen. Pomp was ongekend, en ook een PR op de inclined barbell bench press. Drie keer raden wat ik net besteld heb :D

C513721

Lekker dan! Dank voor je bestelling:D

- Eldert

Bedankt voor je snelle antwoord op mijn vraag hierboven :)

2 vraagjes:

Verkopen jullie ook iets van saus/stroop/siroop voor op pannenkoeken/cake? En dan heb ik het natuurlijk over de bodybuilding versies.

Komt PAM cooking spray nog binnen?

LAUNCH besteld en dacht eerlijk gezegd dat het mwoah.. spul was
blijkt echt wel goed te zijn kheb om 5 uur getraind en heb nogsteeds veel energie.
training ging echt weer lekker!

2 vraagjes:

Verkopen jullie ook iets van saus/stroop/siroop voor op pannenkoeken/cake? En dan heb ik het natuurlijk over de bodybuilding versies.

Komt PAM cooking spray nog binnen?

De PAM komt zeker weer binnen was alleen nu nog geen zicht op zoals ze laatst zelf hadden gepost.

Was zonet op jullie site aan het kijken om creatine en beta-alanine van body en fitshop the bestellen, maar nu kan ik nergens de beta-alanine van jullie huismerk vinden :s. Kan het dat deze niet meer gemaakt en of verkocht wordt ?

Net een mail ontvangen over de introductieaanbieding van No-explode die weer in het assortiment is. Wat is het verschil met de vorige keer voordat deze uit het assortiment gehaald werd? Is alleen het 'verboden' plantaardig extract verwijderd?

Net een mail ontvangen over de introductieaanbieding van No-explode die weer in het assortiment is. Wat is het verschil met de vorige keer voordat deze uit het assortiment gehaald werd? Is alleen het 'verboden' plantaardig extract verwijderd?

Een verbeterden formule die ook legaal is ik verwacht er zeer veel van ;)

Was zonet op jullie site aan het kijken om creatine en beta-alanine van body en fitshop the bestellen, maar nu kan ik nergens de beta-alanine van jullie huismerk vinden :s. Kan het dat deze niet meer gemaakt en of verkocht wordt ?

De Beta-Alanine van ons eigen merk krijgen we wel weer terug, maar de levertijd is nog onduidelijk???

Het verschil met de vorige versie van no-explode is inderdaad dat het verboden planten extract eruit is gehaald;)

Had PM gestuurd was die nog gelezen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven