XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of het al zover is of dat het nog in ontwikkeling is maar is er iets bekend over de nieuwste vorm Beta-alanine ? Want wat ik weet is dat dit redelijk nieuwe suppelement zeer hoge verwachtingen heeft een ook zeer zeker een zeer goed effect heb het zelf ook staan samen met creatine voor een super kracht toename en op de lange termijn massa uiteraard.Maar omdat dit een redelijk een nieuw supplement is en in ontwikkeling en niet op de site te vinden dacht ik misschien dat jullie de nieuwe vorm al hebben mocht die al beschikbaar zijn.

Wij hebben hier inderdaad ook over gehoord. Of we het gaan opnemen in ons assortiment weten we nog niet???

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 15:08 ----------

even een vraagje: Als ik noxipro neem dan heb ik 4-5 uur geen spiervermoeidheid in mijn benen. Is dit dan door de beta-alanine of door de 1.3 d? Want vind dat het grootste voordeel van noxipro dat ik geen vermoeidheid voel als ik noxipro heb genomen en als dit alleen maar door de beta alanine komt dan kan ik in de toekomst dus een pre workout pakken zonder 1.3 d want het zal wel helemaal gebanned worden.

De beta-alanine helpt wel tegen de verzuring, maar wat je ervaart bij noxi pro zul je niet ervaren door gebruik van de beta-alanine. Dat komt ook meer door de gigantische energie boost die je krijgt van Noxi Pro;)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 15:09 ----------

En wat dacht je van de nieuwe producten van GNC Beyond raw toe te voegen?
O.a :
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zal het even doorgeven!;)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 15:13 ----------

I know maar ik heb het al sinds November gevraagd en nu pas komt hij in het assortiment, terwijl er nu al terug veel betere producten op de markt zijn, o.a Albuterex

Ik begrijp wat je bedoeld en als het aan ons lag hadden we het product al een stuk eerder. Helaas gaat er veel tijd overheen omdat er veel meer geregeld moet worden dan je denkt, voordat wij het product hier hebben en kunnen verkopen!:(

Omg die giraffe is perfect, ik wil voortaan dat de persoon die de giraffe getekend heeft al mijn savannedieren-requests op de factuurs tekent. :D

Leveringsdatum was vandaag maar is net aangepast, dus een dag extra wachten op pakket :eek:.
Damn you PostNL :p !

Zijn er ook samples van whey perfection white chocolat en stracciatella te verkrijgen? Ik wil deze eens heel graag proberen maar deze zitten helaas niet in het whey perfection variety pack :(

Zijn er ook samples van whey perfection white chocolat en stracciatella te verkrijgen? Ik wil deze eens heel graag proberen maar deze zitten helaas niet in het whey perfection variety pack :(

Helaas niet los verkrijgbaar, op termijn komen ze vast wel weer in het variety pack;) Stracciatella is wel erg lekker:):)

- Eldert

Ik heb net besteld bij jullie, en heb in de opmerking gevraagt of de whey isolaat/perfection sachet in smaak neutraal kan. Hebben jullie die samples wel?
Want ik durf niet meteen een hele emmer met de smaak neutraal te kopen.

Ik heb net besteld bij jullie, en heb in de opmerking gevraagt of de whey isolaat/perfection sachet in smaak neutraal kan. Hebben jullie die samples wel?
Want ik durf niet meteen een hele emmer met de smaak neutraal te kopen.

Helaas geen samples van:rolleyes:

- Eldert

Ik dacht dat er een tijdje geleden een optie was om van de Caseine shake verschillende sachets te kopen om smaken te proeven? Of vergis ik me?

Heb nu een pot van 4500 gram Cookie Cream binnen, zo jammie :p

Ik dacht dat er een tijdje geleden een optie was om van de Caseine shake verschillende sachets te kopen om smaken te proeven? Of vergis ik me?

Heb nu een pot van 4500 gram Cookie Cream binnen, zo jammie :p

Klopt, deze hebben we momenteel niet. Komt waarschijnlijk wel weer terug;)

- Eldert

Kan het kloppen dat mn spieren harder zijn van napalm? (Srs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven