AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer 2 potten muscle protect en ZMA besteld... Hopelijk zitten er nu wel een keer 90 pillen in, het is nooit even uitgekomen (elke dag 3 pillen). Eerste keer had ik er 2 ipv 3, andere keer 1 ipv 3 :(

Net weer 2 potten muscle protect en ZMA besteld... Hopelijk zitten er nu wel een keer 90 pillen in, het is nooit even uitgekomen (elke dag 3 pillen). Eerste keer had ik er 2 ipv 3, andere keer 1 ipv 3 :(

Dank voor je bestelling;) Ik ga het even doorgeven!

- Eldert

ff snel een bestelling geplaatst voor 10uur, hopelijk is het morgen al in huis :)
Vind het trouwens een leuke optie dat jullie macnificent hebben toegevoegd bij gratis sachet.
En kunnen jullie misschien naar de opmerking kijken?
ref nummer: C514945

ff snel een bestelling geplaatst voor 10uur, hopelijk is het morgen al in huis :)
Vind het trouwens een leuke optie dat jullie macnificent hebben toegevoegd bij gratis sachet.
En kunnen jullie misschien naar de opmerking kijken?
ref nummer: C514945

Is verstuurd, heb je morgen in huis;) Helaas hebben we geen samples van noxipro meer:rolleyes:

Eldert

magnificent zakjes?

Vandaag m'n eerste Whey Perfection shake ooit gedronken! Sample met cappuccino smaak. Wat kan ik zeggen.. Te lekker dit :D Binnenkort eens een variety pack bestellen want zou er graag meer van proeven :cool: Al weet ik van mezelf dat ik nooit één smaak zal kunnen uitkiezen :(

gister (Rugtraining) en vandaag (Benentraining) de WTF Wake The Freak preworkout gedronken:

-Brandende keel klopt, opzich niet zo erg maar niet echt lekkere nasmaak na de shake.
-Niks gemerkt van extra energie
-Niks gemerkt van een 'rush' of 'feel good gevoel'
-Wel een goed aanhoudende pump bij de rugtraining in de biceps (biceps niet geïsoleerd)

Ik merk nu ook veel spierpijn in mijn rug en biceps, maar dat kan ook komen omdat ik na 2 weken out weer train.

Vraagje: Hoe drinken jullie dit op een lege maag? Ik eet zoals de meesten hier om de 2/3 uur.. Ik had hem vanmiddag om 13.45 genomen na mijn ontbijt en trainde om 14.25

gister (Rugtraining) en vandaag (Benentraining) de WTF Wake The Freak preworkout gedronken:

-Brandende keel klopt, opzich niet zo erg maar niet echt lekkere nasmaak na de shake.
-Niks gemerkt van extra energie
-Niks gemerkt van een 'rush' of 'feel good gevoel'
-Wel een goed aanhoudende pump bij de rugtraining in de biceps (biceps niet geïsoleerd)

Ik merk nu ook veel spierpijn in mijn rug en biceps, maar dat kan ook komen omdat ik na 2 weken out weer train.

Vraagje: Hoe drinken jullie dit op een lege maag? Ik eet zoals de meesten hier om de 2/3 uur.. Ik had hem vanmiddag om 13.45 genomen na mijn ontbijt en trainde om 14.25

Enige wat ik van het product merk is dat ik iets minder last heb van vermoeide spieren..
Achja, het is gewoon een erg milde PWO he..

P.S.: Heeft iedereen er een scoop inzitten? Ik dus niet he, zo irritant als ik op goed geval 14g moet gaan afmeten :( Achja, dan gebruik ik gewoon de 30g scoop van mn eiwitshake, heb ik ineens de dubbele dosis :cool:

Ontbijt om 13.45?:p

Je kan het beste nemen op nuchtere maag. Ik eet bijv. wat om 4 uur in de middag en om half 6 neem ik pre workout en 6 uur trainen.
Half uur meestal voor de training in nemen. Dus probeer een beetje ruimte tussen je maaltijd en je pre workout te nemen.

Enige wat ik van het product merk is dat ik iets minder last heb van vermoeide spieren..
Achja, het is gewoon een erg milde PWO he..

P.S.: Heeft iedereen er een scoop inzitten? Ik dus niet he, zo irritant als ik op goed geval 14g moet gaan afmeten :( Achja, dan gebruik ik gewoon de 30g scoop van mn eiwitshake, heb ik ineens de dubbele dosis :cool:

Ja, denk indd gewoon een erg milde PWO. Heb ook gewoon een scoop, irritant voor je man.

Ontbijt om 13.45?:p

Je kan het beste nemen op nuchtere maag. Ik eet bijv. wat om 4 uur in de middag en om half 6 neem ik pre workout en 6 uur trainen.
Half uur meestal voor de training in nemen. Dus probeer een beetje ruimte tussen je maaltijd en je pre workout te nemen.

Ja ik slaap nu lekker lang nu ik vrij heb:D Is dat trouwens wel goed? 12 uur slapen

12 uur slapen.. Je zou zeggen van niet :P

12 uur zonder enige vorm van voeding aanbieden aan je lichaam, maar ik geef toe, vakantie sucks wat dat betreft :D
Doe het zelf ook, mis er vaak maaltijden door overdag, zeer slecht I know :(

12 uur slapen.. Je zou zeggen van niet :P

12 uur zonder enige vorm van voeding aanbieden aan je lichaam, maar ik geef toe, vakantie sucks wat dat betreft :D
Doe het zelf ook, mis er vaak maaltijden door overdag, zeer slecht I know :(

Ja dat dacht ik dus ook. Aan de ene kant wel goed veel rust, maar aan de andere kant.. Misschien halverwege eruit gaan voor bakkie kwark?:D

Nee maar om dan je wekker te gaan zetten in de vakantie.. Ik vraag me af hoe de rest dat hier doet.

Ligt er denk k maar net aan hoe strikt je het wilt nemen.. Er zullen mensen zijn die hun wekker zetten (zoals Jay)

Maar denk dat de meesten gewoon NIET gaan voor het overdreven (heerlijk) lange slapen, maar gewoon op tijd naar bed gaan, op tijd uit bed, eten, etc.. No excuses :)

Wat mij betreft, vakantie is voor mij vakantie. De enige 3/4 weken van et jaar dat ik her en der smokkel met wat maaltijden en extra rust :P

Hehe ja slapen doe ik nu gewoon mooi, kan anders ook nooit zoveel.

Maar ben nu eigenlijk wel stricter doordat ik meer tijd heb voor bb:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven