Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net weer 2 potten muscle protect en ZMA besteld... Hopelijk zitten er nu wel een keer 90 pillen in, het is nooit even uitgekomen (elke dag 3 pillen). Eerste keer had ik er 2 ipv 3, andere keer 1 ipv 3![]()
Ik ga het even doorgeven!ff snel een bestelling geplaatst voor 10uur, hopelijk is het morgen al in huis
Vind het trouwens een leuke optie dat jullie macnificent hebben toegevoegd bij gratis sachet.
En kunnen jullie misschien naar de opmerking kijken?
ref nummer: C514945
Helaas hebben we geen samples van noxipro meer
Maak niet uit, was te proberenIs verstuurd, heb je morgen in huisHelaas hebben we geen samples van noxipro meer
Eldert
. Heb eerst ff hard! besteld omdat deze eruit gaat, maar noxipro staat ook nog in de planning.
gister (Rugtraining) en vandaag (Benentraining) de WTF Wake The Freak preworkout gedronken:
-Brandende keel klopt, opzich niet zo erg maar niet echt lekkere nasmaak na de shake.
-Niks gemerkt van extra energie
-Niks gemerkt van een 'rush' of 'feel good gevoel'
-Wel een goed aanhoudende pump bij de rugtraining in de biceps (biceps niet geïsoleerd)
Ik merk nu ook veel spierpijn in mijn rug en biceps, maar dat kan ook komen omdat ik na 2 weken out weer train.
Vraagje: Hoe drinken jullie dit op een lege maag? Ik eet zoals de meesten hier om de 2/3 uur.. Ik had hem vanmiddag om 13.45 genomen na mijn ontbijt en trainde om 14.25
Achja, dan gebruik ik gewoon de 30g scoop van mn eiwitshake, heb ik ineens de dubbele dosis 
Same here.. raar maar waar, en erg vind ik het nietKan het kloppen dat mn spieren harder zijn van napalm? (Srs)

ja, bij aankoop vanaf 15euro kan je ipv de eiwit sample ook magnificent saple kiezen

Same here.. raar maar waar, en erg vind ik het niet![]()
Heb jij miss een idee van welk ingredient dat komt?
Ik heb er ook geen problemen mee haha

Enige wat ik van het product merk is dat ik iets minder last heb van vermoeide spieren..
Achja, het is gewoon een erg milde PWO he..
P.S.: Heeft iedereen er een scoop inzitten? Ik dus niet he, zo irritant als ik op goed geval 14g moet gaan afmetenAchja, dan gebruik ik gewoon de 30g scoop van mn eiwitshake, heb ik ineens de dubbele dosis
![]()
Ontbijt om 13.45?
Je kan het beste nemen op nuchtere maag. Ik eet bijv. wat om 4 uur in de middag en om half 6 neem ik pre workout en 6 uur trainen.
Half uur meestal voor de training in nemen. Dus probeer een beetje ruimte tussen je maaltijd en je pre workout te nemen.
Is dat trouwens wel goed? 12 uur slapen12 uur slapen.. Je zou zeggen van niet
12 uur zonder enige vorm van voeding aanbieden aan je lichaam, maar ik geef toe, vakantie sucks wat dat betreft
Doe het zelf ook, mis er vaak maaltijden door overdag, zeer slecht I know![]()