XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu 1,5 week bezig met afslankeiwit maar elke keer als ik de shake maak is ie korelig en er zitten klontjes in? Hoe kan dat ik mix wel goed 28gr met 250 ml water of melk

En eerst het water / melk in de beker. En dan pas de eiwitten erbij. Goed schudden en klaar.

Andersom geeft meer klonten.

Die nieuwe verpakking van de oats is niet echt heel sterk. Van de 8 zakjes waren er 4 kapot. Gelukkig heb ik de havermout wel gewoon vanuit de doos kunnen overgieten, maar wat een troep:D

ff een vraagje over Lean Gain 5000 gr, is die ook in een emmer of is het in een zak?

Aangezien Ilco op dit moment vrij heeft, is zijn e-mail dan nog altijd persoonlijk?
Of wordt dat e-mail ook gecheckt door andere personen aangezien ik hem een e-mail heb gestuurd die persoonlijk is..

Ik denk dat hij wel even reageert, maar durf je geen garantie te geven:)

Eldert

Pakket perfect inorde ontvangen, sample van Dexaprine was wel bijna mee weg gegooid :eek:. Is een klein potje zeg :p.

B&F, k had een vraag,
Ik zie nu dat er in hard! ook caffeine zit, hoeveel mg zit hierin? Zou ik nog caffeine capsules kunnen nemen (1 a 2) en voor de training hard?

Persoonlijk geeft "hard" mij al meer dan genoeg energie. Lijkt me een beetje gek om er nog extra Caffeine bij te nemen :).

Gisteren hemo Black rage genomen 1 scoop op lege maag

Tintelingen geen extreme rush of focus wel goed getraind en extra vasculariteit.

Denk dat de hemo iets sterker is als de napalm.

Morgen beentraining met 2 scoops napalm en zien wat dat geeft.

Heb gisteren bij jullie een bestelling gedaan en deze zoals gewoonlijk weer zeer snel ontvangen, waarvoor dank :). Maar nu blijkt de vetmeter die ik als geschenk geselecteerd had er niet bij te zitten :(. Hij staat ook niet vermeld op de factuur. Het referentienummer is C514552, moest dit helpen.

Gisteren hemo Black rage genomen 1 scoop op lege maag

Tintelingen geen extreme rush of focus wel goed getraind en extra vasculariteit.

Denk dat de hemo iets sterker is als de napalm.

Morgen beentraining met 2 scoops napalm en zien wat dat geeft.

Ben benieuwd:D

Heb gisteren bij jullie een bestelling gedaan en deze zoals gewoonlijk weer zeer snel ontvangen, waarvoor dank :). Maar nu blijkt de vetmeter die ik als geschenk geselecteerd had er niet bij te zitten :(. Hij staat ook niet vermeld op de factuur. Het referentienummer is C514552, moest dit helpen.

Klopt, deze heb je ook niet geselecteerd als cadeau. Plaats bij je volgende bestelling even een opmerking dat je deze nog van mij krijgt;)

- Eldert

Ok nogmaals bedankt ! :D (stom van mij).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven