Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, enig idee wanneer jullie de smaakloze dextrose uitbrengen? En dit is toch een huismerk he? :rolleyes:

Back on topic, vraagje..

Ik ga beginnen met Whey Caseine van B&F ipv Night Protein van XXL.
Nu zie ik dat er een flink andere dosering wordt voorgeschreven door B&F.

Kunnen jullie onderbouwen waarom er een 25 gr dosering wordt aanbevolen ipv de 40 gr dosering van XXL? De ingredienten liggen allemaal vrijwel bij elkaar in de buurt. Lijkt me niet dat XXL dit doet zodat we sneller door de potten heen zijn :D

Ja de magnificent samples kan je ook weer kiezen als cadeautjes, 1 van onze beste producten, zeker het proberen waard!;)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 07:07 ----------

Vandaag m'n eerste Whey Perfection shake ooit gedronken! Sample met cappuccino smaak. Wat kan ik zeggen.. Te lekker dit :D Binnenkort eens een variety pack bestellen want zou er graag meer van proeven :cool: Al weet ik van mezelf dat ik nooit één smaak zal kunnen uitkiezen :(

Er staan je inderdaad nog aardig wat smaken te wachten! We hebben in totaal 24 smaken van Whey perfection:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 07:11 ----------

gister (Rugtraining) en vandaag (Benentraining) de WTF Wake The Freak preworkout gedronken:

-Brandende keel klopt, opzich niet zo erg maar niet echt lekkere nasmaak na de shake.
-Niks gemerkt van extra energie
-Niks gemerkt van een 'rush' of 'feel good gevoel'
-Wel een goed aanhoudende pump bij de rugtraining in de biceps (biceps niet geïsoleerd)

Ik merk nu ook veel spierpijn in mijn rug en biceps, maar dat kan ook komen omdat ik na 2 weken out weer train.

Vraagje: Hoe drinken jullie dit op een lege maag? Ik eet zoals de meesten hier om de 2/3 uur.. Ik had hem vanmiddag om 13.45 genomen na mijn ontbijt en trainde om 14.25

Als je het voor de eerste keer neemt kan je het, het best nemen op een iets wat volle maag, zodat je even kan kijken hoe je erop reageert. Merk je er niet zoveel van? Neem het dan de volgende keer op lege maag:)

B&F, enig idee wanneer jullie de smaakloze dextrose uitbrengen? En dit is toch een huismerk he? :rolleyes:

Klopt dit is inderdaad een huismerk, deze komt in +/- 2 weken binnen:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 07:25 ----------

Back on topic, vraagje..

Ik ga beginnen met Whey Caseine van B&F ipv Night Protein van XXL.
Nu zie ik dat er een flink andere dosering wordt voorgeschreven door B&F.

Kunnen jullie onderbouwen waarom er een 25 gr dosering wordt aanbevolen ipv de 40 gr dosering van XXL? De ingredienten liggen allemaal vrijwel bij elkaar in de buurt. Lijkt me niet dat XXL dit doet zodat we sneller door de potten heen zijn :D

Een dosering van 25 gram is meer een gemiddelde, als je meer wilt nemen kan dat natuurlijk, maar teveel eiwit binnen krijgen is ook weer niet goed voor je:) Als je kijkt naar andere merken zoals; Dymatize, optimum nutrition, dan zie je ook dat de dosering rond de 25 gram per shake ligt:cool:

Hebben jullie nog de variety pack van de miccelar caseine??
Kan hem nergens vinden op de site???

Dan is napalm echt nice...

Matijaz;6zc972812 zei:
Neen man geen idee.. Viel me nou ook op maar dacht dat het aan mezelf lag maar nu leesde ik dat jij het ook had lol :D

Maar verder bevalt ie wel als pré?
Voel je wat aan je testoteron?

Ik gebruik nu creatine en beta-alanine samen voor en na de training echt een fijne combi over een tijdje zal ik weten hoe de vorderingen zijn

Het 1 zou het ander moeten stimuleren en dus meer kracht minder verzuring op moeten leveren wat resulteert in meer massa wil deze maand toch nog 2kg proberen te winnen voor de voorbereiding.

P.S is Ilco alweer bereikbaar?

Klopt helemaal;) Nee, Ilco geniet even van zijn vrije dagen:)

- Eldert

Dag B&F,

Vandaag mijn pakket ontvangen alleen zaten de isolaat perfection samples die ik als cadeau had aangegeven er niet bij. Zou hier nog naar gekeken kunnen worden?

Referentienummer C514657

Nu 1,5 week bezig met afslankeiwit maar elke keer als ik de shake maak is ie korelig en er zitten klontjes in? Hoe kan dat ik mix wel goed 28gr met 250 ml water of melk

Nu 1,5 week bezig met afslankeiwit maar elke keer als ik de shake maak is ie korelig en er zitten klontjes in? Hoe kan dat ik mix wel goed 28gr met 250 ml water of melk

Dat hoort, zijn caseine eiwitten die langzaam worden opgenomen on de honger te stillen

Inderdaad langzame afgifte van eiwitten vult zeker goed kan een beetje klonteren.B&F gaf een goede de spiraal van de shaker pro en het zeefje van de gewone shaker gebruiken in 1 shake

Dag B&F,

Vandaag mijn pakket ontvangen alleen zaten de isolaat perfection samples die ik als cadeau had aangegeven er niet bij. Zou hier nog naar gekeken kunnen worden?

Referentienummer C514657

Plaats bij je komende bestelling even een opmerking dat je van mij extra samples krijgt, dan regelen we het dan;)

Dat hoort, zijn caseine eiwitten die langzaam worden opgenomen on de honger te stillen

Klopt inderdaad:)

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven