Fabrice
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag m'n eerste Whey Perfection shake ooit gedronken! Sample met cappuccino smaak. Wat kan ik zeggen.. Te lekker ditBinnenkort eens een variety pack bestellen want zou er graag meer van proeven
Al weet ik van mezelf dat ik nooit één smaak zal kunnen uitkiezen
![]()

gister (Rugtraining) en vandaag (Benentraining) de WTF Wake The Freak preworkout gedronken:
-Brandende keel klopt, opzich niet zo erg maar niet echt lekkere nasmaak na de shake.
-Niks gemerkt van extra energie
-Niks gemerkt van een 'rush' of 'feel good gevoel'
-Wel een goed aanhoudende pump bij de rugtraining in de biceps (biceps niet geïsoleerd)
Ik merk nu ook veel spierpijn in mijn rug en biceps, maar dat kan ook komen omdat ik na 2 weken out weer train.
Vraagje: Hoe drinken jullie dit op een lege maag? Ik eet zoals de meesten hier om de 2/3 uur.. Ik had hem vanmiddag om 13.45 genomen na mijn ontbijt en trainde om 14.25

B&F, enig idee wanneer jullie de smaakloze dextrose uitbrengen? En dit is toch een huismerk he?![]()

Back on topic, vraagje..
Ik ga beginnen met Whey Caseine van B&F ipv Night Protein van XXL.
Nu zie ik dat er een flink andere dosering wordt voorgeschreven door B&F.
Kunnen jullie onderbouwen waarom er een 25 gr dosering wordt aanbevolen ipv de 40 gr dosering van XXL? De ingredienten liggen allemaal vrijwel bij elkaar in de buurt. Lijkt me niet dat XXL dit doet zodat we sneller door de potten heen zijn![]()
Als je kijkt naar andere merken zoals; Dymatize, optimum nutrition, dan zie je ook dat de dosering rond de 25 gram per shake ligt
Heb jij miss een idee van welk ingredient dat komt?
Ik heb er ook geen problemen mee haha

Hebben jullie nog de variety pack van de miccelar caseine??
Kan hem nergens vinden op de site![]()
wanneer wij deze weer binnen krijgen is nog onbekend, we krijgen deze in ieder geval niet terug op korte termijn.
Matijaz;6zc972812 zei:Neen man geen idee.. Viel me nou ook op maar dacht dat het aan mezelf lag maar nu leesde ik dat jij het ook had lol![]()
Maar verder bevalt ie wel als pré?
Voel je wat aan je testoteron?
Ik gebruik nu creatine en beta-alanine samen voor en na de training echt een fijne combi over een tijdje zal ik weten hoe de vorderingen zijn
Het 1 zou het ander moeten stimuleren en dus meer kracht minder verzuring op moeten leveren wat resulteert in meer massa wil deze maand toch nog 2kg proberen te winnen voor de voorbereiding.
P.S is Ilco alweer bereikbaar?
Nee, Ilco geniet even van zijn vrije dagen
Nu 1,5 week bezig met afslankeiwit maar elke keer als ik de shake maak is ie korelig en er zitten klontjes in? Hoe kan dat ik mix wel goed 28gr met 250 ml water of melk
Dag B&F,
Vandaag mijn pakket ontvangen alleen zaten de isolaat perfection samples die ik als cadeau had aangegeven er niet bij. Zou hier nog naar gekeken kunnen worden?
Referentienummer C514657

Dat hoort, zijn caseine eiwitten die langzaam worden opgenomen on de honger te stillen