AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey ilco , zat net te kijken naar vitamines op je site en viel me op dat je daar nog geen eigen merk voor hebt. Misschien een ideetje? Vind jullie eigen merken namenlijk top. Welke raad je mij aan, want me vitamine inname is een beetje aan de lage kant.

Mm, wat is de status van: 110935 :p Ik snak naar de shake! :D

Even een vraagje.. Had vandaag bestelling binnen gehad met o.a. de veelbelovende Micellar Casein Superior, maar na het open van de deksel zie ik alleen maar één chaos van klonten. Ook na het roeren met het schepje blijft het gewoon in die staat, beetje vreemd gewoon. Is dit wel normaal?

Ik weet nog van de Constant Muscle Growth dat dit een hele fijne poeder was, maar dit lijkt meer op een klonterige waxy maize. Als ik dan even citeer uit de review van 'Quagmire' over de Micellar Casein Superior: "pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto" Ik weet niet welke pot hij heeft opengemaakt dan :p, maar ik zie hier geen haarfijn poedertje en ik moet toch eerlijk toegeven dat er ook gewoon klonten achter blijven. En ja gasten geloof me.. met armen van 47cm kan ik best een beker shaken, maar na bijna een minuut nog klonten aan te treffen moet ik eerlijk toegeven dat ik de Constant Muscle Growth eigenlijk gewoon beter vond dan deze (op het hoge eiwitgehalte na dan;))! Stiekem hoop ik dat ie zo toch niet hoort te zijn en deze toch nog beter kan gaan vinden, of misschien waren m'n verwachten wel gewoon te hoog van de al goede producten van B&F :o

Edit: Moet ook niet overdrijven 47cm na hard werken in de gym, 45cm in koude toestand toen ik de beker aan het schudden was :grinny:

Laatst bewerkt:
Even een vraagje.. Had vandaag bestelling binnen gehad met o.a. de veelbelovende Micellar Casein Superior, maar na het open van de deksel zie ik alleen maar één chaos van klonten. Ook na het roeren met het schepje blijft het gewoon in die staat, beetje vreemd gewoon. Is dit wel normaal?

Ik weet nog van de Constant Muscle Growth dat dit een hele fijne poeder was, maar dit lijkt meer op een klonterige waxy maize. Als ik dan even citeer uit de review van 'Quagmire' over de Micellar Casein Superior: "pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto" Ik weet niet welke pot hij heeft opengemaakt dan :p, maar ik zie hier geen haarfijn poedertje en ik moet toch eerlijk toegeven dat er ook gewoon klonten achter blijven. En ja gasten geloof me.. met armen van 47cm kan ik best een beker shaken, maar na bijna een minuut nog klonten aan te treffen moet ik eerlijk toegeven dat ik de Constant Muscle Growth eigenlijk gewoon beter vond dan deze (op het hoge eiwitgehalte na dan;))! Stiekem hoop ik dat ie zo toch niet hoort te zijn en deze toch nog beter kan gaan vinden, of misschien waren m'n verwachten wel gewoon te hoog van de al goede producten van B&F :o

Ja, ik heb ook klonters (maar niet zo heel veel) in mijn emmer, maar het lost bij mij echt perfect op.

Ja, ik heb ook klonters (maar niet zo heel veel) in mijn emmer, maar het lost bij mij echt perfect op.

Ik schrok echt even toen ik die deksel open deed. Paar klontjes kan altijd wel, maar dit was echt apart! Leek wel een grindbak..

Kan over de smaak van Black powder al wat zeggen, fruit explosion was vrij smerig :P
Maar dat ben ik onderhand wel gewend van pre workout supps. Heb de doosje nu in de andere smaak hopelijk bevalt die beter maar zal der toch aan moeten wennen.
Denk over 3 weken een review, aangezien ik hem ga afwisselen met RPM.

Hey ilco , zat net te kijken naar vitamines op je site en viel me op dat je daar nog geen eigen merk voor hebt. Misschien een ideetje? Vind jullie eigen merken namenlijk top. Welke raad je mij aan, want me vitamine inname is een beetje aan de lage kant.

Zijn we mee bezig:D Ik vind Multi-V een goede keuze.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Ik schrok echt even toen ik die deksel open deed. Paar klontjes kan altijd wel, maar dit was echt apart! Leek wel een grindbak..

De structuur van de Micellar is iets grover als in Whey. De kwaliteit is het beste wat er is en ook de oplosbaarheid. Dat micellar voller en een beetje papperig blijft hoort juist zo. :cool: Beter als dit bestaat niet in Micellar.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Mm, wat is de status van: 110935 :p Ik snak naar de shake! :D

Gisteren verzonden, zou vandaag bij je aan moeten komen.
Dank je, voor de bestelling:)

De cookies smaak van de whey is echt geweldig! Is net of ik gewoon aan de echte koekjes met lekkere transvetten zit :D Als de whey op is komt er hier alleen nog maar deze smaak in huis.

grt Davy

De cookies smaak van de whey is echt geweldig! Is net of ik gewoon aan de echte koekjes met lekkere transvetten zit :D Als de whey op is komt er hier alleen nog maar deze smaak in huis.

grt Davy

:thumbs: De Cookies is voor vele de favoriete smaak.

Edit: Moet ook niet overdrijven 47cm na hard werken in de gym, 45cm in koude toestand toen ik de beker aan het schudden was :grinny:

in de pot zitten statische klotjes bij me, waar als je die uiteen duwt ook een fijn wit poedertje hoor.. als ik het meng, word het redelijk dik, een echte dikke milkshake :cool: brokken zijn minimaal (ik doe er wel veel melk bij) doe je zo dat zeefje in de shakebeker erbij? en dan EERST melk dan pas WHEY :cool: dat heb ik ook al wel gemerkt :D

maar eu, trek er eens een fototjes van :D wil wel eens zien, die grindbak :D

animal pak, now adam zijn ook toppers!
animal pak = wel veel pillen slikken :rolleyes: maar je hebt echt wel álles van vit en minerales ofzo :D

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Dank je, voor de bestelling:)[/QUOTE]

Ola, dat klopt. Daarnet geleverd. Dan had ik nog even een vraagje: bij de wehy staat er dat je 1 dosering moet mengen met water/melk. De vraag is dan: hoe zorg ik dat er zo'n dosering in die beker komt? Ik kan toch moeilijk gokken? :D Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?

Ik verwacht vandaag mijn bestelling binnen.

Trouwens complimenten voor jullie organisatie. B&F kent zeker het grootste assortiment van alle Nederlandse webshops, ook de prijzen zijn een stuk scherper! Het enige aandachtspuntje vind ik de website, ik vind de site niet heel overzichtelijk.

Ik verwacht vandaag mijn bestelling binnen.

Trouwens complimenten voor jullie organisatie. B&F kent zeker het grootste assortiment van alle Nederlandse webshops, ook de prijzen zijn een stuk scherper! Het enige aandachtspuntje vind ik de website, ik vind de site niet heel overzichtelijk.

Dank je!!:)
De site is inderdaad niet heel overzichtelijk, dat kan zeker beter. Door het constante uitbreiden van het assortiment zijn we hier nog niet echt aan toe gekomen:D Maar dat gaat zeker gebeuren:)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Dank je, voor de bestelling:)

Ola, dat klopt. Daarnet geleverd. Dan had ik nog even een vraagje: bij de wehy staat er dat je 1 dosering moet mengen met water/melk. De vraag is dan: hoe zorg ik dat er zo'n dosering in die beker komt? Ik kan toch moeilijk gokken? :D Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?[/QUOTE]

Scoop zit erin inderdaad:D

Ilco ik ben opzoek naar een goede fatburner/eetlustonderdrukker. Voor de cleanbulk incl cardio zoek ik toch iets wat de stofwisseling versnelt en wat GOED de vetverbranding stimuleert? Hebben jullie nog enkele fatburn samples dat ik is kan gaan proberen en uiteindelijk ook kopen als ik eruit ben waar ik goed op reageer? Op rustdagen wil ik nog wel eens slippertjes maken met verkeerd eten en dat wil ik dus echt gaan voorkomen :)

Laatst bewerkt:
Ilco ik ben opzoek naar een goede fatburner/eetlustonderdrukker. Voor de cleanbulk incl cardio zoek ik toch iets wat de stofwisseling versnelt en wat GOED de vetverbranding stimuleert? Hebben jullie nog enkele fatburn samples dat ik is kan gaan proberen en uiteindelijk ook kopen als ik eruit ben waar ik goed op reageer? Op rustdagen wil ik nog wel eens slippertjes maken met verkeerd eten en dat wil ik dus echt gaan voorkomen :)

Ik denk in de richting van Venom maar daar hebben we helaas geen samples van..

Venom hyperdrive, Lipo-6x, Animal Cuts, radical fat loss stack, ... de mogelijkheden zijn groot :cool: ik ga die animal cuts wsl testen, hou jullie op de hoogte :cool:

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Ola, dat klopt. Daarnet geleverd. Dan had ik nog even een vraagje: bij de wehy staat er dat je 1 dosering moet mengen met water/melk. De vraag is dan: hoe zorg ik dat er zo'n dosering in die beker komt? Ik kan toch moeilijk gokken? :D Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?

ja :D je moet met een vork ofzo eens goed door de pot roeren :D meestal zit ie verstopt in het midden of soms zelfs onderaan :D

Venom hyperdrive, Lipo-6x, Animal Cuts, radical fat loss stack, ... de mogelijkheden zijn groot :cool: ik ga die animal cuts wsl testen, hou jullie op de hoogte :cool:

Ja bestel jij ze is! ;) Hou me op de hoogte :) Wil ongv eind deze maand een leuke burner bestellen en idd zat al een beetje te kijken naar hyperdrive en lipo6, maar is dit te doen met creatine? Het mag best wel een sterke burner zijn als het maar doet wat het zegt dat het doet :) Alleen gebruik ik het niet om de laatste procentjes wegtewerken, maar als ondersteuning en daar zijn de genoemde producten geloof ik weer minder voor geschikt.

Ilco,
mijn maat bestelde eerder deze week whey isolate (cookies.)
Ben je nu in de mogelijkheid om na te zien of de bestelling voor deze nieuwe klant, reeds is verstuurd ?
Betreft referentienummer 1109581.

Thanks,

Daniell.

Beste Bodyenfitshop,

Ten eerste, complimenten voor de lage prijzen en super snelle levering!(gister om 15.30 besteld en vandaag om 13.00 in ontvangst genomen) Ook bedankt voor het t-shirtje :)
Helaas is er wel iets mis gegaan met de bestelling, ik had namelijk Magic EAA 1x500gr besteld en ik heb Anabolic Leucine gekregen?

Referentie nr is; 111905

Beste Bodyenfitshop,

Ten eerste, complimenten voor de lage prijzen en super snelle levering!(gister om 15.30 besteld en vandaag om 13.00 in ontvangst genomen) Ook bedankt voor het t-shirtje :)
Helaas is er wel iets mis gegaan met de bestelling, ik had namelijk Magic EAA 1x500gr besteld en ik heb Anabolic Leucine gekregen?

Referentie nr is; 111905

Ik stuur de Magic EAA direct na:) Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ilco,
mijn maat bestelde eerder deze week whey isolate (cookies.)
Ben je nu in de mogelijkheid om na te zien of de bestelling voor deze nieuwe klant, reeds is verstuurd ?
Betreft referentienummer 1109581.

Thanks,

Daniell.

De betaling is vandaag binnen gekomen, het pakket is ook direct verzonden!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven