Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfs een beetje statisch
oplosbaarheid perfecto" Ik weet niet welke pot hij heeft opengemaakt dan
, maar ik zie hier geen haarfijn poedertje en ik moet toch eerlijk toegeven dat er ook gewoon klonten achter blijven. En ja gasten geloof me.. met armen van 47cm kan ik best een beker shaken, maar na bijna een minuut nog klonten aan te treffen moet ik eerlijk toegeven dat ik de Constant Muscle Growth eigenlijk gewoon beter vond dan deze (op het hoge eiwitgehalte na dan
)! Stiekem hoop ik dat ie zo toch niet hoort te zijn en deze toch nog beter kan gaan vinden, of misschien waren m'n verwachten wel gewoon te hoog van de al goede producten van B&F 

Even een vraagje.. Had vandaag bestelling binnen gehad met o.a. de veelbelovende Micellar Casein Superior, maar na het open van de deksel zie ik alleen maar één chaos van klonten. Ook na het roeren met het schepje blijft het gewoon in die staat, beetje vreemd gewoon. Is dit wel normaal?
Ik weet nog van de Constant Muscle Growth dat dit een hele fijne poeder was, maar dit lijkt meer op een klonterige waxy maize. Als ik dan even citeer uit de review van 'Quagmire' over de Micellar Casein Superior: "pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertjezelfs een beetje statisch
, maar ik zie hier geen haarfijn poedertje en ik moet toch eerlijk toegeven dat er ook gewoon klonten achter blijven. En ja gasten geloof me.. met armen van 47cm kan ik best een beker shaken, maar na bijna een minuut nog klonten aan te treffen moet ik eerlijk toegeven dat ik de Constant Muscle Growth eigenlijk gewoon beter vond dan deze (op het hoge eiwitgehalte na dan
)! Stiekem hoop ik dat ie zo toch niet hoort te zijn en deze toch nog beter kan gaan vinden, of misschien waren m'n verwachten wel gewoon te hoog van de al goede producten van B&F
![]()
Ja, ik heb ook klonters (maar niet zo heel veel) in mijn emmer, maar het lost bij mij echt perfect op.

Hey ilco , zat net te kijken naar vitamines op je site en viel me op dat je daar nog geen eigen merk voor hebt. Misschien een ideetje? Vind jullie eigen merken namenlijk top. Welke raad je mij aan, want me vitamine inname is een beetje aan de lage kant.
Ik vind Multi-V een goede keuze.Ik schrok echt even toen ik die deksel open deed. Paar klontjes kan altijd wel, maar dit was echt apart! Leek wel een grindbak..
Beter als dit bestaat niet in Micellar.Mm, wat is de status van: 110935Ik snak naar de shake!
![]()

De cookies smaak van de whey is echt geweldig! Is net of ik gewoon aan de echte koekjes met lekkere transvetten zitAls de whey op is komt er hier alleen nog maar deze smaak in huis.
grt Davy
Even een vraagje.. Had vandaag bestelling binnen gehad met o.a. de veelbelovende Micellar Casein Superior, maar na het open van de deksel zie ik alleen maar één chaos van klonten. Ook na het roeren met het schepje blijft het gewoon in die staat, beetje vreemd gewoon. Is dit wel normaal?
Ik weet nog van de Constant Muscle Growth dat dit een hele fijne poeder was, maar dit lijkt meer op een klonterige waxy maize. Als ik dan even citeer uit de review van 'Quagmire' over de Micellar Casein Superior: "pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertjezelfs een beetje statisch
Edit: Moet ook niet overdrijven 47cm na hard werken in de gym, 45cm in koude toestand toen ik de beker aan het schudden was![]()
brokken zijn minimaal (ik doe er wel veel melk bij) doe je zo dat zeefje in de shakebeker erbij? en dan EERST melk dan pas WHEY
dat heb ik ook al wel gemerkt 
wil wel eens zien, die grindbak 
Hey ilco , zat net te kijken naar vitamines op je site en viel me op dat je daar nog geen eigen merk voor hebt. Misschien een ideetje? Vind jullie eigen merken namenlijk top. Welke raad je mij aan, want me vitamine inname is een beetje aan de lage kant.
maar je hebt echt wel álles van vit en minerales ofzo 
[/QUOTE]
Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?Ik verwacht vandaag mijn bestelling binnen.
Trouwens complimenten voor jullie organisatie. B&F kent zeker het grootste assortiment van alle Nederlandse webshops, ook de prijzen zijn een stuk scherper! Het enige aandachtspuntje vind ik de website, ik vind de site niet heel overzichtelijk.

Maar dat gaat zeker gebeuren
---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------
Gisteren verzonden, zou vandaag bij je aan moeten komen.
Dank je, voor de bestelling![]()
Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?[/QUOTE]

Ilco ik ben opzoek naar een goede fatburner/eetlustonderdrukker. Voor de cleanbulk incl cardio zoek ik toch iets wat de stofwisseling versnelt en wat GOED de vetverbranding stimuleert? Hebben jullie nog enkele fatburn samples dat ik is kan gaan proberen en uiteindelijk ook kopen als ik eruit ben waar ik goed op reageer? Op rustdagen wil ik nog wel eens slippertjes maken met verkeerd eten en dat wil ik dus echt gaan voorkomen![]()
Ilco ik ben opzoek naar een goede fatburner/eetlustonderdrukker. Voor de cleanbulk incl cardio zoek ik toch iets wat de stofwisseling versnelt en wat GOED de vetverbranding stimuleert? Hebben jullie nog enkele fatburn samples dat ik is kan gaan proberen en uiteindelijk ook kopen als ik eruit ben waar ik goed op reageer? Op rustdagen wil ik nog wel eens slippertjes maken met verkeerd eten en dat wil ik dus echt gaan voorkomen![]()
ik ga die animal cuts wsl testen, hou jullie op de hoogte 
Ola, dat klopt. Daarnet geleverd. Dan had ik nog even een vraagje: bij de wehy staat er dat je 1 dosering moet mengen met water/melk. De vraag is dan: hoe zorg ik dat er zo'n dosering in die beker komt? Ik kan toch moeilijk gokken?Zit daar normaal geen maatschepje bij of zie ik iets over het hoofd?
je moet met een vork ofzo eens goed door de pot roeren
meestal zit ie verstopt in het midden of soms zelfs onderaan 
Venom hyperdrive, Lipo-6x, Animal Cuts, radical fat loss stack, ... de mogelijkheden zijn grootik ga die animal cuts wsl testen, hou jullie op de hoogte
![]()
Hou me op de hoogte
Wil ongv eind deze maand een leuke burner bestellen en idd zat al een beetje te kijken naar hyperdrive en lipo6, maar is dit te doen met creatine? Het mag best wel een sterke burner zijn als het maar doet wat het zegt dat het doet
Alleen gebruik ik het niet om de laatste procentjes wegtewerken, maar als ondersteuning en daar zijn de genoemde producten geloof ik weer minder voor geschikt.
Beste Bodyenfitshop,
Ten eerste, complimenten voor de lage prijzen en super snelle levering!(gister om 15.30 besteld en vandaag om 13.00 in ontvangst genomen) Ook bedankt voor het t-shirtje
Helaas is er wel iets mis gegaan met de bestelling, ik had namelijk Magic EAA 1x500gr besteld en ik heb Anabolic Leucine gekregen?
Referentie nr is; 111905
Morgen in huis!Ilco,
mijn maat bestelde eerder deze week whey isolate (cookies.)
Ben je nu in de mogelijkheid om na te zien of de bestelling voor deze nieuwe klant, reeds is verstuurd ?
Betreft referentienummer 1109581.
Thanks,
Daniell.